- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Feature
Ultimele stiri din Feature
-
Sunt sigur că toți șoferii (mai ales împătimiții auto) își doresc ca măcar o dată să conducă pe un drum spectaculos, unde să se bucure de performanțele unor mașini sportive. Exact asta o să facem noi în următoarele zile, pe două dintre cele mai spectaculoase drumuri din țară. Normal, aveam nevoie și de niște mașini pe măsură, pe care din fericire, le-am găsit în gama Mercedes-AMG. (09.09)
-
Se împlinesc 130 de ani de când a avut loc prima cursă oficială de mașini din lume. Aceasta a fost o întrecere de la Paris la Rouen, iar primul câștigător a fost Albert Lemaître, la volanul unui Peugeot de 3 cai putere (22.07)
-
Arta stradală a evoluat foarte mult în ultimii ani. Din ce în ce mai mulți oameni au început să aprecieze acest stil de artă. De acest lucru și-a dat seama și BMW România, când au decis să vină cu coneptul #NightDriveRo. Cu ajutorul noului MINI Countryman, am descoperit arta stradală ascunsă din București. (03.06)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
ai scris complet nasol...deci esti nasol
e belea motorasul de 1.2 are putere ,consum bun, taxe mici ceea ce defapt se cauta si este nevoie in ziua de azi! fiabilitatea nu cred ca va fi o problema atata timp cat va fi exploatat in mod rational nu de un meltean care crezand ca are 115 cai si face raliuri!! in rest tot respectul pt dacia ca au scos o asemenea masina la un asemenea pret pe un asemenea segment!
Iata ca frantujii au ridicat stacheta, ca sa impace si capra si varza. Merge ca masina de carat marfa, in distributie, in agricultura, familii numeroase, etc.
2. Ironia sortii face ca, la aceasta marca, designul sa fie mereu opus intre interior si exterior. Cand au avut design exterior bun/acceptabil, interiorul era varza. Acum, cand frantujii au plusat tare de tot la interior, au negligat exteriorul care putea fi ceva mai elegant. in fine, sa nu mai fim carcotasi balcanici :P
PS: De data asta masina e fabricata la africani, deci argumentul cu "scoatem si noi romanii ceva bun si criticam imediat" nu mai este valabil. De data asta se va critica in draci acest brand.
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-qashqai-a-obtinut-cea-de-a-treia-pozitie-in-topul-fiabilitatii-de-la-35842.html
http://www.reno.ro/Megane-III-pe-locul-2-la-fiabilitate-t233213.html
http://www.loganclub.ro/forum/dacia_locul_1_la_fiabilitate_franta-t2276.html
http://www.automarket.ro/stiri/germania-dacia-sandero-locul-al-7-lea-in-topul-fiabilitatii-adac-in-clasa-37781.html
http://www.a1.ro/men/cars/test-achats-dacia-cea-mai-fiabila-marca-187175.html
Clasament Test-Achats:
1.Toyota hibrid
2.Renault Scenic 1.5d
3. Dacia Sandero 1.5d
1. Un monovolum nu este "masina de carat marfa, in distributie, in agricultura". Pentru asta Dacia are o gama special dedicata si se numeste Logan Pick-up sau Van. Intrebuintarea lor se poate vedea f bine pe strazile din Romania. Nici nu poti fi mai departe de adevar.
2.Design-ul e o chestiune de gust, dar place majoritatii. Masina arata intr-adevar superb!
PS: Si ma rog ce sa critici? O masina in care n-ai urcat niciodata? Clasic
Daca si asta e masina cu design superb... Eu as zice ca e un design in limita impusa de pret, un design destul de placut si cam atat. La un pret atat de mic nu poti sa vii cu un design spectaculos, ca si ala il costa niste bani pe producator.
Ford C-Max de exemplu consider ca arata superb pentru clasa lui. Dar oricum o dai nu se poate compara cam in nicio privinta cu C-Max, Lodgy nu a fost gandit pentru asta.
" Între timp o să vă spun că Dacia Lodgy îmi place de când am văzut-o.(...)
Deşi e o sanie (lodge... lodgy) lungă şi mare, mă connvinge însă cu identitatea vizuală, adică botul arătos în primul rând. Cel mai tare mă atrag farurile şi grila. Dacă mă gândesc bine, pot pune orice siglă pe bot şi Dacia Lodgy va arăta a brand premium. Pe bune. O capotă scurtă, cu linii bine tăiate, apoi pragurile ornamentale şi cele două şine de pe plafon o fac să arate modern, exact ca orice monovolum care se respectă, cel puţin în poze. " -George Buhnici, Promotor
Tu vrei sa spui ca poti pune egal intre designul asta:
http://www.ford.ro/Autoturisme/C-MAX/DesignExterior
si asta:
http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=287586 ?
