Au trecut 4 ani de când Dacia Spring a fost lansată oficial pe piața din România. După această perioadă relativ scurtă, timp în care a apărut și un facelift important, primul model electric al mărcii de la Mioveni tocmai a atins borna de 20.000 de exemplare vândute în țara noastră. Pe piața noastră, Dacia Spring deține 30% din vânzările segmentului mașinilor electrice.
Exemplarul cu numărul 20.000 este în versiunea Extreme 65, cu motorul electric de 65 de cai putere. Acesta este vopsit în culoarea verde Lichen Kaki și primește jante negre. Exemplarul care a atins această bornă a fost vândută unei cliente din București.
„Atingerea bornei de 20.000 de unități vândute confirmă succesul de care se bucură Dacia Spring pe piața din România. Lansată în toamna anului trecut, noua ediție a modelului, cu un design complet revizuit și cu numeroase echipamente noi, este un model de eficiență energetică, rămânând totodată vehiculul electric cu cel mai bun raport preț/prestații din segmentul său”, a declarat Mihai Bordeanu, directorul general Dacia.
De la momentul lansării din 2021 și până în prezent, Dacia Spring s-a vândut în peste 168.000 de exemplare la nivel internațional.
Cea mai mare piață a modelului electric este cea din Europa Occidentală. La sfârșitul lui ianuarie 2025, cele mai multe exemplare Dacia Spring au fost înmatriculate în Franța, cu peste 68.000 de exemplare. A doua cea mai mare piață este cea din Germania, acolo unde sunt înmatriculate peste 35.000 de unități.via Dacia
Ați văzut imaginile cu acele Jaguar I-Pace, produse în 2018-2019, care deja sunt puse una peste alta pentru casare ? Așa văd Spring în câțiva ani, care este la ani lumină de I-Pace, pur și simplu un consum inutil de resurse.
Or fi stand la casat teanc prin Germania si Franta...
Ce sa zic, bine ca Tu esti mai destept decat 35000 de germani care au ales spring.
Nu este Dacia Șpring
Este dongfeng ex1.
Care în China costa vreo 7 mii de dolari
De ce in Romania s a vandut cu 20 de mii?
Germanii au cumparat vreo 35000 de Spring si au dat la schimb troace obosite diesel!!!
Cam asa stau treburile pentru cine nu se prinde.
Sub 10.000 de euro ar fi normal cum zice cineva mai sus.
Ar fi interesant de aflat cate din cele 20k exemplare au fost cumparate fara Rabla?
Din păcate normele UE descurajează producătorii să ofere toate variantele de motorizare, iar Spring rămâne electric și deci cu peste 35% mai scump față de un Logan sau Sandero, care pe lângă el chiar sunt mașini, și sunt utilizabile și-n afara orașului.
Ca daca e asa, te poti lua si de Autocar.co.uk care a scris despre BMW-isti ca sunt idioti, si de finlandezi ca au facut studii despre retarzii cu BMW, despre englezi care au publicat multe articole despre cei mai agresivi soferi, cei cu BMW.
Deci sunteti marlani recunoscuti international, nu va faceti griji.
Si personal din cei pe care i-am cunoscut cu BMW-urile, si-au dat si cu parerea ochiometric despre masini, treceau cu spaga verificarile tehnice si mergeau cu anvelope varza indiferent de sezon. Si nu a fost un caz singular, ci multi Dorei.