Spania este una dintre cele mai bune piețe externe pentru Dacia din punct de vedere al cotei de piață.
Chiar dacă volumul înmatriculărilor este mai mic decât cel înregistrat în Franța, Dacia obține în mod constant rezultate bune în Spania comparativ cu celelalte marci.
În luna iulie, Dacia Sandero a ocupat locul doi în înmatriculările pentru luna iulie, cu 2.840 de unități, la 14 unități în spatele liderului Renault Clio. Performanța nu este intampatoare, în contextul în care în luna mai Sandero a ocupat chiar prima poziție.
Astfel, la nivelul primelor șapte luni ale anului, Sandero este de asemenea pe locul doi, cu 11.511 unități și la o distanță mai mică de 700 de unități de liderul clasamentului, Seat Leon, care a înregistrat 12.206 unități.
La nivelul întregii mărci, Dacia a înmatriculat 5.154 în luna iulie, în scădere cu 6.6% comparativ cu iulie 2019, în timp ce piață spaniolă a înregistrat un progres minor de 1.1%.
La nivelul primelor șapte luni ale anului, Dacia a înmatriculat 19.002 unități, în scădere cu aproape 46%, apropiată de scăderea generală de 43% de la nivelul întregii piețe.
Pe piața din Spania, Dacia a mai înmatriculat în primele șapte luni ale anului 5.401 unități Duster (-43%), 1.188 unități Lodgy (-61%) și 902 unități Logan (-32%), în timp ce înmatriculările Sandero au scăzut cu 45%).
Via ANFAC
Luca de Meo, fost patron SEAT, acum șef suprem al Renault, își declara cu puțin timp în urmă admirația pentru Dacia.
Sincer, îmi doresc să își transforme admirația într-un obiectiv măsurabil în unități vândute.
Ce se întâmplă acum în Spania arată că se poate!
Cum se spune în franceză:
„Bonne continuation!”