Dacia va avea 110 studenti in practica anul acesta
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Dacia au anuntat ca vor primi 110 studenti din toata tara pentru a realiza un stagiu de practica de trei luni in departamentele Uzinei Automobile Dacia. Acestia vor avea ocazia de a lucra intr-un mediu industrial international si de a-si elabora lucrarile de licenta sub indrumarea specialistilor companiei.
Stagiarii de anul acesta au fost selectati din peste 500 de candidati, in urma interviului sustinut in fata comisiei de la Dacia in septembrie 2009. Ei provin de la Universitatile din Pitesti, Constanta, Timisoara, Cluj, Craiova, Bucuresti, Sibiu, Targoviste, Galati si Targu Jiu.
Dacia si-a dezvoltat programul de statii inca din anul 2005, temele de cercetare fiind actualizate in fiecare an. Pentru a se putea inscrie in Programul de Stagii de la Dacia, studentii trebuie sa fie inscrisi la o facultate cu profil tehnic, intr-un an terminal. Cei care sunt admisi in program beneficiaza de cazare, masa de pranz gratuita, transport gratuit, precum si de o bursa lunara. Dacia va anunta temele de stagiu pentru 2011 prin intermediul site-ului DaciaGroup in luna iunie, urmatoarea sectiune de selectie a stagiarilor urmand sa abia loc in toamna.
Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
OMV Petrom a anunțat că vrea să aibă 5000 de puncte de încărcare în România până la începutul deceniului următor. În prezent, rețeaua companiei are circa 900 de puncte de încărcare în țara noastră. (19.02)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția națională de automobile a avut parte de o scădere în prima lună din 2025. (17.02)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (12.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
scuze! poti dormi in continuare, ai sa crapi daca iti pui la munca neuronul din dotare
Intelegi? De asta esti "domnu' inginer", sa cauti solutii sa te scremi la buda cu gandul cum pana mea sa fac ceva mai bine? Intelegi? Asta era job-ul lui. Ok, nu i-a fost recunoscuta "inventia" nu i s-au ridicat osanale, nu i s-a facut statuie la poarta 1 a fabricii. Da, asa e.
Dupa asta a dat in judecata Dacia si Renault l-a platit. Si ce sa vezi? omul a prins gustul smantanii si a cerut si mai mult. Si a fost scos pe usa afara in suturi!
Pe merit!
Vrei un job bunicel, la inceput tre sa induri si sa suferi un pik, dar asta este fiecare isi alege calea...
Lucre în Ro la o sucursala a unei firme din Germania. Firma are contract cu o universitate tehnică din Berlin. Sponsorizează, dă burse etc. şi îşi formează specialiştii încă din anul 3 de facultate, bineînţeles pe bază de contract.
Lucrează nu numai studenţii ce devin specialişti ci şi profesori.
Lucrează aplicativ, pe proiecte, nu gargară.
Când a ieşit un student inginer are deja habar cum funcţionează totul.
în Ro ieşi un nimeni cu diplomă, de care nu are nevoie nimeni şi apoi dai din coate să faci şi tu ceva, să câştigi o pâine, de multe ori nu în domeniul în care te-ai pregătit.
Ăia mai răsăriţi pleacă afară la un master ceva, ceilalţi se descurcă cum pot.
De asta e de salutat iniţiativa Dacia. Până la urmă aşa se face treaba.
De universităţile din USA şi ce se face acolo, pe la MIT pe la Caltech nici nu are rost să menţionez aici, că e de SF pentru noi.