Dacia Sandero GPL, reclamata in Franta pentru mirosul de gaz din interior
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O serie de clienti francezi i-au informat pe cei de la Renault de un miros pregnant de gaz la interiorul lui Dacia Sandero GPL in timpul mersului pe gaz. Cei de la Renault au recunoscut ca exista cateva plangeri in acest sens, dar nu au reusit sa-si explice cum si de ce are loc acest fenomen, motiv pentru care vor opera o serie de inspectii tehnice in Franta. Desi mirosul de gaz este neplacut din cauza mercaptanului adaugat pentru sesizarea unor potentiale scurgeri, cei de la Renault anunta clientii sai ca acesta nu afecteaza siguranta si/sau sanatatea pasagerilor lui Dacia Sandero in versiunea GPL.
Tehnicienii Renault declara ca singura explicatie plauzibila a acestui fenomen ar putea proveni in urma post-combustiei, element intalnit si in cazul primelor autoturisme echipate cu catalizator. Pentru moment au fost inregistrate mai putin de 100 de cazuri in aceasta situatie. Cei de la Renault si-au contactat furnizorii de instalatii GPL – italienii de la Landi Renzo – care au oferit lamurirea de mai sus in privinta acestei probleme deranjante din punct de vedere olfactiv.
Cei de la Renault vor oferi o solutie tehnica la aceasta problema in urmatoarele saptamani.
Via | Automobile-magazine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Eu nu cred ca este o asa de mare problema. Vorbim de o suta de cazuri, asta inseamna ca discutam despre un lot restrans. Problema se va localiza si probabil se va rezolva. Lucruri din astea sunt frecte la toti constructorii auto.
La fel si Golanul!
Incepuse sa-i simt lipsa lui Stelian!
P.S.: Daca vrei masina serie mica si personalizata dupa dorintele tale iti recomand sa te adresezi celor de la Rolls Royce. Spor la configurat!
INDIGNARE: Oricum ca idee avem noroc ca asta se intampla in Franta, ca daca era la noi puteam reclama toata viata ca nu se schimba nimic, decat daca explodau alea sub 100 de cazuri, dar asa se intampla cand CUIVA ii pasa de clienti.
Na...asta e acum, pana se rezolva sa mearga pe benzina.
Pe viitor se vor inmulti sesizarile pt ca se vor uza garniturile si toate cele.
Stiu cativa cunoscuti carora le-a ruginit tabla dupa cateva luni si am inteles ca era stocul acela defectuos, altu ca nu se declansa airbag-uruile, am mai auzit cum ca s-a blocat directia, acum aud de la tine ca ar fi fost si ceva pb cu noxele - vezi mediu, altele cu injectoarele la diesel, ca sa trag o concluzie e ca un copil care sta mereu pe la doctor si de care tre sa ai grija cand da prima ploaie. Asta e, sa-l faca mai bine si sa-l testeze inainte, si legat de partea cu GPL se stie ca nu e o solutie pe viata, nu te mai agita.
Ca pret e acelasi lucru cu motorina, in loc sa dai ~1000 euro pe gaz iei diesel, si unde mai pui ca de la gaz de strica mai repede piesele, daca nu credeti intrebati taximetristii cat de repede se duc piesele, iar ca faza tare am citit la dacia pe site ca e o mica diferenta intre garantia la benzina si cea gpl, nu mai stiu exact dar puteti cauta cine e interesat si carcotas referire la "io"
Am o singura intrebare: voi stiti care sunt gazele folosite pentru combustia motorului cu ardere interna? Sau n-ati terminat de citit ABCDarul?
@proverb - tu tine-te de proverbe, eu stiu ce vb.
Apropo' am un prieten care i-a fost tractat loganul de un oltcit ca nu-i mai mergea computerul de bord si asta se intampla in primul an de functionare, jenant nu-i asa? Sa opresti la un popas sa mananci 2 mici si cand sa pleci surpriza! nu mai porneste caruta. Nu mersi, ia-o tu!
Iar cuvintele de "lauda" ce mi le adresati nu sunt decat niste frustrari, vb dracu' ca lumea si fa-ma sa inteleg daca chiar crezi ca ai dreptate.
toti pritenii tai e prosti ca si-a luat logan tu esti un geniu cu SH, corect? Sau n-ai nici varsta pentru carnet?
Rentabilitatea GPL este data de PRETUL lui la pompa. Ca si putere calorifica e mai bun decat benzina. Incerca sa nu te bagi pe "rentabilitati" si termeni dintr-un domeniu pe care nu il cunosti.
Inceraca sa-ti schimb nicul in...varzaR...e mai potrivit
Nu suport sh, preferam totusi un logan 1.4 benzina si nu gaz evident. Tocmai ca stiu ce inseamna sa ai o masina cu gpl nu sunt fan si nu incurajez!
la fel ca si golanurile si aletele.
dacia e tot dacie
"lasa ca merge si asa"
ciocu mic ca va merita-ti soarta
Si nu te mai lua de altii daca nici macar limba romana nu o cunosti bine
( meritati se scrie, si nu " MERITA-TI"). Rade ciob de oala sparta