În luna noiembrie, Dacia Sandero a ocupat locul al doilea în topul vânzărilor din Europa. Modelul producătorului de la Mioveni a stat pe podium alături de Renault Clio și de ocupantul locului 3, Peugeot 208.
În topul electricelor, Dacia Spring a încheiat a 11-a lună din 2021 pe locul al treilea, cu 5.746 comercializate. Locul 1 a fost ocupat de Tesla Model 3 (10.739 unități, +119%), iar pe locul 2 s-a clasat Renault Zoe (8.658 exemplare, -12%).
Cum a încheiat pe ultima treaptă a podiumului, Dacia Spring a întrecut modele mai sofisticate, cum ar fi Tesla Model Y, Skoda Enyaq, Volkswagen ID.4, Volkswagen ID.3, Peugeot e-208, Volkswagen e-Up și Kia e-Niro.
via Profit.ro
https://www.youtube.com/watch?v=v2VGLgFxnZ0
Oricum asta a fost norocos. Cel din masina de mai jos n-a apucat sa i se uzeze bateria.
https://www.youtube.com/watch?v=sAQlLu5ttOk
Nu stiu cum faceti voi dar eu nu parchez niciodata langa o masina electrica. Cu cat mai departe cu atat mai bine.
Ps: căruță
:))))
De ce in ghilimele, pentru că fără subvenție lucrurile cel mai probabil ar sta diferit ca și cifre de vânzări.
Ipocrizie maximă !
Aveti un link mai jos.
https://m.youtube.com/watch?v=ipOeH7GW0M8&feature=youtu.be
Felicitari Dacia !
Vor forţa scăderea preţurilor electrice, eficienţă, în beneficiul consumatorilor.
1. Fiindca e foarte ieftina din cauza pomenii de la stat.
2.Fiindca e folosita ca a doua masina, nimeni nu o cumpara ca si singura masina.
- 4 locuri
- îngrămădită
- vreo 1,58 m lățime - te cam lovești de pasagerul din dreapta
- fără oglinzi încălzite măcar ca opțiune
- ușile au un sunet la închidere ca la Dacia 1300
- aburesc geamurile și cu greu se găsește o soluție de dezaburire (vedeți problema pe forumurile dedicate)
- încărcare doar 7 kwh
- autonomie iarna vreo 150 km maxim
- vrei să ieși pe autostradă, autonomie vreo 80 km
Știu că nu e de autostradă, ci doar de oraș și împrejurimi. Dar toate astea la 19.000 euro.
Cam atât poate cea mai ieftină mașină electrică. Care nu e deloc ieftină în comparație cu termicele.
Și din păcate ăsta e viitorul care ne e impus. IMPUS. Dar hei, e plină Europa de democrație, nu? Aham.
Daca iarna merge 150 de km cu baterie de 27 de kWh e numai si numai "datorita" dimensiunilor de minicompacta, rotilor inguste si masei de 900 de kg.
Intr-adevar, masinile electrice au dus preturile termicelor in sus, impreuna cu (din nou) reglementarile idioate impuse de la Brucsel, dar totusi, mai exista inca variante termice excelente. Hyundai i20 e una dintre ele. Dupa parerea mea o masina absolut excelenta care e subapreciata la ce ofera. A aparut acum noul Astra, care imi place cel mai mult din tot ce scoate PSA la ora actuala. Si exista Diesel de 1.5 cu automata. O masina clar de luat in seama pentru cine isi ia acum masina noua. Deci mai sunt variante, niciun stres.