Salonul Auto de la Paris 2012

Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România

Publicat Joi, 27.09.2012
de Sebastian Toma
Comenteaza 24
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 1
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 2
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 3
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 4
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 5
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 6
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 7
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 8
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 9
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 10
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 11
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 12
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 13
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 14
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 15
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 16
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 17
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 18
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 19
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 20
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 21
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 22
Dacia Sandero Stepway: noua generaţie pleacă de la 10.800 euro în România - Poza 23
Dacia Sandero Stepway a primit o nouă generaţie la Salonul Auto de la Paris. Aceasta a debutat odată cu noile Logan şi Sandero şi are un preţ de pornire de 10.800 euro pe piaţa din România.

Esential 4.0 litri la sută este consumul mediu al lui Dacia Sandero Stepway în versiunea dCi 90.
Dacia Sandero Stepway a debutat astăzi la Salonul Auto de la Paris. Modelul are un preţ de pornire de 10.800 de euro pe piaţa din România şi va fi disponibil pentru comandă începând cu 1 octombrie 2012. Pe lângă design-ul preluat de la Sandero şi noutăţile din această gamă, versiunea Stepway vine cu un design atrăgător şi cu o nouă culoare: Bleu Azurite.

Sandero Stepway va fi oferit doar în compania motorizărilor dCi 90 şi TCe 90. Versiunea dci a lui Sandero Stepway are un consum mediu de 4.0 litri la sută şi emite 105 grame de CO2 în ciclu mixt. Specificaţiile versiunii TCe 90 nu au fost încă dezvăluite, aceasta urmând să debuteze până la sfârşitul anului curent.

Versiunea Stepway a lui Sandero vine cu noul Dacia Plug&Radio, disponibil şi în gamele Logan şi Sandero, o soluţie multimedia care integrează un ecran 2DIN şi un CD MP3. Pe lângă acestea, unitatea oferă Bluetooth pentru conectarea telefonului mobil, comenzi pe volan, mufă USB şi jack AUX.

Opţional, clienţii pot comanda Dacia MEDIA NAV, sistemul de navigaţie cu ecran tactil de 18 centimetri, care a debutat odată cu Lodgy.

Via Dacia


Comentarii (24)

  • Frumos
    43 4
  • antonny
    daca masina asta ar avea si o tractiune integrala si pretul ar fii la 12500 euro ar fii un BOMMM .......Ce vad prost e ca Renault pune motoare diferite .....
    34 4
  • Abia astept sa le testez.
    20 3
  • sunt de acord cu antonny. ar fi un fel de suzuki sx4 si ar fi super!
    oricum bafta! in afara sunt multe sandero, nu sunt ca romanii, le e rusine cu dacia, au masina ca un rau necesar, de mers la munca etc..insa in romania din cauza prafului si a mizeriei, parca toate masinile arata mai urat..
    27 4
  • Da Loganul cu cine concureaza.....???...........cu Fiat Albea,Renault Symbol,Chevy Aveo????? cumva???
    16 2
  • Virgil
    Trebuie sa fii putin retard sa nu pui o tractiune integrala pe asemenea model. Nu lua din felia Dusterului si castiga si notorietate.
    18 13
  • cu ele concureaza Loganul, eu zic ca este peste ele
    20 6
  • Sunt absolut impresionat de Dacia. Anul asta, in afara de Duster si-au refacut toata gama.
    23 1
  • @mafia - Sau macar sa le fi pus in spatele franei de mana, cum e la Peugeot 206, oricum erau mai ergonomice decat asa.
    4 5
  • Eremia George
    E prea tare Sandero Stepway asta! Imi place la nebunie, chair are ceva special, altfel nu ma pot exprima!
    21 2
  • Au rupt concurenta (daca o aveau). Sper sa vanda in Romania si varianta cu roti de 16 inch
    15 2
  • @antonny Ar fi frumos ce zici tu si multi ar cumpara-o, dar tocmai asta cred ca ar fi problema, ar lua o felie importanta din clientii de Duster.
    In rest mi se pare reusit modelul, cel putin din poze.
    11 5
  • Foarte tare.
    De cand este disponibil la vanzare ?
    12 4
  • Nu stiu cati ar cumpara Sandero 4x4 la 12500 de euro (daca ar putea iesi cu pretul asta). Cu 15000 iti iei Suzuki Jimny, care e un off-roader serios.
    Stepway are garda la sol marita putin, ca sa nu mai loveasca cucoanele bordurile.
    3 23
  • Se laudau cu un motor de 1.2 TCe 115 CP, vad ca nu apare in oferta Dacia???
    Dragute dar nu spectaculoase fata de prima generatie e mai mult un facelift.Vom vedea la drive test ce pot si ce imbunatatiri au si desigur preturile pentru varf de gama.
    6 15
  • @Mafia - Le-au pus asa ca e mai scurt de tras un cablu pana in bord, decat pana in usi, si la un volum mare de masini, costurile astea "mici" se resimt foarte bine. Chiar daca e cu 50 cm mai scurt firul, la 100 000 de masini, iese mai ieftin de produs, implicti mai eiftin de vandut.
    10 2
  • Gerula
    @verde:

