În intervalul ianuarie – septembrie 2024, Dacia a reușit să vândă 500.957 de mașini la nivel mondial, potrivit celui mai recent raport financiar al Grupului Renault. Astfel, marca de la Mioveni a vândut cu 1.5% mai multe mașini față de aceeași perioadă din 2023.
Numai în Europa, Dacia a vândut 432.332 de mașini, ceea ce înseamnă o creștere de 2.2% față de intervalul similar de anul trecut. Astfel, la nivel continental, Dacia urcă acum pe locul 9 în clasamentul mărcilor cu cele mai multe mașini vândute. Anul trecut pe vremea aceasta, marca românească era pe locul 11 la nivel european.
Mai mult, Dacia este și în top 3 cele mai vândute mărci auto către clienții particulari. Pentru Dacia, 85% din vânzările sale au fost către persoane fizice. Marca românească a reușit să crească pe piețele din Italia și Spania, acolo unde au fost raportate creșteri de 15%, respectiv de 14.6% față de aceeași perioadă din 2023. În Franța, Dacia rămâne a 3-a cea mai vândută marcă.
Noul raport financiar al Grupului Renault confirmă și creșterea cu 16.3% a vânzărilor Daciei Sandero, care este cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 9 luni. În schimb, același raport mai relevă și o scădere a vânzărilor cu 3.8% în al treilea trimestru din 2024. Explicația acestei scăderi este tranziția de generații pentru modelele Duster și Spring.
via Renault
dCi pe toată gama !
.... Asta numai ca să evităm discriminarea.
Că cele EV, adică Spring, doar în China se pot face, se pare....
Ruşinică bre...
Spring nu e mașină, nici măcar pentru nivelul Dacia. Foarte bine ca se produce doar în China. Nu știu de ce mai vorbim de Spring, abia mai există.
Avem ac si de cojocul Spring-ului.
Anomalia poate fi corijata.
Cum ?....Hai sa-ti explic.
Fiat 500 avea la dispozitie un 0.9L TwinAir, un bicilindru savuros de 875 cm3.
Dacia trebuie sa dea semne de viata, deci sa raspunda la reactiile covarsitoare sosite din spatiul public, venind in intampinarea noastra cu un nou motor captivant: 0.7L dCi, cod name TwinLife.
Se inlatura doua pistoane din notoriul 1.5 dCi(1461 cm3), ajungandu-se astfel la un extrem de cochet bicilindru de 0.7 dCi, un propulsor de 730 cm3 cu o putere estimata de 60-65 CP, si care s-ar mula impecabil pe dimensiunile liliputane ale Spring-ului.
O declinare arhisuficienta pentru satisfactii in utilizarea urbana, zona metropolitana, dar si detinand certele argumente pentru ca posesorii sa indrazneasca sa se aventureze(demarati din Bucuresti) spre litoral sau zonele montale cu sanse sigure de a ajunge la destinatie in interval de 24h.