Dacia Sandero s-a lansat astazi si in Romania. Pretul de pornire a fost fixat la 6.890 de euro (cu TVA). Diesel-ul vine abia in 2009.
Dacia a lansat in aceasta seara primul hatchback din gama sa si al cincilea model creat pe platforma Logan. Dupa ce a debutat pe principalele piete ale Europei, Sandero a ajuns si in Romania abia astazi, Dacia anuntand oficial deschiderea comenzilor pentru hatchback-ul romanesc incepand de maine.
Noul Sandero va fi disponibil pe piata din Romania in cinci versiuni de echipare propulsate de doua motoare pe benzina, binecunoscutele unitati de 1.4 litri si 75 de cai si 1.6 litri si 90 de cai.
Versiunea de baza, botezata chiar Sandero, va pleca de la 6890 de euro si va cuprinde in dotarea standard airbag pentru sofer, ABS si AFU (asistenta la franarea de urgenta), centuri de siguranta pentru toate locurile si bancheta spate rabatabila. Din pacate pentru cei care sperau un propulsor mai mare, aceasta versiune este disponibila doar cu unitatea de 1.4 litri.
Pentru clientii mai pretentiosi vor exista deja cunoscutele versiuni Ambiance, Preferance si Laureate, ce pot fi dotate cu ambele motorizari. Varful de gama, Prestige, va fi disponibil doar cu unitatea 1.6 litri si 90 de cai putere.
In comunicatul oficial Dacia se arata ca varful de gama, Prestige, va dispune de cateva noutati absolute in gama constructorului roman: aceasta va beneficia de tapiseria si armonia interioara de culoare bej. Principalele echipamente suplimentare fata de versiunea Laureate sunt jante din aluminiu, tapiserie bej, volan si maneta schimbator de viteza imbracate in piele, geamuri electrice spate si radio CD cu MP3.
Clientii pot alege, optional, vopsea metalizata si airbag-uri laterale fata.
In ceea ce priveste garantia oferita de constructorul roman viitorilor clienti Sandero, aceasta va fi extinsa pe o perioada de trei ani sau 100.000 de kilometri. Oficialii Dacia au declarat totodata ca prima revizie va fi fixata la 20.000 de kilometri.
Francois Fourmont, directorul general al Dacia, a declarat pentru Mediafax ca versiunea cu motorizare diesel a modelului Sandero va fi lansata abia anul viitor, intarzierea fiind cauzata de restrictiile de productie ale uzinei de la Pitesti si ale furnizorului de motoare alimentate cu motorina.
"Versiunile diesel pentru Sandero vor fi lansate anul viitor. Principalele motive pentru care am luat aceasta decizie sunt legate de capacitatea de productie atat a uzinei de la Mioveni, cat si a furnizorului de motoare diesel", a afirmat Fourmont cu ocazia lansarii modelului Sandero in Romania.
Intrebat daca vor fi lansate versiuni Sandero pe gaz petrolier lichefiat (GPL), Fourmont a spus ca Dacia analizeaza aceasta posibilitate, dar nu a luat nicio decizie in acest sens.
Tot in cadrul lansarii, oficialii Dacia au declarat presei ca 70% din unitatile produse de uzina de la Mioveni vor fi destinate exportului, constructorul roman mizand pe o cerere foarte mare in Europa.
Iata preturile fixate de Dacia pentru fiecare versiune de echipare a modelului Sandero:
Versiune de echipare |
Pret versiune cu motorul de 1.4 litri |
Pret versiune cu motorul de 1.6 litri |
Sandero |
6.890 euro |
|
Ambiance |
7.350 euro |
7.750 euro |
Preference |
8.050 euro |
8.450 euro |
Laureate |
8.950 euro |
9.350 euro |
Prestige |
|
9.850 euro |
Echipari:
"Ambiance”: calandru cu bandou superior in culoarea caroseriei,
baghete laterale de protectie gri, iluminare portbagaj, comanda reciclare aer.
Vopseaua metalizata, radio CD-ul, airbag-ul pasager si cele laterale fata, directia asistata, pot fi comandate optional.
