Informația este confirmată de însuși Martin Winterkorn, într-un interviu acordat ziarului german Bild.
Winterkorn a declarat că primul model al noului brand low-cost va fi lansat în anul 2018, însă nu a vrut să ofere prea multe detalii despre acesta. Gama de modele de buget a brandului care va rivaliza cu Dacia va include un sedan, un hatchback și un crossover. Adică câte un rival dedicat fiecărui model de succes Dacia: Logan, Sandero și Duster. Toate cele trei modele vor fi produse în China și vor fi dedicate inițial doar pieței locale. Winterkorn a afirmat însă că ele vor fi vândute mai apoi și pe alte piețe dacă se dovedesc a fi interesante.Cum era de așteptat, modelele brandului low-cost Volkswagen vor avea un preț apropiat de ceea ce găsim astăzi în gama Dacia. Winterkorn susține că modelele vor avea un preț cuprins între 8000 și 11.000 de euro.
via bild
Cat despre preturi...daca Dacia va urca pretentiile financiare celor de la VAG le va fi usor sa ceara cu putin mai mult decat Renault. doar vand "Designed in Germany".
vremurile se anunta interesante cu o noua marca rivala
Nu cred ca o vor face cu ... sasiu ... Ar insemna sa fie mai invechita ca Loganul.
In alta ordine de idei, avand in vedere ca masina respectiva va fi destinata initial pietei din China, este impropriu-zis ca va fi un rival pentru Logan chiar de la data lansarii.
In ultimul rand, este a nu stiu cata oara cand stiri despre masini apar pe site-uri generaliste inainte sa fie preluate de Automarket.
Asta ar explica de ce VW a avut nevoie de atat de mult timp pentru a construi un proiect rival pentru proiectul Dacia. Probabil ca au analizat, minutios, toate detaliile. Intre timp, au studiat terenul cu Skoda Rapid.
Pare ca totul este facut cu rigoare, fara graba, in ideea de a veni in final cu o solutie buna, nu cu un experiment.
Personal, le urez success, pentru ca intotdeauna concurenta este utila. Si, cu siguranta, va fi un stimulant si pentru Dacia.
Ce imi este mai greu sa inteleg e lucrul urmator: de ce lansarea marcii are loc in China? Poate ca studiile facute de VW au aratat ca in China e nevoie de o astfel de marca, insa, personal, am dubii.
Chinezii cumpara masini din ce in ce mai scumpe. O marca straina, mai ales una germana, este perceputa ca fiind peste o marca autohtona, iar asteptarile de la un produs occidental sunt legate de un nivel de pret si de dotari superioare. De aceea Citroen, spre exemplu, si-a construit strategia in China in jurul gamei (si marcii) DS.
Poate ca un produs VW accesibil ca pret va atrage clientii chinezi, dar nu sunt sigur de asta...
Voi ce credeti ?
Cat despre miturile de pe net ca pica distributia la TSI la 40000 de km, aveti voi TSI si va picat distributia? Este un mit asemanator cu cel conform caruia Renault face masini proaste. Culmea este ca aceste lucruri sunt sustinute de oameni care au avitat aceste masini sau motoare din cauza asta, ca au auzit ei. Au auzit un... mda, bine.