Dacia Spring a debutat în toamna anului 2020. De atunci, constructorul român de automobile, deținut de Grupul Renault, a înregistrat peste 110.000 de comenzi la nivel global, aproape 70.000 dintre mașini fiind deja livrate clienților din 30 de țări.
La finalul lunii noiembrie, cele mai multe exemplare Dacia Spring erau înmatriculate în Franța, aproape 29.0000 de unități. Germania ocupă locul 2 în top, cu 14.000 de exemplare.
Acum, Dacia a atins un prag important și în România, livrând exemplarul cu numărul 10.000. Acesta a fost achiziționat prin programul Rabla Plus și poartă noua identitate vizuală a marcii.
Potrivit reprezentanților companiei, Dacia Spring deține peste 50% din vânzările acestui segment, fiind lider detașat al pieței vehiculelor electrice din România.
"Atingerea jalonului de 10.000 de unități livrate reprezintă o confirmare a succesului înregistrat de primul model electric al mărcii Dacia. Oferind cea mai accesibilă soluție de mobilitate electrică de pe piață, Spring contribuie din plin la democratizarea segmentului vehiculelor cu emisii zero," susține Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.
via Dacia
In conditiile in care Spring e cel mai profitabil model Dacia...LACOMIE !
După un an doi, fericiții cumpărători de spring vor fi nevoiți să opteze pentru o mașină.
Trebuie sa fii tampit sa iei Spring fara Rabla Plus, dar cu Rabla Plus merita banii.
Omu` din fotografie are lejer 1,8 metri și va sta destul de înghesuit în Spring, dar, că să scape de gura nevestei și să aibă liniște în casă, a cumpărat ce a vrut consoarta...
110.000 de comenzi la nivel global pentru probabil cea mai ieftină opțiune pe zona electrice nu reprezintă o așa mare performanța dar nici eșec nu este.
Interesant ca aproape 70.000 dintre mașini fiind deja livrate clienților din 30 de țări, asta înseamnă ca-n China nu “se prea trec”.
O fii și specula in România, dar pe lângă cele noi (cu specula), se găsesc la vânzare destul de multe sub 10.000 km, adică folosite și după nici un an sunt la vânzare. Este cel puțin suspect pentru ca nu este normal sa-ți iei mașina noua și sa o vinzi după nici un an.
La partea cu service, accidente etc. lucrurile sunt exact unde am spus… haos total, pentru ca nu se poate susține logistic toată complexitatea de modele care exista acuma pe piața plus calificarea “meseriașilor” din service. O sa fie și mai nasol. Imaginati-vă o electrică 80.000 euro cu ceva daune… distracție maximă. Eu unul îmi iau o mașina care are și service. Nu-mi doresc, dar anumite situații nu pot fi rezolvate over the air… și nu pentru ca-s eu “rezistent” la evoluție.
Strugurii sunt acrii, săracii țepuiesc statul, adică pe toți contribuabilii, și-și cumpără un gunoi chinezesc mobil.