Daca da, e pacat. Inseamna ca nu intelegi ca inclusiv designul este low cost la Lodgy.
- s-a schimbat pozitia butonului care regleaza oglinzile electrice. Acum este amplasat mult mai practic.
- au aparut butoanele pt deschiderea geamurilor pe manerul usii
- s-a schimbat pozitia butonului de avarie. DIn nou un + la capitolul ergonomie
- s-au mai slefuit unele elemente (vezi panoul care regleaza ventilatia, textura bordului etc)
- a aparut navigatie!!! o treaba a naibii de interesanta pt un low cost. La 300E, display-ul ala din bord e pomana.
- au aparut scaunele incalzite!!! din nou o chestie formidabila pt o masina low cost
- motorizarile sunt mai mult decat decente. 1.2TCE si 1.5dci110cp sunt adevarate bijuterii.
Si poate ca mai sunt si alte plusuri, o sa-mi dau seama la drive test. Din pacate cred ca s-au pastrat si unele minusuri, din ce am remarcat din imagini surubul din interiorul manerului de deschidere a usii este in continuare nemascat, chiar si in variantele superioare de echipare
In ceea ce priveste 'vesnicii frustrati' tin sa le spun ca la nici 15.500E masina are volan imbracat in piele, ESP, scaune incalzite, navigatie etc etc. Si este unu monovolum nu o masina de clasa mica.
1) este urata la exterior (problema de gust)
2) nu este produsa in Romania :)
*Bravo Marius la punctul 2
sper ca nu am sarit peste limite ... dar exemplul este dur si ar trebui avut in vedere cand "discutam" de cat de bine face Renault construind Dacii armonice ...
Iti faci iluzii...
Stii ca Logan si ML sunt clase diferite?
... atunci bine, PA
Ce constatati tu si probabil toti, este ca au pozitionat butoanele intr-un mod cel putin normal, dar mai au de pozitionat claxonul si butonul pt reciclare aer - la prima vedere, motorizarile intr-adevar sunt la limita, dar isi fac treaba bine 1.2 si 1.5, printre aceste lucruri binevenite eu zic ca merita rotile lui duster ceva mai late si niste discuri de frana pe spate, masina e destul de grea la capacitate maxima.
Rotile alea de 185/65/R15 88T nu-mi plac. Si indicele de greutate al anvelopelor e cam la limita, la o frana puternica cu masina plina (1926kg), o buna parte din masa masinii se va distribui pe rotile din fata cu tot cu acel EBV .
Design - din lateral ai impresia ca e un logan modificat in paint, usile trebuiau ceva mai lungi, mai ales cele din spate pt ca cei din randul 3 sa aiba acces mai usor, cel putin din poze asa imi lasa impresia.
Ca fapt divers oamenii au desenat o furgoneta, dar au gresit dimensiunile usilor
@Marius - "Masina arata intr-adevar superb! "
Nu pot spune decat ca este...MARE! alte adjective ca frumoasa, superba, etc nu-si au rostul.
Ar mai fi ceva, nu scrie nimic de suspensia spate, se stie ca fiind masina de familie ar trebui sa puna suspensia independenta pt confortul mai bun.
Nu am inteles aceasta dotare: Faruri de zi - la ce naiba se refera? Adica se poate si fara ea? Directorul gamei entry Renault banuiesc ca ar fi de acord ca se poate si fara ea...
Minunat !
Laureate 7 locuri 14700 cu esp optional,
Masina e Lodgy ca despre ea se vorbeste aici.
Da, asa e. Dar te-ai intrebat de ce altii nu ofera ceva asemanator la un pret apropiat de cel al lui Lodgy?
PS: masina e foarte frumoasa!
Concluzia e cam aceiasi : Urata cu craci !(dracii apar ulterior).
P.S Asta este Romania, o tara plina de ingineri in automobilistica care isi dau cu parerea despre masinile care nici nu au aparut bine la saloanele auto!
In rest ce ofera este mai bine decat ceea ce a oferit Duster in 2010.
