Esential
6400 | euro este pretul versiunii de baza la Logan sedan. |
Dacia nu s-a tinut de cuvant nici de aceasta data. Christian Esteve, presedintele regiunii Euromed a grupului Renault, declara in urma cu o saptamana ca viitorul hatchback Logan va avea un pret sub actuala berlina. Astazi, oficialii Dacia au incalcat promisiunile lui Esteve si au anuntat ca noua varianta va costa cat Logan sedan.
"Este o promisiune pe care am facut-o [...] si o vom respecta", au fost cuvintele lui Esteve, joia trecuta. Jaques Daniel, directorul comercial al Automobile Dacia, a contrazis insa azi afirmatiile lui Esteve: "viitorul model Dacia Logan hatchback, derivat din Renault Sandero, va fi comercializat pe piata romaneasca la preturi similare cu cele ale modelului Logan sedan".
Noul venit in gama modelului Logan va fi prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva. Pretul pentru versiunea de baza a Logan sedan este de 6.400 de euro cu TVA, pentru un motor pe benzina de 1.4 litri si 75 CP. Cea mai scumpa varianta Sedan a modelului Logan costa 11.205 euro cu TVA si are un motor diesel de 1.5 litri si 85 CP.
Jaques Daniel a anuntat ca productia modelului in doua volume va incepe la Mioveni in vara acestui an. Inaltul oficial al companiei romane a mai afirmat in conferinta de presa sustinuta ca Dacia intentioneaza sa vanda in acest an 14.000 de unitati ale modelului Logan Pick-Up in Romania, Turcia si Bulgaria.
Daca specialistii nostri ar fi LASATI sa construiasca un autoturism bun cred ca i-ar pune in fund pe multi. Cu 25 de ani in urma, cand multi tineri pasionati de curse nocturne in ziua de azi nu erau nici pe teava, am cunoscut in acea fabrica un inginer care deja experimenta un motor pe injectie, cu turbina, injectia comandata electronic, cu performante superioare motorului de Logan de acum. Iar in momentul de fata raportul pret-performanta este franat in numele profitului, care pe multi nu-i satura fratilor. Unde o sa ajungem, nu se stie. Faceti o socoteala simpla, si o sa vedeti ca nici un automobil din aceasta lume nu valoreaza nici macar 20 la suta din cat se cere pe el. Omul de rand nici macar nu este lasat sa si-l faca singur. In ce fel? Prin cheltuielile enorme pentru omologare inregistrare ca marca, testare etc. Nu mai punem la socoteala investitia in materiale si munca necesara. Eu am realizat un proiect cu tractiune electrica.Ar trebui sa aiba performantele si confortul unuia cu motor cu ardere interna.Curentul este mai ieftin decat benzina.Bateriile au pret prohibitiv (litiu ion sau litiu polymer).Care a vazut documentarulWho Killed To The Electric Car isi da seama ce vreau sa spun.
Dar speranta moare ultima !Din pacate si noi cu ea