Dacia va produce 450.000 de maşini în 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorul autohton Dacia se află în plin trend ascendent, iar lucrul acesta este confirmat de numărul de maşini produse în 2010. Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia, se aşteaptă ca până la finele anului acesta, constructorul de la Mioveni să producă 450.000 de autoturisme dintre care 330.000 de maşini asamblate şi kituri complete de asamblare echivalente a 120.000 de vehicule. Mai mult decât atât, oficialul constructorului român crede că în 2015 producţia va urca până la 550.000 de maşini.
În 2009, Dacia a reuşit să producă 311.000 de maşini, iar în 2008, numărul de vehicule fabricate la Mioveni a fost de 254.919. De asemenea, vicepreşedintele Dacia a precizat că brandul autohton va înregistra în 2010 cea mai bună performanţă în ceea ce priveşte numărul de maşini exportate. De la începutul anului şi până în luna octombrie, Dacia a reuşit să comercializeze în strainătate 238.273 de vehicule, sumă aproximativ egală cu numărul de maşini exportate în 2009 (242.688).
"Capacitatea de producţie maximă de la Dacia este 350.000 de maşini asamblate, care va fi atinsă în perioada următoare.
La aceasta se adaugă colecţiile CKD (Complete Knock Down), care se asamblează în India şi Rusia. În 2015 vom avea o producţie de circa 200.000 de maşini echivalent CKD", a declarat Constantin Stroe.Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Parca se facea vorbire de fost fabrica ARO; se mai stie ceva?
@vesticool - si eu as vrea sa stiu ce se mai aude de Aro ( in '72 a fost votat ca fiind cel mai bun off-roader dupa LandRover )
2. In baza unei simple presupuneri investitiile masive ale francezilor inseamna sinucidere curata. Daca aceasta criza nu ar fi existat toata lumea isi cumpara rols sau bentley si francezii mureau de gat cu masina lor uzata moral. Daca aceasta criza a fost bine identificata cat de bun trebuie sa fii pentru a putea ghici cat de profunda si care i-ar fi implicatiile?
3. Nu cred ca o companie oricat de parsiva ar fi si-ar permite sa se comporte ca un stapan de curve. Stau in zona o perioada, scot malaiu, si cum nu mai este dever, gata, imi mut biznisul pe trotuarul de alaturi. Renault a resimtit puternic pumnul in plina figura luat pe vremea lui Ceausescu iar revenirea in Romania a fost si o chestiune de prestigiu. Sa zicem ca Renault se simtea ca acasa. Mai este si chestiunea unei anumite afinitati ce tine de traditie, limba, etc. Cu toate ca acestea nu cred sa mai fie primordiale numai faptul ca au investit mai bine de 1,5 miliarde Eu si au deschis Renault Design Central Europe ne arata ca au venit aici pentru a ramane o buna bucata de vreme. Sa-ti muti afacerile in Rusia ar fi o miscare imbecila atat timp cat un eventual import de aici catre Europa ar fi ingreunat de taxe. Se stie ca Rusia nu este in Comunitate si nici nu se preconizeaza asa ceva? Ceea ce se face la rusi acum este pentru rusi si pentru zonal lor. Idem pentru un viitor in China. Si legat de Maroc, daca alte mari companii franceze au hotarat sa plece din nordul africii pentru a merge la chinezi uite ca Renault nu a facut-o. Why?
4. Dacia va fi, indiferent de mofturile romanului, o marca low-cost. Sau mai bine spus una good-deal, o oferta corecta si de bun simt: cat dai atata face. Acolo sus unde viseaza unii (mai précis detractorii dacia si nu cei ce au incredere in ea) e inghesuiala mare si rolul de purtator de steag ii va reveni lui Nissan. De altfel Dacia isi demosntreaza fiabilitatea si robustetea, asta prin premiile luate nu prin declaratiile bombastice a unui necunoscut forumit.
5. Comunismul a disparut iar a da o dispozitie cu tenta de “directiva pe linie de partid”: sa punem mana sa dam drumul (tovarashi) la cercetarea romaneasca” denota nu numai o incapacitate de a intelege o realitate dar si unele nostalgii cuminstoid-imbecil-retarde.
2. capitolul iustin capra e la fel de subtire
3. nu inteleg de ce tipi, urletele nu suplimenteaza lipsa argumentelor.
ideea pana la urma sa speram / promovam eventual la un produs romanesc mai bun si sunt convins ca exista sanse reale - priviti partea buna a paharului nu mai latrati & lamentati ca niste fete la pubertate fara sa fi pus umarul ( pana la urma ) cu nimic.
@ adn opel ce ai ma baiatule de zbieri la luna aiura?!, cine ti-a dat cu parul in cap?!, lasa nick-ul asta de Rudolph adolescentin , ca-ti convine sau nu esti roman incearca sa fii mandru de asta si sa nu te mai zbengui ca si cum ai fi in calduri vizavi de produse nemtzelesti, by the way era o stire pe aici , cum ca Merc preia motoare de la Reno, asa ca chill my little friend ;)
all the best !