Dacia Dealer Team va concura în Campionatul Suedez de Turisme, STCC, cu un model care imită estetica noului Logan. Acesta dezvoltă 400 CP şi are un motor V6, dar nu are legătură cu platforma tehnică folosită de berlina din Mioveni.
Esential
3
secunde îi sunt necesare modelului de competiţie din imagine să acceleze de la 0 la 100 km/h.
Dacia STCC Edition este noul venit în campionatul STCC din Suedia, modelul fiind înscris de Dacia Dealer Team.
Deşi din punct de vedere tehnic nu împarte nimic cu noul Logan, modelul preia partea frontală a berlinei din Mioveni, alături de numele mărcii argeşene. Potrivit informaţiilor oficiale furnizate de reprezentanţii suedezi ai mărcii Dacia, modelul are un motor V6 care dezvoltă în jur de 400
CP, o cutie de viteze secvenţială cu şase trepte şi poate să atingă o viteză maximă de 270 km/h. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în trei secunde.
Puntea faţă are discuri ventilate de 370 milimetri diametru, cu etrieri cu patru pistonaşe. Puntea spate are şi ea discuri ventilate şi etrieri cu patru pistonaşe, dar acestea au diametrul de 360 milimetri. Masa modelului de competiţie care preia partea frontală a lui Logan este de 1.100 kilograme. Jantele din imagine au diametrul de 18 inch şi sunt echipate cu anvelope de performanţă.
Modelul va fi pilotat de Mattias Andersson, pilot suedez născut pe 9 mai 1973.
Judecând după aspectul portierelor laterale, modelul de competiţie este bazat pe vechiul Saab 9-3.
Cel mai probabil, motorul V6 cu care este echipat este preluat din banca de organe a concernului Renault-Nissan. Joakim Johncke, directorul Dacia în Suedia, este de părere că prezenţa mărcii în Campionatul Suedez de turisme în sezoanele 2013 şi 2014 este de bun augur.
Via STCC.se
dar ar fi frumos sa produca si o varianta de serie
Din cate vad Andersson a concurat in ultimii ani pe Alfa Romeo si s-a clasat oarecum pe pozitii fruntase dar in 2012 din 8 curse 0 puncte pe un...SAAB9-3.
So...pentru ce s-ar baga bani in promovarea Dacia pe taram scandinav....Se pregateste terenul pentru o viitoare Dacia Sport?
http://www.driverdb.com/photo/Mattias-Andersson-2012-268.jpg
http://www.driverdb.com/photo/Mattias-Andersson-2012-13253.jpg
Tinand cont ca ultima masina a fost un SAAB iar rezultatul a fost nemultumitor am putea presupune ca Dacia Suedia este noul sponsor. Poate ca una dintre conditii a fost sa imprumute fata Loganului si gata intelegerea
daca te uiti atent exista o margine in plus in jurul farurilor de Logan....pare ca aceasta margine se potriveste de minune cu cele de la farurile de SAAB. Numai vorbesc de alura generala a masinii.
@flavius
Unul din marele atuuri ale gamei este spatiu din spate, un coupe ar omara acest lucru (parerea mea), dar imi doresc un motor de 130Cp nu foarte gurmand si maxim de 1600