Dacia va lansa Logan GPL
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia va lansa la mijlocul lunii mai Logan cu echipare GPL. Noua echipare va fi valabila atat pe versiunea berlina cat si pe break.
Dacia va echipa din luna mai cu instalatie GPL modelul Logan. Atat versiunea berlina cat si cea break vor fi echipate cu GPL.
Ca urmare a functionarii atat cu benzina, cat si cu GPL, Logan va avea o autonomie de pana la 1.600 de kilometri. Dacia asigura service-ul masinilor echipate cu instalatie GPL in reteaua de vanzari, in parteneriat cu firma furnizoare a echipamentului, anunta Mediafax.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Dimineatza cand vei ajunge langa masina o vei verifica cu lumanarea de jur imprejur...si-apoi vei face apa cu sapun sa vezi daca scapa...
De ce oare avem atat de putina consideratie pentru o multime de ingineri care stau si isi bat capul mereu ...sa imbunatateasca un produs autohton ???
De ce oare ceea ce e Ro nu e bun ...si TOT ce e " de afara " e sacru ???
Nu uita nenea Rares ...ca asa cum te vezi tu ...te vad si cei din jur ...
Esti ceea ce bei ...cum s-ar mai spune. Atitudinea asta negativista nu-ti e de folos...sau mai clar " you is bad for you "
s-auzim de bine !!!
O zi buna !!!
uite ce e afisat pe situ Dacia de acu 1 luna:
"
Află cu prioritate
Economie si ecologie la cel mai bun raport calitate - pret si in deplina siguranta. Ruland in mod GPL economisesti 50% din costul carburantului!
In luna mai Dacia lanseaza un nou produs perfect adaptat bugetului tau, disponibil intr-o prima etapa pentru Logan berlina, iar la scurt timp si pentru Logan MCV. Poti rula mai mult si mai ieftin, in deplina siguranta si cu satisfactia ca participi activ la reducerea poluarii.
Datorita functionarii duale benzina / GPL, poti parcurge pana la 1600 km* fara sa alimentezi.
Dacia iti ofera o instalatie GPL de ultima generatie, perfect adaptata si integrata vehiculului, furnizata si montata in uzina de unul dintre liderii mondiali in domeniul GPL.
Mai mult, iti asiguram garantie si service specializat in reteaua autorizata Dacia, in parteneriat cu furnizorul GPL.
Daca vrei sa afli mai multe despre Logan GPL, completeaza formularul “Afla cu prioritate”.
* in regim extra-urban benzina+GPL
"
Eu cred ca isi merita banii, fiindca la un pret de circa 8.000 €, nu gasesti nimic nou, iar masinile noi la preturi de 9.000 - 11.000 sunt destul de mici, ca sa le poti compara cu Loganul, care in privinta spatiului este foarte generos.
Unul din aspectele unde eu as "depuncta" Loganul este tinuta de drum in viraje, dar daca nu vrei sa mergi sportiv, nu e o problema.
Cred ca aici este motivatia "dezamagirii" multora. Isi cumpara Logan si sunt nemultumiti ca nu pot face raliu cu el.
Referitor la varianta diesel, cred ca e una din cele mai bune alegeri, sub aspectul consumului, iar performantele dinamice sunt destul de bune, daca motorul este exploatat in regimul optim de turatie (1800 - 3200 rpm).
Cred ca ar fi bine ca Mihai sa ne detalieze ce dezamagiri a avut in utilizarea masinii, fara sa insemne ca o critica sau ca expune o imagine negativa
http://motors.search.ebay.com/propane-injection_W0QQfromZR40
Technologia este destul de veche si provine de la avioane (apa) sau locomotive/vapoare.
Puterea unui motor este direct proportionala cu diferenta de temperatura dintre aerul evacuat si cel aspirat. Deci pe cel evacuat nu il pot controla dar pe cel aspirat pot. Cea mai folosita metoda este "intercooler" adica radiator de racire a aerului inainte de admisie. Dar iarasi este cunoscut ca apa absoarbe multa energie pt a se evapora si astfel exista "evaporative cooler" adica sisteme de aer conditionat bazate pe evaporarea apei, nu cu freon. La un motor daca injectezi apa in admisie vei cobora temperatura aerului care va deveni mai dens. La motoarele cu reactie se injecteaza apa la intrare. Puterea/economia poate creste considerabil si multi ce participa la curse de strada isi adauga un astfel de sistem.
Injectia de propan/metan in admisie duce la o explozie mai complecta si o ardere mai eficienta a "picaturilor" de combustibil si deci implicit la un consum mai redus.
Practic poti sa picuri apa in filtru de aer care se va raci si de asemenea un jet constant de propan/metan in admisie, filtru, etc.
Un alt beneficiu este curatarea de depozit de carbon de pe supape si capul pistonului si o evacuare mult mai curata. La motoarele pe motorina se mai poate preincalzi motorina inainte de pompa de injectie cu apa calda de la motor. Astfel pulverizarea va fi mai fina si arderea mai complecta. Marile firme au incorporat deja asta in productie cu filtre de motorina incalzite cu apa de la motor.
Asta mi sa parut o replica fff ciudata. Cum se face ca cei din bucatarie nu au aceste efecte dezastruase? Metanul arde cel mai curat dintre toate hidrocarburile. Super curat. Eu inca visez la o masina pe GPL pe care o pot incarca acasa. Deja sunt care o fac dar sistemul este inca scump. Honda Civic se vinde pe GPL si cu un compresor frigorific de marimea unui computer isi umple rezervorul in timpul nopti in 7 ore sin reteaua de gaze. Ce vor face benzinariile daca mai multi aleg aceasta metoda?