Dacia Logan pleacă de la 6.690 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Cea mai accesibilă versiune se numeşte Access şi este echipată cu un motor 1.2 16V de 75 CP. Această unitate este oferită şi într-o versiune alimentată cu GPL. Gama de motorizări include şi noul TCE 90, un motor turbo cu trei cilindri în linie. Această motorizare a debutat în gama Renault pe noile Twingo şi Clio şi oferă 90 CP şi 135 Nm, suficienţi pentru a-i asigura lui Clio un sprint 0-100 km/h de 12.2 secunde şi o viteză maximă de 182 km/h.
Noul Logan este oferit şi cu diesel-uri, unitatea de 1.5 litri fiind disponibilă atât în versiunea de 75 CP, cât şi în versiunea de 90 CP. Toate propulsoarele din gamă respectă normele Euro 5 şi sunt oferite doar în compania transmisiilor manuale cu cinci trepte. Încă de la nivelul de echipare de bază, noul Logan oferă ESP, airbag-uri laterale şi frontale pentru şofer şi pasager, direcţie asistată, ABS+AFU şi altele. Garanţia lui Dacia Logan rămâne de 3 ani sau 100.000 de kilometri.
Dacia Logan se mândreşte cu un preţ apropiat de cel al generaţiei precedente, mai ales dacă luăm în considerare dotările oferite. Modelul are un portbagaj generos, de 510 litri, menit să acopere nevoile clienţilor în materie de spaţiu la fel de bine ca generaţia precedentă. Rezervorul de carburant are o capacitate de 50 de litri. Masa la gol a noului Logan variază între 1.049 şi 1.134 kilograme, în funcţie de versiunea de echipare şi de motorizare, cu un conducător de 75 kilograme la bord şi cu vehiculul în ordine de mers.
DACIA LOGAN 2 vs. Concurența directă |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
DACIA Logan 1.2 16v Access |
75 | n/a | n/a | 6.690 |
CHEVROLET Aveo Sedan 1.2 LT |
70 | 5.9 | 14.3 | 10.900 |
RENAULT Symbol 1.2 16v Authentique |
75 | 5.9 | 13.0 | 9.500 |
KIA Rio Sedan 1.2 GSL Base |
85 | 5.0 | 13.1 | 10.345 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Dacia
si cine nu are 14000 de euro ci doar 7000?
la asta te-ai gandit inainte sa comentezi?
bravo dacia, o imbunatatire fata de prima generatie care la acelasi pret oferea mult mai putin
Dacia Logan chiar e o clasa a lui proprie.
Dacia merge pe drumul cel bun si asta o spun si vanzarile pe care le-a avut in ultimii 7 ani. Si mie mi-ar fi placut ca Renault sa faca din ea ce a facut VW din Skoda dar aici iar e vorba de venituri: cat castiga un ceh si cat castiga un roman?
Un pret excelent.
Cu 2 salarii imi iau si eu una.
Daca vor lansa mai incolo 1.2tce de 115cp, va ajunge la 200km/h si sub 10sec la 100km/h. Performante multumitoare pt mine.
Sandero: 11.1 secunde de la 0 la 100 km/h şi viteza maximă de 175 km/h.
Clio: un sprint 0-100 km/h de 12.2 secunde şi o viteză maximă de 182 km/h.
pt restul care inca mai latra si blameaza aceasta marca, exista o vorba : Capra moare de raie dar tine coada sus!
Rapid nici nu intra in discutie aici, avand in vedere a are pret de 2 Logan-uri!
Astfel, ca sa obtii echivalentul vechiului Logan Ambition 1,6 MPi 90 CP, care costa la lansare 8.400 euro, trebuie sa iei Laureat 0,9 Tce 90 CP cu optionalul pachet Look, deci in total 10.150 euro (9800+350).
Deci pretul pentru o dotare decenta (nu de top) a crescut cu 1.750 euro, un pret foarte mare pentru suplimentul constand in ESP si 2 airbaguri, care valoreaza maxim 200 euro, iar diferenta de 1.550 euro pentru motorasul de 3 cilindri si aceeasi putere e mult exagerata.
Motorul 1.2 de pe Chevrolet Aveo vine în două versiuni de putere: 70 şi 86 de cai. În comparaţia de mai sus, cel de 70 de cai putere este cel mai relevant.
Mai multe despre versiunile de motorizare disponibile pe Chevrolet Aveo puteţi găsi pe pagina dedicată acestui model: http://www.automarket.ro/masini-noi/chevrolet/aveo-sedan-1930/
Sandero e mai uşor ca Clio, de aceea ajunge mai repede la 100 cu acelaşi motor. Viteza maximă e mai mică deoarece are Cx (coeficientul aerodinamic) mai slab ca la Clio.
mergi tu cu loganu! cu siguranta esti un oarecare daca iei apararea acestei masini!se poat cumpara atatea masini cu ceva km mult peste!
Adica noi astia fraieri (includem si sutele de mii de germani, francezi, spanioli si italieni), care apreciem Dacia sintem oarecare.Aha.
Pai da, ca doar "baetii" trebuie sa fie deosebiti: si cum altfel decit prin ragalii dotate cu multi km si aere nemtesti.
Logan 1.2 75CP = 6690e ABS+SERVO (ESP e standard DOAR la 1.5dci)
Aveo 1.2 86CP = 6999e + 3vouchere (ABS+EBD+ESP+AC+6aibag+TCS-controlul tractiunii, HSA-asistenta la plecare in rampa)
Detalii aici: http://www.chevrolet.ro/oferta-si-finantare/oferte-curente/noul-aveo.html
Deci diferenta de 300euro + 3 vouchere (aproximativ 1000 euro), plus ca interiorul nici nu se compara, sa nu mai zic de design. Daca as vrea o masina sedan noua si ieftina as alege fara discutii Chevrolet!
Sanatate!
Noul Clip Dacia Logan - https://www.youtube.com/daciaromania
Poate sa confirme cineva? Pe site-ul Dacia pagina Loganului nou se deschide cu o eroare.
@Eremia, un singur lucru i-as mai cere: caroserie galvarizata. Dar asta ar creste pretul cu vreo 500 de euro.
Ma asteptam ca in afara de design si cateva dotari sa nu se schimbe mare lucru. Dar chiar si asa, pentru cat costa s-a facut un pas in fata in limitele impuse de pret. Deci inainte sa criticati un Logan care e drept ca nu e foarte confortabil, pozitia la volan nu e cea mai buna, antifonarea e mai slaba si nici nu are 5 stele la EuroNCAP, ganditi-va cat costa.
cred ca este o obligatie legala
Aia sunt defapt fandositii nascuti din c*r de domn care ignora ce se intampla in jurul lor, asta ca sa ma cobor la nivelul vocabularului tau.
Referindu-ne strict la domeniul auto, pentru ca suntem pe un site auto, sa spui de cea mai ieftina masina, adica de 7000 de euro, ca e precum in cazul vulpii care nu ajunge la struguri inseamna sa bati campii rau de tot.
Si stai tu linistit ca Dacia este probabil singura marca din al carei showroom poti pleca cu o masina indiferent de venit. Un simplu exemplu ar fi un credti pe 10 ani si masina cumparata prin Rabla. Evident, este o miscare gresita sa te bagi la un credit pe 10 ani pentru o masina. Dar asta e o alta poveste.