Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia Lodgy a fost astăzi prezentată oficial în faţa presei la Salonul Auto de la Geneva. Dacia a dezvăluit astfel toate informaţiile despre noul model din gamă. Dacia Lodgy va fi disponibilă în variantă cu cinci sau şapte locuri, iar preţurile încep de la 9.500 euro (TVA inclus). Noul model poate fi comandat începând cu data de 7 martie.
Lodgy are 4.5 metri lungime şi 1.75 metri înălţime. Aceste cifre se traduc printr-un spaţiu interior generos pentru cinci sau şapte pasageri. Dacia spune că Lodgy este „best in class” în termeni de spaţiu disponibil pentru ocupanţii rândului al treilea de scaune. Astfel, raza la genunchi este de 144 mm, iar distanţa de la şezut până la pavilion este de 866 mm. Cele trei locuri de pe rândul al doilea sunt echipate în serie cu sistemul Isofix, care permite ataşarea în deplină siguranţă a scaunelor pentru copii. Modularitatea este un atribut important al modelului Lodgy. În configuraţia cu 7 locuri, în funcţie de nevoi, bancheta din cel de-al treilea rând poate fi înlăturată sau rabatată.
Spaţiul pentru bagaje este modulabil în funcţie de numărul de pasageri aflaţi la bord. Astfel în versiunea cu cinci locuri, Lodgy oferă 827 litri, iar în versiunea cu şapte locuri mai rămân 207 litri. Dacă decidem să scoatem ambele rânduri de scaune şi să lăsam doar două locuri, spaţiul util urcă până la 2.617 litri.
Interiorul a fost tratat cu mai multă atenţie.
Bordul are trei cadrane şi, în premieră pentru un model Dacia vom avea sistem de navigaţie cu touch screen, Bluetooth şi limitatorul de viteză. Sistemul de navigaţie şi multimedia (MEDIA NAV) este propus ca opţiune la preţul de 300 euro (TVA inclus). Sistemul cuprinde radio, USB şi priză jack, Bluetooth şi sistem de navigaţie integrat cu touch screen 7’’ (18 cm). Prizele USB şi jack permit conectarea unui Ipod sau a unui smartphone. Titlurile sunt afişate pe ecranul MEDIA NAV iar selectarea pieselor se face uşor fie pe touch screen, fie cu ajutorul satelitului de comandă de la volan. Lodgy oferă o a doua soluţie multimedia (în serie pentru nivelele de echipare Ambiance si Laureate), Dacia-Plug&Radio, 2 DIN, care cuprinde un radio CD cu Mp3, conexiune bluetooth, priză jack, USB şi satelit de comandă pe volan.O altă noutate în gama Dacia îşi face apariţia pe modelul Lodgy : limitatorul de viteză, disponibil opţional pe versiunea Laureate. Acesta îi permite şoferului să stabilească o viteză de rulare pe care nu doreşte să o depăşească şi să conducă astfel în deplină siguranţă. O altă tehnologie utilă disponibilă opţional, în acelaşi pachet cu limitatorul de viteză, este sistemul de asistenţă la parcarea cu spatele. Lodgy propune ca noutate absolută în gama Dacia scaunele încălzite pentru locurile din faţă, disponibile opţional pe nivelul de echipare Laureate.
Gama de motoare primeşte în premieră un propulsor turbo pe benzină. Sunt disponibile două motoare pe benzină: 1.6l 85 CP şi propulsorul TCe 115CP.
Acesta din urmă este cel mai nou motor pe benzină cu injecţie directă turbo din cadrul Grupului Renault. Cu o cilindree de 1.2 litri şi oferă 115 CP.Oferta diesel este reprezentată de motorul 1.5 dCi oferit în două variante de putere: dCI 90 şi dCi 110.
