Constructorul de la Mioveni a publicat primele informații și imagini cu modelul electric Spring în urmă cu un an. În luna mai 2021, Dacia a anunțat deschiderea comenzilor, iar în septembrie au fost livrate mii de exemplare în țări europene precum Franța, Italia și Spania.
Acum, cu o mică întârziere cauzată, printre altele, de criza mondială de semiconductori, primele exemplare Dacia Spring au ajuns în România. Mașinile vor fi livrate clienților în ordinea în care aceștia au comandat noul Spring în primăvara acestui an.
Cele mai multe comenzi au fost plasate în București, Cluj, Iași și Timișoara.
Până la finalul lunii octombrie, Dacia intenționează să livreze aproximativ 1.600 de vehicule. Reprezentanții producătorului român au confirmat că până la sfârșitul anului 2021 vor fi livrate peste 3.500 de unități Spring în România.
Primul model cu zero emisii al mărcii este fabricat în China și este echipat cu un motor electric de 45 CP.
O baterie de 26.8 kWh asigură o autonomie de până la 230 de kilometri în ciclul WLTP și de 305 kilometri în ciclul WLTP City.Momentan poate fi comandată doar versiunea Comfort Plus, care pornește în România de la 18.100 de euro. Dacia Spring poate fi achiziționată și prin programul Rabla Plus, caz în care jumătate din preț este suportat de stat.
via Profit.ro
Atât ia dus capul pe Renault să facă.
Nu sunt în stare, încă, să producă maşini electrice în România.
Nu ştiu ce aşteaptă? Să vină mărcile chinezeşti direct?
Tesla să vină cu model 2 ?
Nu că o să dea faliment dar o să aibă sub jumate din piaţă de cât au azi.
Ruşine măi Renault.
Chiar si un nazi ca mine te poate invata lucruri bune, de exemplu, sa ascunzi cat mai bine faptul ca n-ai prea trecut pe la scoala.
i-a dus nu ia dus. Nu mai intru in detalii de ce, dar pe viitor evita sa scrii fara cratima, exceptie facand doar cazul cand "ia" vine de la verbul a lua.
Bine analfabetel?
Manuta rosie azi.
Edik a zis ceva ce a nemultumit pe altcineva, asa ca a venit curentatu si a bagat gaz pe foc, iar profu de gramatica i-a aratat obrazul, dupa care seriful l-a impuscat, iar pantofarul l-a cusut la loc.
Si cu Dacia Spring cum ramane?
Mai zice cineva ceva despre ea?
Să stai cu Tesla după vreun amărăștean cu Spring. Așa, o oră-două. :)
Maxim pe autostradă, la drum lung.
Nu se încurcă cu săracii, stai liniştit.
Prima lor grijă e să verifice câtă baterie mai au. :)
De unde are statul bani?
Unii care plătesc impozite nu au nici permis de conducere (și trăiesc bine merci), de ce trebuie sa contribuie la un bun personal al altcuiva?
Sunt și drujbe electrice, de ce nu sunt subvenționate la fel și periuțe de dinți.
Cum adică sa subvenționezi un produs care nu este accesibil oricui cu asemenea nesimțire… abuz și jagmaneala pe fața.
Cat despre cei 45 de căluți, suntem obișnuiți de la celebra 1310… dacă bine-mi amintesc tot pe acolo era.
Partea buna cu la Spring nu mai trebuie suflat in… cine a avut știu exact unde ;)
O rușine națională
:))))
dar romanii sunt prea needucati si carutasi sa inteleaga de ce au nevoie! trebuie bagata in manele..
cam putine disponibile.
Dacia Spring e singura masina care merita cumparata de noua!
Disclaimer: ce-ul face ravagii in zona TR.
Probleme-s altele însă:
- profitul merge și la chinezi (nu mai zic că suprapus cu al francezilor.)
- amprenta CO2 devine una de elefant doar prin transportul din China fumigenă oricum.
- 3.000 exemplare-s simpatice, dar la 30.000 anual începe sigur veștejirea eco-pomenii, în paralel cu lungirea kilometrică a cozilor la prize.
- iar la 300.000 ni se cam sting și becurile.
Pretul, prin prisma sluțeniei si a performantelor, e absolut si total si incredibil de nesimtit. Fara ajutorul de la stat, absolut NIMENI nu ar cumpara asa ceva in a million years.
Dar ce conteaza toate astea? :)