Potrivit celor mai noi date furnizate de JATO Dynamics, Dacia Sandero a fost cea mai înmatriculată mașină nouă în Europa după primele două luni. Astfel, modelul subcompact a fost vândut în 45.835 de exemplare pe Bătrânul Continent. Pe locul al doilea a fost Volkswagen Golf, cu 38.053 de exemplare înmatriculate. Podiumul este completat de Peugeot 208, cu 34.962 de bucăți înmatriculate.
Clasamentul primelor 10 locuri în ceea ce privește modelele este completat astfel: Skoda Octavia (33.097 de mașini), Toyota Yaris Cross (33.080 de exemplare), Citroen C3 (32.907 de unități), Tesla Model Y (31.201 exemplare), Peugeot 2008 (29.017 mașini), Renault Clio (28.848 de bucăți) și Volkswagen T-Roc (28.714 mașini).
Cu privire la clasamentul mărcilor, Volkswagen a avut cele mai multe mașini vândute în Europa, în primele două luni. Mai exact, au fost înmatriculate 191.746 de mașini în lunile ianuarie și februarie. Germanii sunt urmați de Toyota, cu 147.258 de mașini vândute, iar podiumul este completat de Skoda, cu 117.878 de mașini.
În acest clasament, Dacia se regăsește pe locul 8, cu 97.214 mașini vândute în primele două luni. Constructorul de la Mioveni se situează în fața celor de la Renault și Kia în primii 10.
via Economica
Că orice focă spălată pe creier deja ar trebui să aveți clișeele pregătite, doar așteptați de la bază să vi se spună care se potrivește cât de cât, dar este din ce în ce mai greu… cifrele-s cifre.
Rata de întoarcere le ICE-uri în SUA a ajuns la 50%.
Asta este pe unii îi duce… pe voi nu.
Musk caută voluntari să-i trimită pe Marte… acolo-i o atmosferă curată de tot, nici urmă de diesel, hai cu curaj înscrierea.
PS… Dutz a intuit corect :)))
Plin de ”bogați” de mucava care dau gratis sfaturi înțelepte.
OZN-urile alea ar fi bine sa vina la pachet cu tot cu clienti ca se cam subtiaza bazinul celor care se pliaza pe o electrica actuala iar legenda spune ca 1 din 2 care s-au "culcat" odata cu o electrica, nu mai vrea si a doua oara, semn ca nu prea i-a satisfacut.
@Kap
"Limuzinele" ghermane si nu numai care ajung la 3-4-5 ani pe piata sh sunt cele care termina leasingul. Impresia ca vesticii cumpara cu banu jos masini de 40-50k le poarta 2-3 ani si le arunca la gunoi la romani doar pentru a-i umili e complet falsa. Iar piata de leasing e ombilical legata de piata de sh si ce poate ea sa absoarba. A se vedea recentul deranj de pe piata de leasing a electricelor care nu mai valoreaza la terminarea perioadei cat se estimase initial ceea ce presupune o mare gaura firmelor de leasing care s-au bagat impreuna cu clientii sa salveze planeta.
"Succesul" Dacia se datoareaza in mare motorizarilor cu GPL care fac spre 70% din vanzari, versiunilor Stepway si in general a impresiei de "multa masina" pentru banii aia comparat cu ce ofera concurenta.
N-am menționat nici o umilire, nu ne umilește nimeni mai mult decât o facem noi înșine prin acceptarea Schengen pe bucăți, fără un termen pentru trecerile terestre, lucru pe care și bulgarii îl refuzaseră inițial. Vine ziua votului, tare mi-e să nu vedem atunci umilire și mai mare.
De Dacia nu zisesem nimic, dar dacă tot veni vorba: primul loc la modele și locul 8 la mărci și Europa (peste Renault) ar trebui să însemne ceva, cu sau fără explicațiile fiecăruia.