„Preference” poate fi comandata la preturi cuprinse intre 8.050 euro si 8.450 euro, in functie de motorizari. Echipamentele suplimentare fata de versiunea „Ambiance” sunt: radio CD, geamuri electrice fata, inchidere centralizata cu telecomanda, directie asistata hidraulic, airbag pasager si doua tetiere spate reglabile pe inaltime. Optional sunt disponibile
vopsea metalizata, proiectoare ceata si airbag-uri laterale fata.
"Laureate” este comercializata la preturi situate intre 8.950 euro si 9.350 euro pentru cele doua tipuri de motorizari disponibile. In plus, aceasta versiune este echipata cu retrovizoare exterioare electrice si degivrante in culoarea caroseriei, proiectoare de ceata, computer de bord, aer conditionat manual, volan reglabil in inaltime si bancheta rabatabila si fractionabila 1/3 si 2/3. Optional se poate alege vopsea metalizata, airbag-uri laterale fata, geamuri electrice spate, jante din aluminiu si radio CD cu MP3.
eu zic SUCCES pt modelul asta
phaaa ce o sa rad de un de aici de la mine :))
are 18 si se lauda k ia luat tacsu logan nush ce versiune de 10000d euro =))
ce masina iti mai iei in banii astia?
incercati sa va cumparati alta masina la 8-9 mii euro si o sa vedeti ca aveti tot ataea dotari ca in 7000 la Sandero !
Am si eu o intrebare: pentru Prestige macar, se pot comanda si 2 kg de armonie interioara de culoare liliachie? Multumesc frumos, am nevoie de acest raspuns pentru armonia mea interioara.
hmda... un jeg de masina ca restul masinilor frantuzesti...hai la parfumuri cu ele.
frumusica este dar nu are dotari.. sa nu ai tu geamuri electrice ( spate) aer conditionat air bag.mai ales ca penru tarile care au aderat la UE ( cele care au aderat cu adevarat nu doar cu numele) din 2009 ESP`ul va intra in dotari standard fiind obligatoriu la noi nici sa`l vrei nu merge.
PS pt cei cu bani (de la mama sau de la tata): Nu mai comparati sandero cu masini precum corsa, golf, etc spunand ca nu are nu stiu ce dotari sau calitate. Poate nu v-ati uitat la preturile acelor masini acum (nu in 2000). Sandero e o masina ieftina cu dotari excelente (pe hartie, sa le si testam) pt cei ce vor o masina nou si nu au bani (si nici nule da mama tata). Daca vreti dotari si calitate la un hatchback de ce nu comparati Sandero cu Audi A3, nu sunt mai apropiate (sarcasm).
In ce fel or sa cante manelele ....:)))
Caroseria decupata un pic altfel, aceleasi motoare... multa reclama si vraja. acelasi rahat in alt ambalaj ;)
Nu te mai ambala atat si citeste mai atent.
Mie unu imi place mult Sandelu` :D
sa te scremi 48 de ani sa "iesi" pe piata cu asa ceva... ma doare... ne-am crezut buricele pamantului... cum zice si manelele... uite ca nu putem mai mult, asta e...
d= daca
a = ai
c= cap
i= ia
a= alta
deci " dac ai cap ia alta"
este posibil la o dacia sa ajunga la pret de renault?atunci nu va plangeti ca lumea cumpara o masina straina mai sigura decat una romaneasca dar nu la fel de sigura cu aceiasi bani
= corcitura dacia sandero , numai eleganta ptr tariceanu care mai nou sio dat q7-le pe mountain bike , poate dai acuma bicicleta pe dacie sa vedem ce eco mai esti tu mai mai
eu am o super nova si sunt f multumit de ea, la banii nostri si la drumurile noastre ce vreti fratilor ? cei care nu au ce face cu banii sa isi cumpere un cadilac
fiecare sa-si cumpere ce vrea si sa-si vada de ale lui,de ce va fute grija k unu arunca kishtoacele de tigari din dacia logan iar altul din vw passat?? tot needucati si nesimtiti ramaneti,nu conteaza in ce masina esti,va cetati k prostii :)) succes
Apropo,ce zicea un ciudat : "te ia tiru ",nu te ia TIR-ul dupa el,fii sigur de asta.