Dacia si-a revenit in vanzari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Luna aprilie a fost una foarte buna pentru principalul producator autohton. Vanzarile au crescut atat in tara cat si in strainatate.
Vanzarile de automobile si vehicule comerciale usoare (LCV) ale Dacia au crescut in primele patru luni ale anului cu 0,7%, ajungand la 63.826 de unitati, anunta Mediafax.
Vanzarile de automobile ale companiei au urcat in aceasta perioada cu 3,3%. Numarul de vehicule comerciale vandute a coborat pentru aceeasi perioada cu 33%, la 2.988, de la 4.460 unitati vandute in urma cu un an.
Dacia a comercializat in aprilie 17.151 de automobile, in crestere cu 9,1%, de la 15.725 de unitati in urma cu un an. Vanzarile consemnate de Dacia in Europa au crescut cu 60% in luna aprilie, ca urmare a succesului consemnat de Logan MCV.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Nu vad cum se pot imbogati francezii pe banii nostri daca masina este net inferioara (cui?) si, prin urmare, nu se vinde.
Poate dezvolti putin argumentatia si ne explici de ce cresc vanzarile Logan in Europa, acolo unde Dacia nu e protejata de nici o taxa si, in plus, e in competitie directa cu firmele mari...
Dar cum in democratie este permis orice atunci sa-l credem si pe LOGIC ca are si el ceva de spus. Vorba proverbului: "... spune si tu IOANE ceva ca esti om ..."
Sunt posesorul unui Logan 1,5DCI - Diesel si trebuie sa recunosc ca sunt multumit de el ( la banii pe care ii face - 9000 E ). Am avut mai multe variante dar am optat pt LOGAN.
Prima varianta era OPEL ASTRA II - dar diferenta era de peste 3600 euro pentru dotari echivalente.
A doua varianta era SKODA 1.9 TDI - dar diferenta era tot pe 6000-6300 E pentru dotari echivalente ( vor exista guri care o sa spuna ca avea motorul mai mare, dar eu nu am nevoie de motor de vapor sau de avion. Eu doresc o masina cu un consum rezonabil in oras si cu care sa ma pot deplasa cand am nevoie )
Si uite asa am ajuns sa aleg masina LOGAN ( pe care destul de multa lume o blameaza ) pentru ca are un pret ieftin, e buna si pot sa-mi rezolv treaba cu ea.
Pt consumul mediu de 5,6-5,9 l/100km si la banii dati eu sunt multumit de ce masina am.
Poate peste 5-6 ani imi voi cumpara si eu o masina din "ALEA" cum viseaza LOGIC - care sa aibe motorul pe capaota sau in portbagaj, dar pana atunci ma folosesc de batrana Dacie care acum se numeste LOGAN.
P.S. "Pentru Aha" nu astepta in zadar comentarii si argumente de la LOGIC. Atat il duce mintea si nu poate mai mult
Cum era chestia aia: "Unde nu e nici Dumnezeu nu cere" ? Cred ca in cazul lui LOGIC cam asa stau lucrurile. Dar asta este doar o parere personala.
Va urez o zi buna
Intretinerea Logan-ului urmeaza incet-incet politica renault: vinzi mai ieftin, te costa pe parcurs mai mult.
La ora actuala, autoturismele opel, chevrolet sau toyota sunt mai ieftin de intretinut decat Loganul.
No comment...
Intreaga legislatie fiscala in domeniul auto este discriminatorie (inclusiv programul de innoire al parcului auto). "Sustinerea economiei nationale" este doar un pretext pentru toate aceste masuri. Monopolul aduce doar profit banesc pentru cine il detine (si pt cine il sustine in schimbul spagii), dar este dezastruos pentru economie pe termen lung.
Ma mir ca pe unii va bucura situatia. Cred ca e din cauza ca va aduce aminte de tinerete :)
- de ce in Europa vanzarile sunt in crestere.
- de ce constructori precum Hyundai, Toyota, Volkswagen, Fiat si GM intentioneaza sa produca un model similar.
Explica-ne de ce companile de mai sus si-ar pune problema sa dea o riposta unui produs "slab calitativ".
