Dacia mai are patru ani să se pregătească: Chery vine în UE în 2015

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 12.10.2011
Oficialii Chery au anunţat că vor intra pe piaţa din Europa în 2015. Până atunci, producătorii interni mai au patru ani să pregătească o strategie eficace şi produse competitive.

Lu Jian Hui, adjunctul Chery, a declarat că vor intra pe piaţa din Europa în 2015. Respectiva marcă va fi prima care îşi încearcă norocul pe Bătrânul Continent pe cont propriu, alte modele chinezeşti fiind importate în trecut de diverse companii, dar afacerile au picat din cauza vânzărilor slabe. În cei patru ani rămaşi până la debutul chinezilor, Dacia şi alte mărci de volum care activează în Europa trebuie să pregătească o strategie de viitor, pentru a combate preţurile mici ale chinezilor.

Noile modele Chery trebuie să ofere un nivel de siguranţă nemaiîntâlnit pe un automobil fabricat în China pentru a avea o şansă în Europa, mai ales în 2015. În prezent, un automobil cu rezultate slabe la siguranţă va fi penalizat de clienţi, dar piaţa din 2015 ar putea să excludă cu totul asemenea modele. Până la debutul european, cei de la Chery se vor concentra pe pieţele din Rusia şi America de Sud, printre altele, urmând să-şi pregătească ofensiva europeană abia după 2015.

Chery este printre primele mărci chinezeşti de automobile care au exportat vehicule pe alte pieţe.

Exporturile au început în 2002, relativ devreme în raport cu rivalii lor. Marca Qoros urmează să debuteze în curând sub aripa Chery, care urmează să ofere şi o serie de modele care vor ajunge în Europa. Pentru moment, nu există informaţii privind intenţiile chinezilor pentru Europa în ceea ce priveşte volumele şi strategia. În ciuda ambiţiilor prezentate de modelele chinezeşti, avem încredere în forţele Dacia şi ale partenerilor săi, care ar trebui să crească semnificativ imaginea mărcii până la debutul european al constructorilor chinezi, moment în care consumatorii vor fi puşi în faţa unei mărci necunoscute, din China, şi în faţa unei mărci cunoscute, din România.

Via | ChinaCarTimes

Comentarii (12)

  • nu vad de ce ar trebui sa se pregateasca, dacia e mult peste Chery din toate punctele de vedere
    19 6
  • Dacia are experienta
    oricum nu va avea nicio sansa in fata Logan 2 si Duster
    17 6
  • andrei
    Deocamdata doar ieftine
    Masinile chinezesti actuale au 2 probleme:

    1. siguranta
    2. norma de poluare
    13 2
  • Cristi
    exista o masina pentru fiecare
    Clientii viitoarelor chinezarii nu vor fi neaparat fosti /posibili clienti ale marcilor europene. La fel cum nici un fan Jaguar din europa de vest nu a devenit fan Dacia doar pentru ca si-au extins piata de desfacere. Nu e vorba nici de dimensiunile masinii nici de optiuni, la fel cum exista utilizatori de mercedes clasa A care nu au preferat un tico/twingo...nu toata lumea vrea "ieftin si bun"...
    5 8
  • @Cristi
    Despre asta vbim aici prietene: "ieftin si bun" ! vbim despre ce vrea MAJORITATEA ... nu discutam de niciun A Class (clasa mica) care apropo, n-are nicio treaba cu Twingo (clasa mini) care la randul sau n-are nicio treaba cu segmentul low-cost... daca exista o piata pt masinile chinezesti, si-ar fi aratat rezultatele pana acum... dar nu exista... chinezismele nu merg... vedem in 2015... le spun chinezilor : uimiti-ne!
    13 5
  • un geely ck 1.5 de 4 ani cu 45k la bord se vinde cu 2000 euro. nou costa 8000 euro. super afacere :)) i-am spus prietenului meu: n-ai vrut logan, ti-a trebuit geely! :))
    8 1
  • Opinie
    Eu am vazut Chery Tengo in Serbia si nu pare deloc inferior Loganului. Ba din contra.
    2 8
  • @Bethurbazal
    ho ca astia pot sa-ti faca o masina sa arate la ca un Mercedes-Benz numai din baxuri de tigari daca le dai... asta la prima vedere... pana cand iti dai seama ca n-ai materiale durabile la interior, iar fiabilitatea si siguranta sunt glume proaste... in fine, in 2015 vom discuta deja de faceliftul la Logan 2, asa ca mai vedem...
    7 0
  • AndreiRN
    China
    Scrieti pe computere chinezesti si cititi pe monitoare chinezesti si o mare parte din componentele VW sunt produse chinezesti si totusi refuzati sa acceptati adevarul. Ei muncesc si produc si voi cumparati.
    6 6
  • @AndreiRN
    nu amesteca automobilele cu electronicele ca e cu totul alta mancare de peste amice
    5 3
  • Cristi
    @io
    Stii care e culmea, ca cei care cauta ieftin si bun brusc cand isi permit mai mult le pute ce era inainte viata de zi cu zi si au pretentii...Ieftin si bun este o caracteristica a romanului care se chinuie sa supravietuiasca dar are coada pe sus (vezi miile de datornici-vanduti la banci dar cu plasma aer conditionat si binenteles masina(daca se poate cu nr de bulgaria e perfect)...ceilalti care cauta ceva low cost au alte considerente...hai sa nu intram in discutii filozofice.
    4 5
  • Fulger
    mai cristi, saracule
    ...aerul conditionat nu este un lux ci o necesitate iar plasmele sunt si ele ieftine.....de altfel nici nu prea mai gasesti tv cu tub asa ca trebuie sa-ti iei plasma. Cat de sarac esti tu mai Cristache?
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru