Esential
5 | ani implineste astazi Dacia Logan. |
1.440.000 | de unitati din gama Logan s-au vandut pana acum in lume. |
5 | ani implineste astazi Dacia Logan. |
1.440.000 | de unitati din gama Logan s-au vandut pana acum in lume. |
Dacia Logan implineste astazi exact cinci ani de la lansarea oficiala pe piata. In 2 iunie 2004, Dacia prezenta oficial modelul care a devenit ulterior originea intregii game a constructorului roman.
Versiunea berlina a gamei Logan a dat startul unei perioade de succes a producatorului de la Mioveni, reactiile pietelor pe care Dacia este prezenta fiind pozitive. Proiectul din care s-a nascut Logan - denumit in nomenclatura Dacia X90 - a atras in cei cinci ani de la lansare aproape 1.5 milioane de clienti din toata lumea. Intre timp, Dacia a construit, incepand de la versiunea berlina, alte cinci versiuni de caroserie (MCV, VAN, Pickup, Sandero si Sandero Stepway), acestea fiind comercializate - in functie de piata - sub sigla Dacia sau sub sigla marcii-mama Renault.
Numarul total al exemplarelor vandute de Dacia a ajuns in acest moment la 1.440.000, 10% dintre acestea fiind reprezentate de gama Sandero. Modelele construite pe platforma Logan au ajuns pana in acest moment pe 70 ed tari de pe patru continente, gama Logan fiind construita in noua uzine din opt tari de pe Glob.
Acestea sunt Romania, Maroc, Rusia, Brazilia, Columbia, Africa de Sud si Iran (doua fabrici).via | Dacia
Nici un: "La multi ani Logan!", nici un: sa ne traiesti, sa iti crape bucshele si sa iti scartie planetarele?
Ce oameni rai sunt pe acest site :(
La multi ani Daciei chiar daca se afla 98% in proprietatea Renault.
La urma urmei nu ne-am fatat ...ma repet a nu stiu cata oara....in tempomate, climatronic, scaune cu masaj, faruri autoadaptive, suspensii pneumatice...etc, etc si alte grozavii...........
Mergeti pe loganuri cat mai slab dotate (daca nu aveti bani), motorizari pe benzina (alea "antice") care isi fac treaba foarte bine la infrastructura si conditiile de trafic Din Romania.
Mergeti pe sedan e mai aproape de pretul corect, pe benzinare sunt mai ieftin de intretinut.
Daca aveti bani evident ca renteaza si Sandero si MCV chiar diesel...asta depinde cati kilometri faceti........
Mai lasati flatulatiile.....baga tare DaCIA........
Comparativ cu celularele...nu-mi trebuie camero foto, video, suport card, mp3 , mp4, blustut etc, etc telefonul e facut sa vorbesti ca si masina sa mergi ......
Lasati-ma cu pisicutele din anii '90.......dragi prieteni loganul e undeva la nivelul anilor 90 ca si tehnologie la multe capitole e la zi ...vezi motorizarile diesel, ABS de ultima generatie......
Nu tine faza ca sunt stabile , inchegate - ma refer la pisicute , la golfuri 3, opeluri vectra B etc, etc stiti voi mai bine ce auc "rumanasii" nostri in functie de zona geografica.......OFF-TOPIC(ca o paranteza vedeti ca grecii importa si ei masini la greu sh dar de provenienta japoneza......iar prin afganistan vreo 90% din masini sunt Toyota :-))))
O TARA SARACA , CU INFRASTRUCTURA LA PAMANT SE RIDICA CU MASINI LOW-COST.
Totusi, ce ma enerveaza pe mine este ca aceasta masina nationala, fie ea si low-cost, nu a fost facuta de o companie germana sau japoneza. Ar fi fost cu siguranta mai reusita. In fine, asta e tot ce am avut de zis.
PS: Pt cei care tot o freaca cu teoria "nemtzii cumpara masini noi, chiar si sandero, iar noi le luam lor troacele".........ideea e foarte simpla, serviceul sau mana de lucru in germania este foarte scump, motiv pt care se merita mai mereu sa-ti iei masina noua, in garantie. In Romania, daca aduci una second-hand, rulata ok in Germania, chiar si cu 150 000 km la bord, daca stii un service mic dar profesional care sa-ti puna la punct trenul de rulare si cateva piese la motor, si daca cunosti pe cineva la o reprezentanta auto sa-ti puna la punct electronica si tot ce tine de senzori la masina, te-ai scos. Intr-adevar, cam pierzi timp si bani, dar mergi cu o masina buna. Fiecare decide insa pe barba si pe banii lui.
P.S.: www.loganclub.ro
La multi bani pt mecanici ca au inceput sa cada si sa le manance rugina aripile spate !
O masina buna pentru Romania. Mare dreptate are Tembelus Rex. Daca investea o firma japoneza in Dacia acum eram pe locul 5 in Germania. Chiar si asa, miscarile germanilor ar trebui sa ne puna pe ganduri. Ei cumpara de la noi Logan nou, merg cu el la servici deoarece consuma foarte putin, ii raman o gramada de bani din benzina si service-urile regulate (la 150.000km, cum zicea Marius, o sa schimbi cate ceva la ea la fiecare revizie si nu ma refer la consumabile ci la piese SCUMPE, trust me, i know).
In plus la drumurile pe care le au ei probabil ca in primii 10 ani nu trec prin service decat pentru consumabile + placute frana.
La my mother's Logan nu a schimbat absolut nimic in afara de placute, ulei si ceva adaosuri si are aproape 5 ani (l-a luat la cateva luni dupa ce a aparut) iar la Solnitza mea de 50k nu am schimbat decat ceva bucse, esapamentul si placute so....eu sunt multumit.
Toate cele bune si inca o data: LA MULTI ANI LOGAN!!!
Totusi Renault a facut o treaba foarte buna deci nu ma plang
La multi ani Dacia!
Chiar daca nu apreciez calitatile de autovehicul ale Loganului ma bucur ca cineva echilibreaza balanta de plati a tarii si mai producem si noi ceva in tara asta ca sa dam la export produse, nu materii prime.