"În Turcia am făcut un experiment cu o versiune Stepway aftermarket a lui Lodgy, iar rezultatele nu au fost deloc slabe. Deocamdată ne aflăm la nivelul de discuții, însă am putea avea - de ce nu? - versiuni Stepway și pe alte modele în afara lui Sandero. Nu s-a decis încă nimic, însă încercarea pe care am făcut-o în Turcia a fost interesantă", a declarat Arnaud Deboeuf, responsabilul gamei Entry Renault, într-un interviu acordat la Frankfurt jurnaliştilor români.
Şi versiunea de persoane a utilitarei Dokker beneficiază de "tratamentul" estetic Stepway. Dokker Stepway este o versiune lansată în toamna trecută în Turcia, la Salonul de la Istanbul, însă a fost creată iniţial exclusiv pentru piaţa turcă. Mai multe detalii şi fotografii ale lui Dokker Stepway pot fi găsite într-un articol dedicat.
În aceste condiţii, linia de versiuni recreaţionale ale modelelor Dacia are şanse mari să se extindă: "Sandero Stepway adună mai mult de 50% dintre comenzile pentru Sandero.
Deci este o mașină care place foarte mult clienților. Oricum, la Dacia vom face întotdeauna maşini care vor aduna volume mari de vânzări. Pentru că preţurile sunt agresive, avem nevoie de volum pentru a le susține.", consideră oficialul Renault. Pe de altă parte, Dacia nu este interesată de modele sport sau de versiuni de nişă din cauza cererii reduse pe care acest tip de maşini o are în Europa: "Nu se justifică lansarea unui model sport ca versiune a actualelor modele pentru că majoritatea clienţilor Dacia nu caută sportivitate, ci polivalenţă pe maşinile lor. Nu vrem să producem o maşină sport doar de dragul de a avea una în gamă, avem o altă filosofie în ceea ce priveşte producţia modelelor proprii. Deci nu ne interesează segmentele de nişă. Nu veți vedea prea curând un cabriolet în gama Dacia, de exemplu", spune oficialul Renault, care consideră că nişa modelelor sport nu este deloc potrivită pentru o marcă precum Dacia în acest moment.
un mcv 4x4 si un papuc mai lung aia trebuie sa acoata.
s-au miscat SLAB cei de la renault, trebuiau de mult timp sa produca modele Stepway = Logan/MCV/Dokker/Lodgy
si asa nu merg bine vanzarile la Lodgy sau Logan
Dacia din start nu a fost si nici nu este gandita ca o marca ce poate avea ceva sportiv. Este pentru oamenii cuminti ca sa zic asa.
Sigur, asta e situatia in acest moment. Daca ne uitam unde era Dacia cand a aparut priml Logan si unde este acum, la aproape 10 ani de atunci parca iti cam vine sa ii contrazici pe cei de la Renault. Este suficient sa ne amintim ca initial Renault nu gandise un SUV Dacia, ori acum este un mare succes la vanzari.
Deci nu este exclus ca intr-o buna lucrurile sa se schimbe si sa avem si ceva sport. Dar pana atunci Dacia trebuie sa aduca bani cat mai multi si daca piata o va cere... de ce nu?! Pana atunci, cine vrea ceva cu aspect ceva mai sportiv si tineresc exista gama Stepway si nu mi se pare o idee deloc rea extinderea ei.
Intr-adevar Duster nu s-a dorit sportiv in sensul de a sta cu 300 de cai si cauciucuri de 255 pe banda a 2-a pe autostrazi.
Insa mai degraba poti numi caracter sportiv niste abilitati off road mai dezvoltate decit toti concurentii sai (si nu numai) decit un simplu motor V6 aruncat pe un malac de 2 tone si roti de 19.
Si mai e ceva.Clientii Dacia nu vor un pret accesibil.Ei cumpara produsul, nu pretul.Nu cumva se uita si la celalalt indicator ce da raportul calitate/pret?
Tipul are o postura tare nefireasca si fortata. Pacat.
Altfel masina arata foarte bine si e intr-un cadru placut.
@kap, punctul forte al Daciei este pretul. Daca isi pierde atuul asta vanzarile ar fi afectate semnificativ.
Noul Stepway este o chestie bine inchegata de la inceput si de aceea are succes
Masina sport, coupe sau cabriolet Dacia, in acest moment nu cred, au dreptate, trebuie sa-si ancoreze bine brandul in Europa ca sa incerce apoi acest lucru, cred ca un Duster cu 5 locuri si bena ar fi mai util
Vor masina asta la pretul la care e.
Faptul ca Renault nu se arunca sa cheltuie pe modele care nu au vinzari mari confirma preocuparea lor spre reducerea costurilor si rentabilitatea mare a masinilor chiar la preturile bune afisate.Asta e de apreciat la Dacia si nu trebuie sa ne repezim sa ne explicam pretul mic printr-o asa-zisa calitate redusa.