Esential
5100 | de comenzi a inregistrat Dacia pana la 30 iunie. |
952 | de unitati Sandero au fost livrate in Romania. |
5100 | de comenzi a inregistrat Dacia pana la 30 iunie. |
952 | de unitati Sandero au fost livrate in Romania. |
Asa cum era de asteptat, Sandero place mult publicului din Romania. Desi carcotasii vorbesc despre aceeasi banala Dacie, publicul se pare ca apreciaza mult hatchback-ul romanesc. Drept marturie stau comenzile numeroase inregistrate deja de constructorul roman in Europa si in Romania.
Pana la 30 iunie, 5100 de clienti si-au exprimat dorinta de a-si achizitiona cel mai nou model Dacia, inscriindu-se pe lunga lista de asteptare. Constructorul roman a reusit sa livreze doar 1492 de unitati, dintre care 952 in Romania si 540 in toata Europa.
Pretul mic, de doar 6890 de euro pentru versiunea standard, a determinat ca modelul creat de Dacia si Renault sa reprezinte o optiune viabila pentru un public destul de numeros. Ramane de vazut ce cresteri va inregistra Dacia pana la sfarsitul acestui an.
via | Capital
In schimb jalnic si fara scuza este faptul ca aerul conditionat este disponibil doar de la varianta de 9.000 de euro in sus. Asta e o decizie cam ciudata a celor de la Dacia. Daca era disponibil pe toate variantele drept optional atunci Sandero s-ar fi vandut in mult mai multe exemplare.
Chiar ma interesa masina asta daca la pe la 7500 (maxim) avea AC, ABS si 2 airbaguri.
Cu 9.000 de euro am si alte optiuni pe piata care ofera mai mult in diverse capitole, dar nu la dimesiuni, cam toate fiind mai mici.
Insa exista si o exceptie, LOGAN, celelalt model Dacia, care cu ABS, AC, Radio-CD MP3 si 2 airbaguri e fie mai ieftin sau cam cat un Sandero la aceeasi bani.
Unde e logica?
Si nu bagati placa cu faptul ca Sandero arata mai bine ca nu tine, si noul Logan facelift arata destul de bine.
Sandero are un pret cat de cat corect ca nu gasesti masina la 9000 euro noua,spatioasa am trait 30 cu dacia 1300 si nu ati dus lipsa de nimic acuma daca nu are esp nu e buna
Trecand peste nefericita coincidenta de nume, peste greselile de gramatica strigatoare la cer ale unuia care le cere oamenilor sa se destepte, si peste manierele de piata Chibrit, tin sa amintesc faptul ca nu toti rumanii au bani sa cumpere si sa INTRETINA o masina straina care costa minim 10 - 15.000 de EURO...daca ar avea rumanu` bani ca lumea nu s-ar vinde alte masini decat BMW, Mercedes, Audi si Porsche...asta in primul rand...si in al doilea rand, ESP-ul nu face minuni...de fapt, s-a constatat ca exista tendinta sa te expui si mai tare pericolului...pentru ca bizonu` isi zice plin de mandrie: "Am ABS si ESP. Ma opresc in 5 metri de la suta si stau pe viraje de parca as avea Super Glue pe cauciucuri, deci pot s-o calc linistit..."
de George (09.07.2008, 17:42)
Nu mai cumparati bai prostie romanesca,n-are esp e jalnic! Dati mai mult bani pentru siguranta bai ca odata traiesti bai romani prosti de doi bani!
MA DESTEPTULE FIECARE ASI IA CEI PLACE SI AN FUCTIE DE CE BANII DISPUNE FIECARE DAR PANA SA IVENTAT ESP NU MAI ERA SIGURANTA SI APROPO DACA INTRA UNU AN TINE SI TE FACE PRAF MORI DAR AI ESP ASR ABS MORI FERICIT CA AI AVUT SIGURANTA :)))
In urma cu 20 de ani la ai mei in parcare erau 2 masini la vreo 4 blocuri de 4 nivele acum sunt pe putin 40 de masini.
Aglomeratia depaseste cote alarmante asadar o directie putin mai precisa, un ABS, cat mai multe air bag-uri pot face diferenta dintre viata si moarte.
De curand o prietena de-a mea s-a rasturnat de 2 ori cu un Clio Simbol de pe la 90km/h pe drumul spre Buzau dar pentru ca a avut centura, abs si airbag-uri a iesit din masina doar cu o zgarietura.
Investiti oameni buni in siguranta si sanatatea si viata voastra, mai bine sa fie acolo sistemele acestea ca nu stiti cand veti avea nevoie, cand va taie cineva fata si sunteti nevoit sa virati brusc, poate ca esp-ul va va tine cat de cat directia.
Trebuie sa invatam sa nu ne mai punem pe ultimul loc, sa avem mai multa grija de noi.
Si am cerut doar un AC si 2 airbag-uri laterale, dar era nivelul 4 de echipare, 1.4 litri............prea mult pentru o masina ce ofera prea putin.
Cu 9.500 euro iti iei un LEGEND din 98-99.........
Imi face placere sa conduc ambele masini. Bineinteles ca diferenta de clasa este imensa. Dar fiecare este buna in felul ei. Afara din oras o masina mare confortabila si cu motor puternic este de preferat. Dupa ce pui frana de la 190 la 0 km/h din motive de caruta iti dai seama ca nici cele mai bune caucicuri nici esp+abs+afu+ebd nu te fac superman. tot in peste 100m opresti. solenza e imbatabila in oras pentru ca e mica si usoara. iarna daca e zapada mare si ambele au cauciucuri de iarna cele 600kg in minus la solenza conteaza.
De ce ESP? pt senzatia de siguranta si pentru ca poti ajunge la limita in siguranta. te ajuta dar nu te face superman. fiecare masina e buna la clasa ei. soferul face diferentza. si mai este bun la ceva esp-ul: daca nu este nimeni pe sosea noaptea la ora 2 si vrei sa parcurgi rondul de la alba iulia cu 80-100 km/h cu cauciucurile scartaind. nu recomand, este o joaca periculoasa si trebuie sa stii ce faci. cu solenza nu pot face asa ceva. si nici nu am incercat.
este o mare greseala sa faci scoala pe logan sau solenza sau berlina si sa te sui intr-o masina cu electronica si sa faci pe superman. la fel cum este o greseala ca crezi ca esp-ul te ajuta de la 150CP in sus. ca la masini mici nu te ajuta. esp-ul e de folos daca masina iese de pe traiectorie usor. se poate intampla asa ceva si la 30 km/h pe piatra cubica uda si la 15km/h pe gheata.
concluzia mea: esp-ul este un mic ajutor. poate ca o data in viata face diferenta. poate ca daca nu ai bani pentru el dar esti suficient de atent nu ai nevoie de el. personal m-a scapat cand o masina venea spre mine invartindu-se pe gheata.
Doamne cati agramati pe site-ul acesta :) sunt socat...romanii nu cred ca au mai mult de 3-4 clase primare lol