    Daca Jimny e un off-roader serios atunci Land Rover Defender ce o fi....?
    Sandero Stepway e atractiv ca design, micile gadgeturi gen USB sunt OK si chiar folositoare, iar pentru cei care comenteaza ca cei cativa cm. de garda la sol nu-s mare smecherie se pare ca nu au fost niciodata in situatia de a fi nevoiti sa circule si pe drumuri mai neconfortabile cand te rogi ca sa nu-ti scrijelesti masina pe dedesupt.
    In comparatie cu Fiat Panda, muuult mai frumos.
    14 4
  • @Gerula: Jimny chiar este un offroader serios, concurand cu succes Defender-ul - are caroseria separata de sasiu, ceea ce permite montarea de diferite kit-uri de inaltare ce transforma micuta masina intr-o veverita capabila sa treaca peste tot.

    Ai fi uimit sa vezi cum veveritele astea de la Suzuki (SJ/LJ/Samurai/Vitara scurt/Jimny) pun in fund nume titrate la concursurile de offroad...

    Cat despre Stepway-ul de fata, ar fi un concurent serios pentru SX4 4x4 daca ar avea si tractiune integrala, mai ales ca am auzit ca are o garda la sol mai mare decat a SX4-ului (20.7cm vs 19cm). Oricum ramane un concurent pentru versiunile 4x2 ale Suzuki-ului, si chiar are un ascendent la nivelul portbagajului (320l vs 270l la SX4).

    Chiar fara 4x4, garda la sol il avantajeaza destul de mult pe o varietate destul de mare de drumuri.
    10 4
  • Sandero Stepway e mai frumos decat vechiul Panda 4x4. Panda cel nou arata binisor. Dar are un design diferit fata de Stepway.
    Cred ca cei de la Dacia si-au facut calculele si au realizat ca nu multi si-ar lua Stepway 4x4, la 13300 de euro deja poti sa iei Duster 4x4.
    Cat despre Suzuki, probabil ca le-a fost usor sa implementeze 4x4 pe SX4, ei avand traditie in tractiunea integrala.
    Si intr-adevar garda la sol e importanta pe drumuri grele ca in Romania, unde nu sunt neaparat probleme de tractiune, ci doar multe obstacole.
    10 0
  • Revin: nu inteleg, de ce s-au incapatanat sa monteze comenzile geamurilor electrice pe bord? La Lodgy sunt pe usi....acolo nu mai conteaza costurile?

    .....si uitandu-ma atent la pozele cu Sandero.....tind sa cred ca "noul" a fost dezvoltat pe scheletul "vechiului"; prea seamana geamurile laterale (toate trei) la cele doua generatii.....prea seamana decupajul usii spate (mai putin in partea inferioara), prea seamana forma parbrizului.....si nu m-ar mira daca Duster face-lift ar avea pe usile fata aceleasi nervuri ca Logan si Sandero. De altfel, din ce am citit, la Duster, parbrizul si usile fata sunt identice cu cele de la Sandero.
    1 3
  • BaditzaEx
    arata superb, pt o Dacie si mai ales cu culoarea asta, e frumusica foc, fata de Yeti sau Panda nici nu se compara, pacat ca are interiorul ala, intr-adevar daca mai avea si 4x4 era si mai reusita , dar... ( Duster ) si chiar si asa tot cred, ca s-ar vinde oricum concluzia este urmatoarea :
    Dacia a evoluat f mult, are un trend ascendent iar in timp daca continua sa imbunatateasca reteta , nu cu mult, cred ca va fi o marca din ce in ce mai apreciata si mai cumparata
    4 0
  • @Ingerulll77,ai dreptate este peste ele.Dar sa nu uitam de noul Kia Rio sedan,care este nou aparut si este un etalon.
    3 0
  • cornel
    dece la noul stepway nu se poate monta optional,asistenta la parcarea cu spatele si jante de aluminiu 16" sau contra cost.
    0 0
  • M-ar interesa aceasta masina numai daca ar avea si varianta 4x4. Dusterul nu, este alta clasa. Nici nu stie Dacia ce pierde ca nu scoate varianta cu 4x4 permanent si diferential blocabil (ca la Daihatsu Terios).
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru