Dacia Spring a adunat deja 10.000 de clienți în România

de Alexandru Monenciu
Marti, 20.12.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul român de automobile anunță că a livrat exemplarul Spring cu numărul 10.000 în România. Acesta a fost achiziționat prin programul Rabla Plus.

Dacia Spring a debutat în toamna anului 2020. De atunci, constructorul român de automobile, deținut de Grupul Renault, a înregistrat peste 110.000 de comenzi la nivel global, aproape 70.000 dintre mașini fiind deja livrate clienților din 30 de țări.

La finalul lunii noiembrie, cele mai multe exemplare Dacia Spring erau înmatriculate în Franța, aproape 29.0000 de unități. Germania ocupă locul 2 în top, cu 14.000 de exemplare.

Acum, Dacia a atins un prag important și în România, livrând exemplarul cu numărul 10.000. Acesta a fost achiziționat prin programul Rabla Plus și poartă noua identitate vizuală a marcii.

Potrivit reprezentanților companiei, Dacia Spring deține peste 50% din vânzările acestui segment, fiind lider detașat al pieței vehiculelor electrice din România.

"Atingerea jalonului de 10.000 de unități livrate reprezintă o confirmare a succesului înregistrat de primul model electric al mărcii Dacia. Oferind cea mai accesibilă soluție de mobilitate electrică de pe piață, Spring contribuie din plin la democratizarea segmentului vehiculelor cu emisii zero," susține Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.

via Dacia

Comentarii (18)

  • Constructorul român a livrat.
    16 11
  • Avem un spring avariat de peste 10 luni, nu sunt piese de schimb. Mai bine livrati 9900 si tineati 100 pentru piese. RUSINE DACIA !
    In conditiile in care Spring e cel mai profitabil model Dacia...LACOMIE !
    23 8
  • S-au vandut in Romania 10k masini fabricate in China, asta nu e un lucru asa bun pentru noi.
    25 11
  • Al Bundy
    Mari idioți - vor vedea ei acum cu noile tarife la energie electrică...
    10 13
  • 10000 de cotețe au invadat străzile.. Abia se tataie pe strada, blochează toate prizele de încărcare și sunt un real pericol. Noroc ca a venit iarna și nu ii mai tine bateria și asa ridicola.. O chinezărie ieftina și de o calitate îndoielnică..
    13 18
  • Mircea Badea
    bravo! azi 10k, maine 1 milion..
    7 34
  • @gogoman
    Statul bagă 11k în hoția asta, practic, banii contribuabilului sunt transferați către Renault.
    După un an doi, fericiții cumpărători de spring vor fi nevoiți să opteze pentru o mașină.
    21 16
  • Octavian
    Mda, din banii mei si ai tai dam cate 10k catre Renault si catre chinezi ca sa fim in randul lumii. Probabil ca pe langa cate pensii speciale avem astia 10k x 10k nu se mai simt.
    Trebuie sa fii tampit sa iei Spring fara Rabla Plus, dar cu Rabla Plus merita banii.
    15 13
  • „Iubituleee...”
    Poza îmi amintește de reclama aia pentru o firmă de pariuri sportive („1 pauză, doi final”) în care un cuplu cumpără un Fiat mic, roșu, în care bărbatul stă chircit.

    Omu` din fotografie are lejer 1,8 metri și va sta destul de înghesuit în Spring, dar, că să scape de gura nevestei și să aibă liniște în casă, a cumpărat ce a vrut consoarta...
    18 12
  • Cate vulpi pe aici..
    40 24
  • da da da
    Tare ar mai manca si ele un strugure :)))
    39 23
  • Mai ales un strugure nepoluat de esapamentul vreunui pompa-duza ;)
    40 18
  • Seriff
    Jumatate dintre ele sunt pe olx de cateva luni bune, cine nu ma crede sa dea un search.
    13 15
  • Vai mama lor de conserve nenorocite , si al alora care s-au ars , cumparand asa ceva !
    9 14
  • Hai s-o luam simplu.
    110.000 de comenzi la nivel global pentru probabil cea mai ieftină opțiune pe zona electrice nu reprezintă o așa mare performanța dar nici eșec nu este.
    Interesant ca aproape 70.000 dintre mașini fiind deja livrate clienților din 30 de țări, asta înseamnă ca-n China nu “se prea trec”.
    O fii și specula in România, dar pe lângă cele noi (cu specula), se găsesc la vânzare destul de multe sub 10.000 km, adică folosite și după nici un an sunt la vânzare. Este cel puțin suspect pentru ca nu este normal sa-ți iei mașina noua și sa o vinzi după nici un an.
    La partea cu service, accidente etc. lucrurile sunt exact unde am spus… haos total, pentru ca nu se poate susține logistic toată complexitatea de modele care exista acuma pe piața plus calificarea “meseriașilor” din service. O sa fie și mai nasol. Imaginati-vă o electrică 80.000 euro cu ceva daune… distracție maximă. Eu unul îmi iau o mașina care are și service. Nu-mi doresc, dar anumite situații nu pot fi rezolvate over the air… și nu pentru ca-s eu “rezistent” la evoluție.
    10 32
  • Eu ma tot gandesc la cei care-si iau masinute pe baterii de-alea scumpe. Cum e sa dai 50.000 pe o masina, sa vrei sa incarci si sa vezi puzderie de cotetze-spring care ti se baga in fatza si nu poti incarca de ele ditai instrumentul de virtue-signaling. :)) Si asta mai ales daca stai la bloc si "n-ai calculat-o p'asta" cand ai marcat banu'. :))
    12 35
  • Seriff
    @PMC isi merita soarta, daca au vrut electrice sa stea la cozi cu orele sa astepte spring-urile sa plece. Le statea rau in 2.0 tdi cu 1200 km range.
    9 12
  • Pe forumurile de specialitate mă gratulau ultimii fazani imobiliari prin 2007 cu vulpea și strugurii. Ei au ajuns la struguri probabil câțiva ani mai târziu, când au rămas doar cu ratele în franci elvețieni, fără imobiliare, executați de bănci.
    Strugurii sunt acrii, săracii țepuiesc statul, adică pe toți contribuabilii, și-și cumpără un gunoi chinezesc mobil.
    7 13

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru