Dacia sponsorizeaza echipa Udinese pana in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia va continua sa fie sponsorul oficial al echipei de fotbal Udinese, care evolueaza in Serie A, prima divizie italiana. Contractul de sponsorizare a fost semnat pentru urmatoarele doua sezoane, iar jucatorii Udinese vor purta sigla Dacia alaturi de numele marcii romanesti pe partea din fata a tricourilor de joc. Sigla Dacia este, astfel, cel mai mare logo al unui sponsor de pe tricoul jucatorilor Udinese.
Producatorul roman de automobile va reusi sa isi promoveze modelele mult mai usor gratiei contractului pe care l-a semnat cu echipa Udinese. Desi acestia este considerata o echipa din provincie, Udinese s-a clasat pe locul sapte in campionatul italian si a reusit anul trecut sa ajunga in sferturile de finala ale defunctei Cupe UEFA.
Via | Quattroruote
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
In primul rand, Dacia sustine echipa nationala de fotbal si asta e o dovada suficienta ca nu-i doare undeva de tara.
In al doilea rand, o sponsorizare este de fapt un contract de marketing prin care respectiva echipa face reclama la produs, iar producatorul plateste. Atat si nimic mai mult. Nu e caritate, nu e pomana, nu e sustinere, e marketing platit. Avand in vedere ca italienii inca nu gusta atat de mult marca, e si normal ca o sanatoasa parte din banii de publicitate sa mearga pe-acolo, nu?
Dar, asa e, cand singura ta sursa de hrana sunt covrigii din colt, chipsurile, saorma si pizza, toate stropite cu o portie mustind a sanatate de coca-cola, incepi sa scuipi lozinci ultra-nationaliste de coltul blocului, fara a avea absolut nici o cunostinta in domeniu. Ca deh, noi ne pricepem la toate, stim noi cu ce se mananca, nu?
Cu alte cuvinte, dupa parerea ta, Dacia ar trebui sa cheltuiasca bani pe brand awareness in Romania? Acolo unde toata lumea o stie de 40 de ani?? Pai, mai domnule, cu tine la carma Dacia ar da faliment in secunda doi. Nici nu-i de mirare ca e tara in halul asta, cu oameni atat de limitati in gandire.
In alta ordinde de idei, ai grija sa nu uiti sosul de usturoi si ketchup-ul picant. Pofta mare!