Asociația Constructorilor de Automobile din Franța (CCFA) a publicat datele oficiale de vânzări pentru anul 2018, iar Dacia a avut și de această dată o evoluție pozitivă.
Cea mai importantă veste este că Dacia Sandero a fost pentru al doilea an consecutiv cea mai vândută mașină în rândul persoanelor fizice, însă brandul de la Mioveni a înregistrat rezultate excelente și pe plan general.
Astfel, Dacia a comercializat în total 140.326 de unități în Franța în 2018, în creștere cu 19% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, 70 077 de unități, adică jumătate, au fost Sandero, care ocupă locul 5 în clasamentul general, după o creștere a vânzărilor de 3.2%.
Modelul produs la Mioveni și în Maroc a fost surclasat doar de modele franțuzești: Renault Clio este lider cu peste 123.000 de unități și este urmat de Peugeot 208, Peugeot 3008 și Citroen C3. Diferență majoră dintre Clio și Sandero este generată de faptul că firmele și companiile de închirieri mizează în special pe subcompacta franceză în alcătuirea flotelor.
Între timp, Dacia Duster a înregistrat 46.931 de clienți noi, în creștere cu 2.2%, și a ocupat poziția a noua în clasamentul general. De altfel, Sandero și Duster sunt singurele modele din top 10 care nu aparțin unor constructori francezi.
Via Caradisiac, CCFA (PDF)
...cainelui Costel, ce credeati?
ii faine scolile la cluj
oameni culti care ii vorbitori de engleza
siemtex ii zicem pe feleac
ii scris corect
Provine din ultima perioadă, înainte de revoluție, când Daciile chiar erau nefiabile, tablă proastă, probleme de fiabilitate.
(Da este adevărat că străinii fac net superior calitativ, însă, trebuie să te gândești dacă îți permiți întreținerea.)
Însă nu le-au spus ăstora tineri, ca modelul 1300, a fost cel mai fiabil și bine făcut din toată gama Dacia din perioada comunistă, iar apoi au intrat la "economisire" în materiale. De aici și calitatea proastă.
iar ăștia tineri au recepționat că mașina este varză și trebuie evitat.
Că doar străinii fac mașini fiabile, că doar străinii au calitate.. etc
Că nu este o mașină ce se ridică la standardele unei mașini străine este altă treabă, dar există și ceva bun în treaba asta, o fi ea mai proastă calittativ, însă nu trebuie să stai cu punga de pastile lângă tine la fiecare sughit, cum o faci la mașinile străine și te rogi în mintea ta să nu fie ceva grav.
Deci mai proastă calitativ, dar mai ușor de întreținut.
Eu de exemplu aș vrea o Dacie nouă, chiar am pe listă un stepway, însă nu găsesc un răspuns concret în legătura cu robotizata.
Merită sau nu..
Și nu, nu mai doresc manuală, vreau să trec pe automată.
@Clique daca te referi la cutia robotizata gasesti pe net destule pe net, este ca cea manuala ma refer la constructie) doar ca e actionata robotizat - nu mai ai pedala ambreiaj si schimbator. cunosc posesori cu 2 dacii cu aceasta cutie si intr-un an (atata au masinile) pot spune ca pana acum nu au fost probleme , singura chestie remarcata e ca apar timpi morti intre schimbarea vitezelor, dar unde le utilizam noi nu are importanta.
ti-a cazut caciula pe ochi...
Dacia are unul dintre cele mai mari marje de profit din industrie. De aia i se spune, in termeni de specialitate, si "vaca de muls".