Luca de Meo, șeful Grupului Renault, a confirmat oficial că Dacia tocmai a demarat planurile pentru dezvoltarea unui nou model electric de oraș. Noul model va fi asemănător la nivel tehnic cu viitorul Renault Twingo electric și va fi, în esență, succesorul actualului Spring. Asta înseamnă că noul model va fi, evident, electric.
Față de Spring, viitorul model de oraș al celor de la Dacia nu va fi produs în China, ci va fi produs în Europa. Nu se știe deocamdată dacă viitorul model va fi produs chiar în România, la uzina de la Mioveni.
Așteptarea pentru noul model Dacia nu ar trebui să dureze foarte mult, potrivit spuselor lui Luca de Meo. Șeful Grupului Renault susține că noul model al mărcii române va fi gata să ajungă pe piață în următoarele 16 luni. Asta face ca noul model Dacia să fie cel mai rapid dezvoltat model din cadrul întregului grup francez.
via Autocar
Broscarul nu vede ce decizie majora a luat Stellantis nu mai departe de ieri ?
Motoarele Diesel 1.5 BlueHDI si 2.2 HDI MultiJet oferite cel putin pana in 2030.
Da ! Da !!!
Acelasi Stellantis care anunta in urma cu vreo doi ani ca renunta definitiv la Diesel la finalul anului 2025.
largus.fr/actualite-automobile/stellantis-les-moteurs-1-5-et-2-2-diesel-prolonges-jusqu-en-2030-30038966.html
Broscarule, pentru a mia oara sunt dispus sa repet:
Dacia are nevoie stringentă de dCi, nu de utopii electrice !
#Diesel = Life !
mare scofala. cum probabil rotile si volanul nu le pot scoate, dar o sa aiba jante de tabla, volan de plastic, niste faruri mai ieftine si tot asa...
unde mai pui ca renault 5 nici prea bine nu sta la testul elanului _ km77
Cred ca va fi mai mare decât Twingo dar mai slab dotată.
Cred că vor să evite problemele cu taxe vamale pentru ”made in China” ale Dongfeng Spring și atunci se reorientează și îl înlocuiesc ”dezvoltând” și un Twingo cu siglă Dacia. De văzut cum vor jongla cu modelele gemene în Europa și cu prețurile.
Hybridul oferit de Dacia la ora actuala lasa de dorit.
Am mers cu Jogger hybrid si nu mi-a lasat sub nicio forma acea impresie care sa-mi capteze atentia pentru o eventuala recidiva.
Vrei sa intram in detalii cu privire la neajunsurile sale?
Nu-s putine si, mai grav, imposibil de trecut cu vederea pentru aceia care-si propun sa nu asocieze agreabilitatea la volan cu o forma
apreciabila de tortura.
N-am prea multe informatii despre hybridul de pe Bigster, sper insa, pentru binele Dacia, sa reprezinte un mare pas inainte.
La acest moment, hybridul Dacia ramane dominat in proportie de 99 % de acel detaliu cronic detestabil, marketingul sufocant.