Spun cele de mai sus pentru ca accidentului nu ii pasa ce masina ai si ce "clasa" este ... te omoara sau nu te omoara MeLe-u' ... daca Renault spune ca posesorii de Dacia nu au nevoie de siguranta ... ok, nu au nevoie, nu ma apuc acum eu sa contrazic niste specialisti ... ca nu sunt eu inginer auto sau factor de decizie in proiectarea masinilor Dacia .. vorba aia, cine sunt io, un incult in domeniul auto, sa ma bag peste filosifoa Dacia. Zice nenea de la renault ca avem sasiu nu-stiu-de-care cu deformare programata si este suficient .. probabil este suficient pentru clientii de Dacia. Probabil 3 stele sunt suficiente .. io stiu ... in 2012 sunt la fel de bune ca Mitsubishi a mea care are 12 ani (14-15 de la proiectare).
Trăim întro lume nebună ,
la 15000 imi eau un monovolum sh de iîi cade fata si mai rămîn bani di de alimentat
96% - ML
nu zice nimeni sa fie 100% .. dar se poate apropia usor de 90% cu ceva fiare in plus 50 de kile.. probabil ar fi fost suficient... dar ce stiu eu, un amarat de cocalar imbecil fara cultura auto caruia ii face placere sa defaimeze dacia
... sa stii ca pana si eu apreciez ce face Dacia pentru economia locala si pt economia romaniei ... sunt total impotriva dobitocilor de la guvernare care, cand au auzit ca vor aia sa faca dacii in Maroc, nu au sarit cu teren+subventii+scutiri de taxe ca sa ii incurajeze sa mai faca o fabrica in romania. Eu unul nu sunt de acord cu faptul ca Renault a facut din Dacia o marca "de mers din A in B" .. si sunt de parere ca Dacia nu ii merita pe romani si in general pe cei care dau bani pe masinile Dacia.
Sa stii ca un mesaj se poate transmite si fara a folosi elemente "dure" de limbaj. Mesajul se intelege si fara sa ii tratam pe toti ceilalti asa, de sus, cu chestii gen "ce te defechezi pe tine mă că ai audi?"
Renault a facut treaba foarte buna in Romania, daca ne uitam la Daciile de acum 10-12 ani si la Lodgy parca sunt desprinse din doua lumi foarte diferite. Pe de alta parte sa nu uitam ca si statul roman a ajutat foarte mult pe cei de la Renault (sa nu uitam ca cei care s-au opus vehement scoaterii taxei auto au fost cei de la Renault). Mai mult decat atat o mare parte din banii caie ii castiga Renault in Romania nu ajung nici la Dacia, nici la bugetul statului, ci tot la Renault, care investeste destul de putin in Dacia pentru ca oricum e o marca low cost, iar restul ajung la Renault... "mare"). Deci cu ce cotizeaza Renault in Romania este faptul ca ofera locuri de munca sigure. Ca pana la urma pe toate Daciile tot by Renault scrie. Asa ca... degeaba suntem patrioti.
Cu siguranta ca o va duce bine si Ford, insa lucrurile se misca ceva mai greu pentru ca pe ei criza i-a lovit mai mult si uzina din Romania nu prea a avut prioritate in perioada asta. B-Max promite multe, Lodgy la fel. Pana acum Dacia s-a tinut de cuvant (masini, ieftine si fiabile). Sa speram ca si Ford.
ps; parerea mea e ca nu conteaza neaparat de cat timp faci masini, ci cu ce oameni le faci si cum vrei sa le faci (pentru cine).
Esti cumva fiul lui bill gates?! Eu cred ca scrii in necunostinta de cauza... ca multi alti ignoranti...
1000000 de logan vandute de Renault catre dealeri la un pret mediu de 5000Euro .. inseamna 50 de MILIARDE DE EURO ... din banii astia poate avem un 10% profit ar fi vre-o 5miliarde ... as zice ca si-au scos banii investiti iar investitia continua sa produca profit in timp ce se fac si modernizari ale liniei de productie pentru a acomoda noi modele sau subansamble.
Cum se parcheaza aceasta masina in spatiile urbane din ce in ce mai aglomerate ? Ma refer la parcarile de resedinta . Nu neaparat la tehnica manevrei propriuzise. De ce o pereche de faruri de ceata, astazi accesorii obligatorii si de bun simt se platesc separat? La o asemenea marime si greutate nu cred ca se mai punea problema ca in sec 21 esp sa fie optional Astept parerile de bun simt ale cunoscatorilor si specialistilor