La mijlocul lui 2021, Dacia a prezentat o nouă siglă, alcătuită din literele unite D și C și care este vopsită în culoarea kaki. Noua siglă a început să apară pe modelele mărcii de la Mioveni începând din 2022, iar odată cu această schimbare, cele mai multe showroom-uri au început să adopte noua identitate vizuală.
Acum, Dacia a anunțat oficial că noua identitate vizuală este acum prezentă la peste 1000 de showroom-uri din 30 de țări diferite. Adoptarea noii identități de marcă a început în aprilie 2022, mai întâi pentru exteriorul showroom-urilor. Începând din aprilie 2023, interiorul acestora a început să fie reamenajat corespunzător.
De altfel, în ultimul an, 750 de showroom-uri Dacia au adoptat noua identitate vizuală, ceea ce reprezintă o medie de 3 inaugurări în fiecare zi lucrătoare. În România, 58 din cele 60 de showroom-uri Dacia au adoptat deja noua identitate vizuală la exterior. Până la sfârșitul anului, 35 de locații vor avea și o amenajare interioară nouă.
La final, Dacia și-a propus ca toate cele aproape 2000 de showroom-uri din perimetrul de comercializare al mărcii să adopte noua identitate vizuală până la debutul pe piață a noii generații Dacia Duster.
via Dacia
Comentarii (0)