Dacia Sandero: 5100 de comenzi intr-o luna

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 09.07.2008
Dacia a inregistrat 5100 de comenzi pentru Sandero in Europa si Romania. Pana acum a livrat doar 1492 de unitati.

Esential

5100 de comenzi a inregistrat Dacia pana la 30 iunie.
952 de unitati Sandero au fost livrate in Romania.

Asa cum era de asteptat, Sandero place mult publicului din Romania. Desi carcotasii vorbesc despre aceeasi banala Dacie, publicul se pare ca apreciaza mult hatchback-ul romanesc. Drept marturie stau comenzile numeroase inregistrate deja de constructorul roman in Europa si in Romania.

Pana la 30 iunie, 5100 de clienti si-au exprimat dorinta de a-si achizitiona cel mai nou model Dacia, inscriindu-se pe lunga lista de asteptare. Constructorul roman a reusit sa livreze doar 1492 de unitati, dintre care 952 in Romania si 540 in toata Europa.

Pretul mic, de doar 6890 de euro pentru versiunea standard, a determinat ca modelul creat de Dacia si Renault sa reprezinte o optiune viabila pentru un public destul de numeros. Ramane de vazut ce cresteri va inregistra Dacia pana la sfarsitul acestui an.

via | Capital

Taguri: Dacia, Sandero

Comentarii (18)

  • George
    Desteaptate romane !
    Nu mai cumparati bai prostie romanesca,n-are esp e jalnic! Dati mai mult bani pentru siguranta bai ca odata traiesti bai romani prosti de doi bani!
    1 0
  • ESP???
    De parca lipsa de ESP e problema cu Sandero, e ridicol sa te astepti la ESP pe o masina de genul asta. In primul rand ca nu are nevoie. Eu conduc ceva fara ESP care are 2x puterea lui Sandero si tot nu am nevoie de asa ceva. Pentru ca atat masina mea cat si Sandero nu sunt masini sport. De aceea ESP ar fi cam inutil.

    In schimb jalnic si fara scuza este faptul ca aerul conditionat este disponibil doar de la varianta de 9.000 de euro in sus. Asta e o decizie cam ciudata a celor de la Dacia. Daca era disponibil pe toate variantele drept optional atunci Sandero s-ar fi vandut in mult mai multe exemplare.

    Chiar ma interesa masina asta daca la pe la 7500 (maxim) avea AC, ABS si 2 airbaguri.

    Cu 9.000 de euro am si alte optiuni pe piata care ofera mai mult in diverse capitole, dar nu la dimesiuni, cam toate fiind mai mici.

    Insa exista si o exceptie, LOGAN, celelalt model Dacia, care cu ABS, AC, Radio-CD MP3 si 2 airbaguri e fie mai ieftin sau cam cat un Sandero la aceeasi bani.

    Unde e logica?

    Si nu bagati placa cu faptul ca Sandero arata mai bine ca nu tine, si noul Logan facelift arata destul de bine.
    1 0
  • ce esp
    pt ce iti treb esp la sandero ati auzit si voi de esp care ajuta masinile cu putere mare nu cele cu motore mici de 100 cp cand mi-am luat masina noua am fost la dealer si am inceput sa spun ca asta asta si esp si mi-o spus nu iti trebuie esp la 100 cp ci de la 150 cp in sus.
    Sandero are un pret cat de cat corect ca nu gasesti masina la 9000 euro noua,spatioasa am trait 30 cu dacia 1300 si nu ati dus lipsa de nimic acuma daca nu are esp nu e buna
    0 1
  • george
    ...CA SA TE CULCI LA LOC...
    @ George

    Trecand peste nefericita coincidenta de nume, peste greselile de gramatica strigatoare la cer ale unuia care le cere oamenilor sa se destepte, si peste manierele de piata Chibrit, tin sa amintesc faptul ca nu toti rumanii au bani sa cumpere si sa INTRETINA o masina straina care costa minim 10 - 15.000 de EURO...daca ar avea rumanu` bani ca lumea nu s-ar vinde alte masini decat BMW, Mercedes, Audi si Porsche...asta in primul rand...si in al doilea rand, ESP-ul nu face minuni...de fapt, s-a constatat ca exista tendinta sa te expui si mai tare pericolului...pentru ca bizonu` isi zice plin de mandrie: "Am ABS si ESP. Ma opresc in 5 metri de la suta si stau pe viraje de parca as avea Super Glue pe cauciucuri, deci pot s-o calc linistit..."
    1 0
  • Desteaptate romane !
    de George (09.07.2008, 17:42)

    Nu mai cumparati bai prostie romanesca,n-are esp e jalnic! Dati mai mult bani pentru siguranta bai ca odata traiesti bai romani prosti de doi bani!


