Esential
180.000 | de unităţi pe an va ajunge să producă uzina de la Mioveni începând cu 2011. |
Preţul lui Duster a adus un val de cereri impresionant Dacia, care s-a văzut sufocată de comenzi peste noapte. În acest moment, vânzările merg foarte bine, însă problema de care se loveşte constructorul român este termenul de livrare. Producţia modelului 4x4 face ca unii clienţi europeni să aştepte exemplarul comandat chiar şi şase luni.
Pentru a reduce timpul de aşteptare, constructorul român a anunţat o creştere a producţiei lui Duster, a doua oară de la lansarea modelului 4x4 pe piaţă. În aceste condiţii, uzina de la Mioveni îşi va mări capacitatea de producţie de la 150.000 de unităţi pe an la 180.000 de unităţi, odată cu începutul lui 2011.
În aceste condiţii, Dacia va transfera o parte din producţia modelului Sandero la uzina marocană din Casablanca. Succesul de piaţă înregistrat de Duster în doar cinci luni de la lansarea oficială pe piaţa europeană este unul peste aşteptări. SUV-ul românesc a reuşit să atingă deja 75.000 de unităţi comandate.
via | caradisiac
E bine de stiut ca angajatii stau linistiti cu un loc de munca sigur si salarii marite.
Pai asta este o masina de tot kk si se vinde ca painea?! Ce clapa / teapa i-au cumparatorii (unde nui cap vai de .....lor)
Sigur este bine pt economie , salarii etc toata stima
Dar masina este preeaaa de kk !!
La 1280kg maxim cat are Duster, discurile in loc de taburi spate nu sunt decat un moft. Cine vrea discuri spate poate lua de la 17000 euro un Nissan Qashqai. Totul costa. Nimic nu e moca. Iar Duster are un pret foarte corect.
Poate n-ati auzit voi "specialistilor", dar fiat panda, sedici, suzuki sx4, peugeot 206+, skoda fabia 1.2 htp, toate au tambui pe spate; sistemul e inca de actualitate, deci nu vad care-i problema la Duster - o masina low-cost.
tu ce roaba ai in dotare?