Dacia Sandero este tot mai populară printre clienții din Europa. Dacă în luna septembrie și octombrie, modelul constructorului de la Mioveni a fost pe locul al treilea în topul vânzărilor de pe Bătrânul Continent, în noiembrie Sandero a urcat pe doi.
În a 11-a lună din 2021, Dacia a comercializat 16.263 de exemplare Sandero, cu 6% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Locul 1 a fost ocupat de Renault Clio, cu 16.353 de mașini (-13%), iar pe ultima treaptă a podiumului s-a clasat Peugeot 208 cu 16.261 de unități (-7%). Cu 16.169 de unități, Peugeot 2008 a încheiat luna pe 4, iar Volkswagen T-Roc pe 5 (15.234 de exemplare).
Restul topului 10 a fost ocupat, pe rând, de Fiat 500 (13.255), Opel Corsa (12.831), Citroen C3 (12.455), Hyundai Tucson (12.408) și Dacia Duster (12.351).
via Jato Dynamics
Cam ciudat.
Ups, dar ce să vezi, Dacia Spring e pe locul 43 cu 5.281 unități.
Mai are rost să vorbim de Golf 8, pe care l-au sinucis?
Altfel, iar mă repet, nu m as laudă că Dacia bate recorduri de vânzări în iuropa. Asta nu dovedește decât că iuropenii au sărăcit. Rău.
Arătați mi mie ce european și ar lua Dacia in loc de ... altceva. Eu unul am avut Dacia și nu mai vreau. Prefer sa mai aștept, mai strâng un ban. As lua de exemplu un clio. Sau un Peugeot. Sau un Corsa. Sau bineînțeles un polo. Deși polo ii cam urat. Sa recunosc aici că Sandero e mai frumoasă decât polo, dar soluțiile tehnice sunt mai bune la polo. Nu așa de low cost. Sau poate că da...ce mă pricep eu. E de ajuns o privire pe sub fuste și îți dai seama ce și cum.
La cum se scumpește electricitatea, viitorul arată “foarte bine” și pentru electrice… cum de altfel tot ne obosim unii sa mai spunem din când in când.
Ia cititi aici:
https://www.contributors.ro/nu-va-pasa-de-incalzirea-globala-si-viitoarele-sale-victime-stiinta-are-o-solutie-mentalizarea/
Nu cred ca a innebunit ci asa au stat lucrurile intotdeauna doar ca unii mai exaltati cred ca odata ce au aparut electricele la 30-40-50k, nu se mai uita nimeni la masini de 10-12-15k.
Pai nu-i chiar asa. Pretul conteaza si vanzarile arata lucrul asta. Pretul conteaza poate in cea mai mare masura pentru o buna parte a cumparatorilor fie persoane fizice fie juridice.
Se misca bine Stellantis si inca nu au aparul noile 308 si Astra.
Bravo Dacia-Renault! Ce "rau" ne e cu Dacia si ce rusinati suntem de marca, dar sa vezi ce "bine" ne-ar fi fost fara ea si fara toata industria conexa. Haideti odata cu autostrazile alea!
Din punctul meu de vedere PHEV-urile nu ar trebui sa fie luate in considerare… or fi orice dar nu mașini “verzi”.
Cine își cumpara acum electrice fac parte dinte-un segment special (marea lor majoritare) și anume cei care o iau ca și hobby adică banii și încărcarea nu sunt o problema sau a 2-a mașina deci drumuri scurte si clar banii nu sunt o problema.
Cine își poate achiziționa (ca si cost) si se încadrează ca distante parcurse zilnic mai ales in oraș de ce nu?