    MA DESTEPTULE FIECARE ASI IA CEI PLACE SI AN FUCTIE DE CE BANII DISPUNE FIECARE DAR PANA SA IVENTAT ESP NU MAI ERA SIGURANTA SI APROPO DACA INTRA UNU AN TINE SI TE FACE PRAF MORI DAR AI ESP ASR ABS MORI FERICIT CA AI AVUT SIGURANTA :)))
    1 0
  • Un dezamagit
    CE FRAIERI SUNTEM
    Bineinteles ca sistemele acestea de protectie active sau pasive pot sa ne salveze viata, nu mai faceti comparatii cu dacia 1310 da cu totii am crescut in ea dar la vremea aceea innumarai masinile pe deget.
    In urma cu 20 de ani la ai mei in parcare erau 2 masini la vreo 4 blocuri de 4 nivele acum sunt pe putin 40 de masini.
    Aglomeratia depaseste cote alarmante asadar o directie putin mai precisa, un ABS, cat mai multe air bag-uri pot face diferenta dintre viata si moarte.
    De curand o prietena de-a mea s-a rasturnat de 2 ori cu un Clio Simbol de pe la 90km/h pe drumul spre Buzau dar pentru ca a avut centura, abs si airbag-uri a iesit din masina doar cu o zgarietura.
    Investiti oameni buni in siguranta si sanatatea si viata voastra, mai bine sa fie acolo sistemele acestea ca nu stiti cand veti avea nevoie, cand va taie cineva fata si sunteti nevoit sa virati brusc, poate ca esp-ul va va tine cat de cat directia.
    Trebuie sa invatam sa nu ne mai punem pe ultimul loc, sa avem mai multa grija de noi.
    1 0
  • da
    da V, ai dreptate............am fost sa fac o calculatie la noul sandero, cu avans 5.000 lei si pentru 5 ani, rata era 636 lei+CASCO ( aprox 1 mil/luna ), iar pe 7 ani = 522+CASCO.
    Si am cerut doar un AC si 2 airbag-uri laterale, dar era nivelul 4 de echipare, 1.4 litri............prea mult pentru o masina ce ofera prea putin.
    Cu 9.500 euro iti iei un LEGEND din 98-99.........
    0 1
  • si totusi.......
    si totusi sunt inca fff nulte masini pe strazi si dacii si din export care nu au nici cea mai mica norma de siguranta, eu zic ca ar fi ok daca oamenii ar putea sa la schimbe pe aceste "logane si sandele" huiduite intr-atata.......ar fi un inceput
    1 0
  • sunshine64sm
    Ce primesc pentru 6.890 ieuro ?!
    Ar suna cel putin ciudat sa fac o comparatie intre Sandero si ultimul racnet de Maybah, anuntata ca avind un pret "...de la 5 milioane de euro". Asa ca nu fac comparatia. Nu are nici un sens. Nici nu am atitia bani. Si chiar daca as avea, inca n-am innebunit. Trebuie sa fii cel putin nebun ca sa dai 5 milioane pe o hardughie de masina. Prefer totusi Sandero. Dar imi aduc aminte de tzapa cu Loganu de 5k Euro. Trimbitata ca "masina poporului", si la un pret de-ti statea mintea in loc, a ajuns sa fie in realitate dublu de atita. Si Sandero e numai 6.890 ?! Pentru acesti bani ce primesc ? Pai primesc patru roate. Si mai inca ce ? Pai... pai... si pai... pai... si apai mai bine imi iau chiar o masina facuta pentru popor, adica VW. E greu de ales. No ?!!
    1 0
  • costin
    cu sau fara ESP
    Cateva vorbe din partea unuia care conduce zi de zi doua masini: solenza 1.4 si A4 1.9TDI cu "ESP".
    Imi face placere sa conduc ambele masini. Bineinteles ca diferenta de clasa este imensa. Dar fiecare este buna in felul ei. Afara din oras o masina mare confortabila si cu motor puternic este de preferat. Dupa ce pui frana de la 190 la 0 km/h din motive de caruta iti dai seama ca nici cele mai bune caucicuri nici esp+abs+afu+ebd nu te fac superman. tot in peste 100m opresti. solenza e imbatabila in oras pentru ca e mica si usoara. iarna daca e zapada mare si ambele au cauciucuri de iarna cele 600kg in minus la solenza conteaza.
    De ce ESP? pt senzatia de siguranta si pentru ca poti ajunge la limita in siguranta. te ajuta dar nu te face superman. fiecare masina e buna la clasa ei. soferul face diferentza. si mai este bun la ceva esp-ul: daca nu este nimeni pe sosea noaptea la ora 2 si vrei sa parcurgi rondul de la alba iulia cu 80-100 km/h cu cauciucurile scartaind. nu recomand, este o joaca periculoasa si trebuie sa stii ce faci. cu solenza nu pot face asa ceva. si nici nu am incercat.
    este o mare greseala sa faci scoala pe logan sau solenza sau berlina si sa te sui intr-o masina cu electronica si sa faci pe superman. la fel cum este o greseala ca crezi ca esp-ul te ajuta de la 150CP in sus. ca la masini mici nu te ajuta. esp-ul e de folos daca masina iese de pe traiectorie usor. se poate intampla asa ceva si la 30 km/h pe piatra cubica uda si la 15km/h pe gheata.
    concluzia mea: esp-ul este un mic ajutor. poate ca o data in viata face diferenta. poate ca daca nu ai bani pentru el dar esti suficient de atent nu ai nevoie de el. personal m-a scapat cand o masina venea spre mine invartindu-se pe gheata.
    1 0
  • la pretu asta este ceva mai bun????
    bai fratilor cu esp sau fara ziceti voi o masina noua care sa coste pana in 8000-8500 euro
    1 0
  • Jalnici
    Inainte sa va dati (se scrie legat in cazul asta) cu parerea despre orice invatati (si aici legat) sa scrieti analfabeti si agramati „care este voi”. On topic: fiecare isi ia ce-i place si cat il tine buzunarul. Mie imi place Sandero, cu toate ca nu sunt fan Dacia si detin o masina japoneza. Noapte buna
    1 0
  • drivetest
    jaf
    sandero e o porcarie de masina si e cu mult sub logan;am avut logan de 1.4 timp de 3 ani si vreau sa spun ca tragea mai bine decat sandero de drive test de 1.6....e o masina pt cucoane....de o calitate indoielnica....loganul e net superioara...si nu vorbesc din auzite!
    0 1
  • uh yeah
    Doamne cati agramati pe site-ul acesta :) sunt socat...romanii nu cred ca au mai mult de 3-4 clase primare lol
    1 0
  • uh yeah (10.07.2008, 17:40)

