Dacia va concura în Campionatul Suedez de Turisme cu un Logan de 400 CP

de Sebastian Toma
Miercuri, 27.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia Dealer Team va concura în Campionatul Suedez de Turisme, STCC, cu un model care imită estetica noului Logan. Acesta dezvoltă 400 CP şi are un motor V6, dar nu are legătură cu platforma tehnică folosită de berlina din Mioveni.

Esential 3 secunde îi sunt necesare modelului de competiţie din imagine să acceleze de la 0 la 100 km/h.
Dacia STCC Edition este noul venit în campionatul STCC din Suedia, modelul fiind înscris de Dacia Dealer Team. Deşi din punct de vedere tehnic nu împarte nimic cu noul Logan, modelul preia partea frontală a berlinei din Mioveni, alături de numele mărcii argeşene. Potrivit informaţiilor oficiale furnizate de reprezentanţii suedezi ai mărcii Dacia, modelul are un motor V6 care dezvoltă în jur de 400 CP, o cutie de viteze secvenţială cu şase trepte şi poate să atingă o viteză maximă de 270 km/h. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în trei secunde.

Puntea faţă are discuri ventilate de 370 milimetri diametru, cu etrieri cu patru pistonaşe. Puntea spate are şi ea discuri ventilate şi etrieri cu patru pistonaşe, dar acestea au diametrul de 360 milimetri. Masa modelului de competiţie care preia partea frontală a lui Logan este de 1.100 kilograme. Jantele din imagine au diametrul de 18 inch şi sunt echipate cu anvelope de performanţă.

Modelul va fi pilotat de Mattias Andersson, pilot suedez născut pe 9 mai 1973.

Urmareste Automarket
Judecând după aspectul portierelor laterale, modelul de competiţie este bazat pe vechiul Saab 9-3. Cel mai probabil, motorul V6 cu care este echipat este preluat din banca de organe a concernului Renault-Nissan. Joakim Johncke, directorul Dacia în Suedia, este de părere că prezenţa mărcii în Campionatul Suedez de turisme în sezoanele 2013 şi 2014 este de bun augur.

Via STCC.se

Comentarii (12)

  • ovidiu
    super
    dar ar fi frumos sa produca si o varianta de serie
    24 19
  • @ovidiu
    si cine s-o cumpere? luand in considerare pretul...
    18 33
  • interesanta miscare. Pentru ce ar fi ales cei de la Renault campionatul suedez drept platforma de marketing? ce au de gand astia dela Renault?

    Din cate vad Andersson a concurat in ultimii ani pe Alfa Romeo si s-a clasat oarecum pe pozitii fruntase dar in 2012 din 8 curse 0 puncte pe un...SAAB9-3.

    So...pentru ce s-ar baga bani in promovarea Dacia pe taram scandinav....Se pregateste terenul pentru o viitoare Dacia Sport?
    16 3
  • gelu - erata
    taram suedez...geografia lu' peste :D
    2 19
  • someone
    e putin fortat sa spui ce platforma are o masina judecand doar dupa aspectul portierelor laterale :) arata bestial masina . bafta in campionat
    20 4
  • @someoane....ba cred ca presupunerea are o baza

    http://www.driverdb.com/photo/Mattias-Andersson-2012-268.jpg
    http://www.driverdb.com/photo/Mattias-Andersson-2012-13253.jpg

    Tinand cont ca ultima masina a fost un SAAB iar rezultatul a fost nemultumitor am putea presupune ca Dacia Suedia este noul sponsor. Poate ca una dintre conditii a fost sa imprumute fata Loganului si gata intelegerea

    daca te uiti atent exista o margine in plus in jurul farurilor de Logan....pare ca aceasta margine se potriveste de minune cu cele de la farurile de SAAB. Numai vorbesc de alura generala a masinii.
    8 1
  • ??????????
    uite Alpinul!
    7 17
  • e un fel de truc sa pui un logo-ul unui producator pe o platforma ce nu are nici o legatura cu vehiculele producatorului ce poarta acel logo. dar ce s faci intr-un sistem ghidat de obsesia marketinguului...?!
    5 12
  • cosmin
    Nu inteleg de ce in Suedia?
    2 0
  • Numeste-mi un singur alt producator care nu procedeaza asa in campionatul asta. Nu poti? Ei despre asta vorbeam.
    11 0
  • Marketingul Renault este varza ca sa folosesc un cuvant bland.Nu ma astept la nimic bun de la R, desi mi-as dori o Dacia Coupe cu TCE 130.
    2 0
  • @?????????????????? buna gluma
    @flavius
    Unul din marele atuuri ale gamei este spatiu din spate, un coupe ar omara acest lucru (parerea mea), dar imi doresc un motor de 130Cp nu foarte gurmand si maxim de 1600
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru