Sandero Stepway va fi oferit doar în compania motorizărilor dCi 90 şi TCe 90. Versiunea dci a lui Sandero Stepway are un consum mediu de 4.0 litri la sută şi emite 105 grame de CO2 în ciclu mixt. Specificaţiile versiunii TCe 90 nu au fost încă dezvăluite, aceasta urmând să debuteze până la sfârşitul anului curent.
Versiunea Stepway a lui Sandero vine cu noul Dacia Plug&Radio, disponibil şi în gamele Logan şi Sandero, o soluţie multimedia care integrează un ecran 2DIN şi un CD MP3. Pe lângă acestea, unitatea oferă Bluetooth pentru conectarea telefonului mobil, comenzi pe volan, mufă USB şi jack AUX.
Opţional, clienţii pot comanda Dacia MEDIA NAV, sistemul de navigaţie cu ecran tactil de 18 centimetri, care a debutat odată cu Lodgy.Via Dacia
oricum bafta! in afara sunt multe sandero, nu sunt ca romanii, le e rusine cu dacia, au masina ca un rau necesar, de mers la munca etc..insa in romania din cauza prafului si a mizeriei, parca toate masinile arata mai urat..
In rest mi se pare reusit modelul, cel putin din poze.
De cand este disponibil la vanzare ?
Stepway are garda la sol marita putin, ca sa nu mai loveasca cucoanele bordurile.
Dragute dar nu spectaculoase fata de prima generatie e mai mult un facelift.Vom vedea la drive test ce pot si ce imbunatatiri au si desigur preturile pentru varf de gama.
Daca Jimny e un off-roader serios atunci Land Rover Defender ce o fi....?
Sandero Stepway e atractiv ca design, micile gadgeturi gen USB sunt OK si chiar folositoare, iar pentru cei care comenteaza ca cei cativa cm. de garda la sol nu-s mare smecherie se pare ca nu au fost niciodata in situatia de a fi nevoiti sa circule si pe drumuri mai neconfortabile cand te rogi ca sa nu-ti scrijelesti masina pe dedesupt.
In comparatie cu Fiat Panda, muuult mai frumos.
Ai fi uimit sa vezi cum veveritele astea de la Suzuki (SJ/LJ/Samurai/Vitara scurt/Jimny) pun in fund nume titrate la concursurile de offroad...
Cat despre Stepway-ul de fata, ar fi un concurent serios pentru SX4 4x4 daca ar avea si tractiune integrala, mai ales ca am auzit ca are o garda la sol mai mare decat a SX4-ului (20.7cm vs 19cm). Oricum ramane un concurent pentru versiunile 4x2 ale Suzuki-ului, si chiar are un ascendent la nivelul portbagajului (320l vs 270l la SX4).
Chiar fara 4x4, garda la sol il avantajeaza destul de mult pe o varietate destul de mare de drumuri.
Cred ca cei de la Dacia si-au facut calculele si au realizat ca nu multi si-ar lua Stepway 4x4, la 13300 de euro deja poti sa iei Duster 4x4.
Cat despre Suzuki, probabil ca le-a fost usor sa implementeze 4x4 pe SX4, ei avand traditie in tractiunea integrala.
Si intr-adevar garda la sol e importanta pe drumuri grele ca in Romania, unde nu sunt neaparat probleme de tractiune, ci doar multe obstacole.
.....si uitandu-ma atent la pozele cu Sandero.....tind sa cred ca "noul" a fost dezvoltat pe scheletul "vechiului"; prea seamana geamurile laterale (toate trei) la cele doua generatii.....prea seamana decupajul usii spate (mai putin in partea inferioara), prea seamana forma parbrizului.....si nu m-ar mira daca Duster face-lift ar avea pe usile fata aceleasi nervuri ca Logan si Sandero. De altfel, din ce am citit, la Duster, parbrizul si usile fata sunt identice cu cele de la Sandero.
Dacia a evoluat f mult, are un trend ascendent iar in timp daca continua sa imbunatateasca reteta , nu cu mult, cred ca va fi o marca din ce in ce mai apreciata si mai cumparata