Esential
10.500 | de euro costa Sandero cu motor 1.5 dCi 70 CP. |
11.900 | de euro costa Sandero cu motor 1.5 dCi 85 CP. |
10.500 | de euro costa Sandero cu motor 1.5 dCi 70 CP. |
11.900 | de euro costa Sandero cu motor 1.5 dCi 85 CP. |
Dacia va dezvalui la Salonul Auto de la Paris versiunile diesel ale modelului Sandero. Modelul romanesc este disponibil deocamdata doar pe piata franceza, in ambele versiuni de putere ale motorului 1.5 dCi.
Asadar, in Franta, Dacia Sandero cu motor de 1.5 dCi 70 CP va avea un pret de pornire de 10.500 de euro, in timp ce versiunea de 85 CP costa 11.900 de euro.
Motorul diesel de 1.5 dCi are un consum de 4.5 litri la 100 km pentru varianata cu 70 de cai si 4.6 litri la 100 km pentru cea de 85 CP.
Cumparatorii francezi ai modelului Sandero diesel vor primi o reducere de 700 de euro, gratie programului dee finantare a achizitiilor de masini cu emisii mici de CO2. Dacia Sandero in versiune diesel emite mai putin de 120 g CO2/km.
Via | Autoplus
ca sa nu mai vorbim ca pleaca de la 11900 daca alegi si o varianta cu ceva optiuni ajunge in 13-14 mii in functie de varianta.
Oare merita ????, Au ajuns de la un Logan de 5600 de euro la un Logan fara fund de 11900 pt un dci de 85 cp.
Politica Renault de tepari.
2. sandero diesel se vinde deja in argentina: http://www.renault.com.ar/automoviles/sandero/especificaciones?tipo=ftecnica&id=28&version1=258&version2=0
3. daca mai pui nishte bani iti iei megane 2.2 1.5 105cp 6t, care e peste kia d.t.p.d.v.
4. daca tinem masina 5-10 ani, fiabilitatea conteaza, dar daca posesia se reduce la 2-3 ani, atunci ar trebui sa ne uitam la cu totul altceva: confort, consum, poluare, performanta, etc ... nu ?
5. pentru incurajarea achizitionarii de masini mai putin poluante in romania e cu minus, la ei e cu plus. Statul ar trebui sa incurajeze achizitionarea masinilor mai putin poluante prin subventii, sa amendeze marii poluatori si pt bucuresti sa se uite si la dimensiune, zgomot, protejarea pietonilor ...etc
6. totul tine de mentalitate si nu are nici un rost sa ne certam pt. diferentele dintre masini cum ar fi ca una are aripi de plastic pt protejarea pietonilor si alta are bullbar pt dizlocarea bolovanilor ... una are motor suficient pt mers legal pe autostrada, alta provoaca frustrari in lipsa acestora :d
Pretul lui Sandero este destul de mare si nu face concurenta la aceasta clasa fiind WV Polo, sau Opel Astra, sau Suzuki, Fiat, SEAT, e prea scumpa pentru o denumire si o marca, totusi Dacia fie ea si "by reanult" care nu are nici un fel de rasunet nici economic nici tehnic!
decat sa iei un volkswagen golf tdi cu cica 20000 km la bord cu draci beliti si scaune besite, si pline de ce o lasat omul dupa ce s-a f.... mai bine nu..
iti iei un sandero, ii nou sau un logan si sti ca ii masina.
la urma urmei tot tabla si plastic ii si audi si ce le place la romani sa rosteasca BMW..mare cacat ii si BMW....da-i pace.......
cum arata dacia in 90-99 si cum ii acum...hai sa nu fim rai si sa apreciem si noi lucrurile bune..
UN RAHAT DE MASINA SEAT IBIZA... nu mai vreau sa aud de el...
Verifica cat costa Ibiza 1.4 TDi .. si mai vorbim..
Cati cilindri are un Ibiza 1.2 12V ?
Never
hai ma loganu 1.4 ii printre cele mai slabe masini pe care le-am condus.il pot compara cu matizu care daca ar fi mai mare ar fi mai bun.daca tu ala care iti folosesti masina pe post de wc, dormitor(club), afla ca nu toate masinile second hand is vandute de tarani...sunt si second care arata impecabil la un pret corect
Ati uitat cand mergeati cu Dacia 1310, daca ati avut asa ceva!!!!