Un raport al APIA arată că, în primele 5 luni ale anului, românii au înmatriculat 47.111 mașini noi. Dintre acestea, 1.475 au fost hibrizi cu încărcare la priză, iar 4.303 hibrizi fără încărcare la priză.
Tot în această perioadă, românii au înmatriculat 3.620 de mașini pur electrice. Cu 1.884 de exemplare Spring, Dacia conduce clasamentul înmatriculărilor de mașini cu zero emisii.
Locul secund este ocupat de Tesla (308 unități), iar Volkswagen (269 exemplare) completează podiumul.
Urmează, pe rând, Hyundai (254), Renault (128), Mercedes-Benz (127), BMW (100), Skoda (87), Peugeot (70) și Ford (51).
via APIA
Impreuna cu celelalte subventii inseamna vreo 50-60 mil euro.
De banii astia se puteau face niste impaduriri frumusele.
Sau un baraj mic pentru o noua hidrocentrala pentru energie cu adevarat verde.
In schimb noi subventionam masini importate si inchidem facilitati de productie energie pentru a merge si mai bine importurile.
Si da, ar trebui ca banii de subventii sa mearga la acele parcari.
Dar nu peste noapte, in 5 ani dar fara alte amanari, tergiversari...
Bravo Spring.
Asta este nivelul pe care si-l permite omul, puțin peste 10.000 de euro, cu subvenția nesimțita si abuziva, se cumpara un golf car cu caroserie.
De remarcat ca Electricele au crescut cu doar 20% fata de anul trecut.
Este mai rău decât ma așteptăm.
Ziceam ca ține bula încă 2-3 ani… ce sa faci mai greșește omul, reduc la jumate.
Fără subvenții se duc naibi vânzările.
Dacă s-ar putea mai ieftin ar face Chinezi, n-ar avea nici o problema sa-i omoare pe toți, dar nu se poate…
Nici o surpriza ca au reușit naziștii si comuniștii sa distrugă zeci de ani planeta si sa omoare sute de milioane de oameni, cu așa spălați pe creier trebuie doar sa le dai o uniformă si sa le spui ca-s importanți si își distrug si părinții… trist, poate puțin exagerat dar din păcate foarte aproape de realitate.
Altii deja au testat masina asta.
Oricum pe lângă baterie mai rămân doua probleme si mai mari: curent “curat” si infrastructura. Puncte pe care unele tari (inclusiv România), nu le vor închide in următorii 30 de ani. Sper sa avem autostrăzi in următorii 30 de ani in România… cât despre electrice doar vise.
Bănuiesc ca de astea te ocupi tu cu restul obsedaților electrici si de aceea credeai ca te “scapi” de faza cu bateria ;)
“Vrem autostrăzi” – vedeam scris pe ziduri/garduri în anii de apogeu al #rezistenţilor. Cum însă comportamentul lor social nu poate fi decât unul prin excelenţă şi invariabil pavlovist, atunci când stăpânii lor globalişti au virat către orice formă imaginabilă de hulire a M.A.I.-urilor, ce să vezi…e-freneticii noştri nu mai doreau autostrăzi.
Păi să nu-i dai dreptate filosofului ortodox Petre Ţuţea? “Adaptarea la împrejurări se cheamă conformism şi conformistul se deosebeşte de ploşniţă doar prin aceea că ea n-are raţiune”.