Spring, primul model electric din portofoliul Dacia, bifează încă o premieră importantă: va fi primul model din portofoliul mărcii de la Mioveni care va fi produs în Asia. Mai exact în China, în uzina în care Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi și partenerii chinezi de la Dongfeng produc deja modelul Renault K-ZE, "alter ego-ul" lui Dacia Spring.
Uzina care va produce Dacia Spring se află localizată în centrul Chinei, în orașul Shiyan din provincia Hubei.
Conform declarațiilor lui Mihai Bordeanu, directorul de marketing al mărcii Dacia, faptul că Spring va fi asamblat în statul asiatic "este un avantaj din prisma faptului că în China vorbim deja de un ecosistem foarte dezvoltat al mașinilor electrice, al producției auto și al logisticii dedicate, iar acest lucru ne va permite să aducem mașina foarte repede către clienții în Europa".
DACIA SPRING, MAI BINE ECHIPAT DECÂT RENAULT K-ZE
Dacia Spring și "fratele" Renault City K-ZE sunt produse pe platforma CMF-A a Alianței, dedicată mașinilor de oraș.
Dacă modelul Renault este dedicat exclusiv pieței din China și beneficiază de elemente constructive și de siguranță conforme cu cerințele acestei zone, Dacia Spring va beneficia de o serie de îmbunătățiri și de dotări suplimentare la nivel de siguranță și confort.În dotarea lui Dacia Spring se află echipamente de siguranță precum ABS, ESP, limitator de viteză, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și mai ales frânare automată de urgență (AEB), activă la viteze de peste 7 km/h și care folosește un radar amplasat în partea frontală a mașinii pentru a detecta un potențial impact cu un obstacol din față.
Opțional, Spring oferă și sistem de asistență la parcare datorită unor senzori cu ultrasunete amplasați pe bara de protecție spate și o cameră de marșarier a cărei imagine este afișată pe ecranul sistemului multimedia cu linii de ghidare dinamice.
Cumparati din asia si o sa ajungeti sa nu mai aveti nimic. Doar joburi in care lucram pentru asiatici. Pe o mana de orez.
P.S.: nu are legatura cu ce a scris Zarne mai sus, nu ne-am vorbit , el are ce are cu asiaticii in general am vazut , treaba lui -o avea el motivele lui , eu nu am nimic cu ei atata timp cat isi vand produsele lor ,gandite (sau copiate) de ei, pe barba lor, pe brandul lor, pe banii lor si fara sa stea cu mana intinsa sa ceara ajutor sa faca asta.
Ce, nu stiai?
Aștept feed-back :))
"sunteți aceiași care mâncați tot la all inclusive in Bulgaria"-la vara o sa ma duc la allinclusive la bulgaroi,o sa pastrez eticheta pe care am invatat-o de la tine si o sa las ceva mancare in farfurie chiar daca nu m-am saturat ca nu vreau sa iea de necioplit :)))Frustrarile tale vin din "sarakia" spirituala in cazul tau,de asta n-ai scapare pana nu se trage cortina. Ps. Ti-am spus,esti atat de amuzant la unele chestii,tine-o tot asa dar incearca sa eviti si tu cainii si pisicile cand conduci,sunt niste suflete amarate si nevinovate si luate chiar individiual sunt mult mai inteligente ca tine.pss. Neuronii se regenereaza,trebuie doar sa ai un gram de inteligenta sa iti pastrezi creierul in forma.
Nu e chiar asa. Sunt multi oameni responsabili care nu isi pun nici lor si nici altora viata si sanatatea in pericol. Ar fi mult, mult, mult mai multi, daca n-ar fi plecat sa ingrase economiile altor state si sa nasca copii care o sa contribuie la randul lor tot la bunastarea altora.
Si daca tot veni vorba de DPF off si de Diesel deasupra tuturor: in mod paradoxal, cel putin in Romania si in tarile sarace, ISTERIA SI URA PROLETARA IMPOTRIVA DIESELULUI PRODUCE FIX INVERSUL EFECTULUI SCONTAT. In ce fel? Populatia activa cu putere de cumparare nu-si mai cumpara un Diesel nou si curat, insa populatia rurala si imbatranita ISI CUMPARA IN CONTINUARE DIESEL VECHI SI POLUANT SH. Pun pariu pe o ceapa degerata ca creaturile care ne conduc nu s-au gandit la asta. In loc sa-si cumpere lumea Dieseluri noi, isi iau toti benzina care produce mai mult codoi, statul da bonusuri absurde pentru masini cu baterii, si MAJORITATEA masinilor care sunt inmatriculate sunt masini Diesel vechi, care consuma putin, intr-adevar, dar polueaza mult. Bravo dragi conducatori. Ati realizat o mare palma la un rahat.
Da, eu conduc Diesel cu filtru si nu m-as gandi nicio secunda sa il scot sau alte asemenea cretinisme. Am luat masina cu 0 km si sunt incantat de ea si o iubesc ca-n prima zi. Ieri am facut 350 de km pe drumuri de munte, serpentine, am prins inclusiv zapada si temperaturi de 1 grad, si la sf zilei am avut 4.7 l/100 de km consum. Impecabil. Si am mers destul de dinamic, fara sa ma gandesc la consum.
Ma rog, aici sunt o sumedenie "cu motz".