Nu inteleg ce vrei sa spui prin semi-monopol, cand pe piata din Romania 65% din vanzari sunt reprezentate de masinile de import.
2a) Toyota, VW si restul nu intentioneaza sa produca un model similar, ci la un pret similar. N-au spus niciodata ca vor sa tinteasca nivelul de calitate al Logan-ului.
2b) Toate modelele "similare" Loganului sunt destinate tarilor semi-dezvoltate si sub-dezvoltate. Scopul sunt banii, modelele ieftine aduc mai mult profit decat cele scumpe (asta e valabil pt toti producatorii) si e firesc deoarece si le permite mai multa lume.
2c) Cand o sa se vanda oficial primul Logan in USA atunci vorbim de calitate. Stii alt motiv decat nivelul scazut al calitatii pentru care Renault nu se vinde in USA?
3) Poate e 65% cum zici tu, dar cat ar fi daca s-ar renunta la toate masurile fiscale aberante (taxa de prima inmatriculare, impozitul urias, programul de innoire al parcului auto)? Diferenta care rezulta sunt vanzari determinate artificial, prin masuri care nu caracterizeaza o piata libera; sunt masuri antidemoctatice. Si nu uita sa incluzi in calcul si piata second-hand.
Stai jos, Gica. Nota 4.
1)Ai dreptate dar te contrazici singur. Pe de o parte spui ca " E absolut firesc ca un producator sa realizeze mai multe vanzari atunci cand are mai multe produse" dar apoi sustii ca "vanzarile Logan-ului in tarile cele mai dezvoltate sunt infime in comparatie cu majoritatea producatorilor europeni". Pai e si normal ca Renault (de pilda), sau VW, care au "n" modele sa vanda mai mult decat Dacia care are berlina si MCV-ul (si, mai inspre toamna, si furgonul). Scuza-ma ca insist, nu crezi ca esti cam confuz?
2c)Nu zau, testul suprem al calitatii e dat de vanzarea in USA? Uite ca Loganul se vinde, mult-putin, in Germania, tara calitatii, tara care a creat automobilul si motorul cu combustie interna. Aici nu mai e vorba de calitate? Ai idee ce efort logistic presupune crearea de catre Dacia a retelei de dealeri, showroom-uri, personal, piese de schimb, etc. la capatul celalalt al lumii? Si asta pentru o marca de care americanii nici n-au auzit. E sinucidere economica pura. Peugeot si Renault au fost prezenti pe piata americana si n-au rezistat. Sa inteleg ca Peugeot nu e o marca buna, decenta? Vezi tu, oricat de curios ar parea, in afaceri nu castiga INTOTDEAUNA calitatea. Rolls-Royce, Maybach si altii o duc bine, dar Jaguar, de exemplu, sta rau de tot la vanzari. N-o sa spui ca masinile Jaguar sunt niste jafuri, nu? Asa ca ai picat si la testul asta.
3)Masuri fiscale aberante? Unele sunt. Dar in Danemarca taxele pe masini sunt uriase (te rog sa nu-mi replici despre salariul de acolo). In Londra platesti zdravan sa intri cu troaca in centru.
Programul de innoire iarasi e aberant? Poate alocarea cotelor pe constructori nu e cea care trebuie, dar nu programul in sine e problema. Piata libera nu inseamna haos, ci inseamna reglementari. Problema la noi e ca acestea sunt uneori incorecte sau aberante sau discriminatorii. Dar nu antidemocratice. Serios, te rog nu ma considera adversarul tau, dar cred ca vrei sa comunici o idee si-ti iese altceva. Reciteste inainte de a posta.
Mi-a atras insa atentia observatia ta referitoare la piata americana. Asa ca da-mi voie sa iti pun o intrebare: ai idee care este nivelul actual de calitate al masinilor americane?
Si in final, pentru ca nu am absolut nimic cu tine, te rog sa nu mai fii atat de patimas.. Iti plac masinile germane? Foarte bine! Insa poate nu strica sa respiri adanc inainte de a da cu piatra...
Eu iti doresc succes!