    Doamne cati agramati pe site-ul acesta :) sunt socat...romanii nu cred ca au mai mult de 3-4 clase primare lol
    1 0
  • asta e rumanu
    Cand am avut logan se spunea ca Solnita e peste Logan e mai buna mai tare.Acum cand a aparut Sandero Loganu e mai tare.Ce sa mai zici mentalitaea comunista nu a disparut.tin minte ca si pe vremea aia existau 2 dacii una de export si una pentru restu
    1 0
  • alexx23
    ESP pe toate masinile
    In primul rand ESP nu tine de puterea motorului. Este un sistem care ajuta masina sa isi mentina traiectoria (mai ales in curbe)prin franarea individuala a rotilor sau taierea acceleratiei. La masinile puternice singura deosebire e ca intervine atunci cand se accelereaza puternic si pierede aderenta (am peste 170 cai si stiu ce vorbesc). Asa ca este UTIL ORICAREI MASINI. Chiar cei de la euroncap daca intrati pe siteul lor recomanda echiparea masinii cu acest sistem. Si daca vedeti la unele marci ca ESP intra standard doar la versiunile superioare nu e din ccauza motorului neaparat, e fiindca si pretul creste la respectiva versiune si intra in pret. Aderenta poti sa o pierzi si in tico, si daca intri mai tare intr`o curba ti`ai dori sa ai esp ca altfel te duci naibii in sant, sau mai rau, pe contrasens . Sper ca v/am lamurit. Numai bine!
    1 0
  • snobilorrrrrr
    toti ciulinii de aici care spun ca sandero e masina proasta n-au nici macar dacia 1300.cu dotarile lui sandero gasesti masina doar peste 10 000 ,ca sa nu zic 11,12,13.exceptand loganul pe care la inceput tot asa il huleati ,exceptand masinile f mici gen matiz,spark si exceptand motoarele mai mici de 1,4. sandero laureate de 1,4 sau 1,6 nu are rival ca si pret vorbesc de masinile noi.cu 35 000 ron ii pui si air-baguri.aveti voi alte variante la masini noi intre 9000 si 10000 de euro?si nu uitati ca e romanesca ...asigurare mai mica ,intretinere mai mica ..
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru