În toamna anului trecut, Dacia a ținut o perioadă bună de timp prima pagină a ziarelor cu lansarea noilor generații Logan și Sandero. Pe lângă designul mult îmbunătățit, ambele modele ale producătorului de la Mioveni sunt mai bune ca oricând din punct de vedere al arhitecturii.
Spre exemplu, Sandero este dezvoltată pe o versiune mai accesibilă a platformei CMF-B, aceeași folosită și de noua generație Renault Clio.
Chiar dacă nu este la fel de bine echipată ca și noul Clio, Dacia Sandero pare că se bucură de o popularitate mai mare.
Datele furnizate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile arată că Dacia Sandero a fost al doilea cel mai înmatriculat model din Franța în primele două luni ale anului.
Cu 13.289 de exemplare, Sandero s-a clasat în spatele noului Peugeot 208 (16.014 unități). Locul trei a fost ocupat de Peugeot 2008 (12.849 mașini). Renault Clio ocupă doar locul 4.
Dacia Sandero s-a descurcat foarte bine și în țara vecină, Spania.
După ce în 2020 a depășit Seat Leon, anul acesta modelul mărcii românești ocupă locul 3 în clasamentul înmatriculărilor cu 2.505 exemplare.Locul fruntaș este ocupat de Seat Leon cu 2.868 unități, iar locul secund de Peugeot 2008 (2.828 exemplare). În Spania, Renault Clio s-a clasat pe locul 4 cu 2.396 de mașini înmatriculate în primele două luni ale anului.
via Economica.net
Consolidează-ți poziția, fii atentă la unele detalii, mai fă și tu discounturi, fii mai generoasă cu clienții români (deși nu mai reprezentăm demult o piață principală). Investește în relația cu clienții (post vânzare).
Cine nu face schimbarea către electrice, şi în preţuri bune, ajunge în faliment, sau în crunta concurenţă a Dacia.
Bravo Dacia!
Cam care-s producatorii care nu au nici un model electric si risca falimentul?
Cam care-s dupa tine electricele cu pret bun acum pe piata?
@CGI Dacia s-a vindut bine in Franta si in vremurile economice bune. In plus, de banii unui Stepway nu-ti iei nici un Clio entry.
In rest e ok, dar la portabagaj cu tabla aia... nu imi place.
O căruță dle......:)))
Kia, Hyundai, Skoda Rapid, Fiat Tipo, Opel........Branduri ....nu de unică folosință gen Dacia (made in china)
Calitatea produselor se vede in vînzări :))))
1. Skoda rapid nu se mai produce.
Cea mai ieftină Skoda, este Fabia care începe de la 13-14k cheală
2. Cea mai ieftină Kia este Picanto care n-ai ce face cu ea decât oraș. Dacă vrei ceva mai mare, este Niro, care începe de la 13-14k cheală.
3. În cazul Hyundai este egal cu cel al Kia.
4. Fiat Tipo începe de la 14k cheală.
5. Opel, pe bune?
Un Opel corsa începe de la14k chel, iar un Astra începe de la 15k
Întâi informează-te.
Dacia cel puțin Loganul bifează cam toate cerințele clienților, marele plus este portbagajul mare de 500L
Haide ca-ti iei Rio sau I20 pe la 12-13k cu reducerile oferite. Coroborat cu faptul ca Dacia nu ofera reduceri, alegerea nu este foarte grea.
Daca mai punem 1-2k peste 14k ajungem la elantra cu motorul de 1.6 aspirat.
Dacia e poleita pe afara, dar daca o iei la bani marunti nu are consistenta.
Rușine Dacia
Elantra face parte din altă categorie, recunosc îmi place, este tentantă ca ofertă, însă e cam mare pentru traficul urban știu ce zic fiindcă dețin o mașina la dimensiunile similare noii Elantre... și a devenit puțin enervant în oraș
Nu-mi fac griji că noile modele Dacii nu se vor cumpăra, singurul lucru de care sunt interesat ca fiabilitate, este acea cutie CVT, care provine de la Nissan Juke... o cutie dubioasă când vine vorba despre fiabilitate, cel puțin prin exterior,