Dacia mai are patru ani să se pregătească: Chery vine în UE în 2015
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lu Jian Hui, adjunctul Chery, a declarat că vor intra pe piaţa din Europa în 2015. Respectiva marcă va fi prima care îşi încearcă norocul pe Bătrânul Continent pe cont propriu, alte modele chinezeşti fiind importate în trecut de diverse companii, dar afacerile au picat din cauza vânzărilor slabe. În cei patru ani rămaşi până la debutul chinezilor, Dacia şi alte mărci de volum care activează în Europa trebuie să pregătească o strategie de viitor, pentru a combate preţurile mici ale chinezilor.
Noile modele Chery trebuie să ofere un nivel de siguranţă nemaiîntâlnit pe un automobil fabricat în China pentru a avea o şansă în Europa, mai ales în 2015. În prezent, un automobil cu rezultate slabe la siguranţă va fi penalizat de clienţi, dar piaţa din 2015 ar putea să excludă cu totul asemenea modele. Până la debutul european, cei de la Chery se vor concentra pe pieţele din Rusia şi America de Sud, printre altele, urmând să-şi pregătească ofensiva europeană abia după 2015.
Chery este printre primele mărci chinezeşti de automobile care au exportat vehicule pe alte pieţe.
Exporturile au început în 2002, relativ devreme în raport cu rivalii lor. Marca Qoros urmează să debuteze în curând sub aripa Chery, care urmează să ofere şi o serie de modele care vor ajunge în Europa. Pentru moment, nu există informaţii privind intenţiile chinezilor pentru Europa în ceea ce priveşte volumele şi strategia. În ciuda ambiţiilor prezentate de modelele chinezeşti, avem încredere în forţele Dacia şi ale partenerilor săi, care ar trebui să crească semnificativ imaginea mărcii până la debutul european al constructorilor chinezi, moment în care consumatorii vor fi puşi în faţa unei mărci necunoscute, din China, şi în faţa unei mărci cunoscute, din România.Via | ChinaCarTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
1. siguranta
2. norma de poluare