Versiune | Preţ (TVA inclus) |
Acces 1.6 85CP 5 locuri | 9.500 euro |
Ambiance 1.6 85CP 5 locuri | 10.500 euro |
Ambiance 1.5 dCi 90CP 5 locuri | 12.600 euro |
Laureate 1.6 85CP 5 locuri | 11.500 euro |
Laureate 1.2 TCe 115CP 5 locuri | 13.100 euro |
Laureate 1.5 dCi 90CP 5 locuri | 13.600 euro |
Laureate 1.5 dCi 110CP 5 locuri | 14.200 euro |
Ambiance 1.6 85CP 7 locuri | 11.000 euro |
Ambiance 1.5 dCi 90CP 7 locuri | 13.100 euro |
Laureate 1.6 85CP 7 locuri | 12.000 euro |
Laureate 1.2 TCe 115CP 7 locuri | 13.600 euro |
Laureate 1.5 dCi 90CP 7 locuri | 14.100 euro |
Laureate 1.5 dCi 110 CP 7 locuri | 14.700 euro |
Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
+ Pret
+ Spatiu
+ Interior placut
+ Par de calitate materialele din interior (bord)
+ Motorizari noi (taxe mici)
- Exterior urat
O zi buna va doresc.
pt qwer, eu sper sa mearga la vale
pt John, "Dacia surpinde placut ca de obicei" ?? -sper ca a fost o gluma, nu?
.
Un avertizor sonor pentru depasirea unei viteze prestabilite creste siguranta, dar limitatorul, cel putin in cazul unei depasiri, reduce siguranta.
Nu este pilot automat sau cruise control si nici tempomat, ci doar limitator de viteza si face exact ce zice Automarket: permite soferului să stabileasca o viteza de rulare pe care nu doreste s-o depaseasca si sa conduca in deplina siguranta. E f bun si pt consum. N-are nicio treaba cu nicun "avertizor sonor". Iti recomand sa conduci un Renault cu asa ceva si apoi exprima-te.
@suporter
Studiaza mai atent raportul pret, dotari, perfomante la Dacia si pe urma mai vedem daca gasesti ceva asemanator pe piata. La raportul dimensiune/echipamente/pret de piata Dacia e imbatabila. O spun toti specialistii industriei auto.
Sau ma insel eu?
In rest, cred ca se va vinde super bine, macar la export. Interiorul arata excelent, fara fitze, iar exteriorul e decent.
Sa vedem cum se prezinta in tara.
Stai tu linistit, s-au facut studii de piata pe treaba asta. La drum lung se simte nevoia unui sistem audio cu bluetooth, prize usb / jack si navigatie.
Climatizarea automata e intr-adevar un moft. Important e sa aiba conducte de ventilatie pt locurile din spate. Nu uita ca Dacia e totusi o marca cu filosofie low-cost. In fine, daca nici Renault nu stie sa faca monovolume, atunci nimeni nu stie.
deci ori gresesc undeva astia, ori fura la logan si sandero de la clientii prosti, bani cu galeata.
climatizare automata e un moft. e o fita pentru a scoate ochii. si dual-zone. e dragut, dar prea putin l-am folosit la capacitatea lui, si in general pe manual. un computer nu stie cum am eu, pasagerul nevoie. nu vorbesc de cei din spate care oricum nu beneficiaza de ac de calitate doar la produse premium.
navigatia in schimb e f utila. dar numai sa fie una sanatoasa, nu programe fara harti. tot mai bun este un pna aftermarket care poate fi updatat dupa bunul plac, nu la dealershipuri sictirite de clienti.
PS: daca avea AC cu 4 sau 3 zone ar fi singura varianta buna pt un monovolum. AC automat simplu e praf, mai ales ca vorbim de cele mai ieftine solutii ingineresti aplicate.
ZIce bine Carlos
Hai ca deja te invat alffabetul auto... scuteste-ma!
Ai scris cele mai multe comm aici incercand sa le dai replica tuturor cu vastele tale cunostinte.Poate ai un logan in garaj si te simti jignit dar asta e realitatea...las-o mai moale.
1) Cea mai ieftina masina din asta cu navigatie e 18000 EUR
2) Cea mai ieftina masina din clasa ei cu scaune incalzite e 16300 EUR
sunt 2 preturi cu mult peste ceea ce a anuntat dacia. Va fi un hit, mai ales cand se va lansa cu volan pe partea dreapta... de nu o sa vedeti voi UK si Irlanda pline de dacii, sa-mi ziceti "preafericite"...
Daca mai scot si un pachet special cu piele pentru anumite piete, va fi hit total... Dar occidentalul cu banii in portofel, nu imprumutati din banca, gandeste cu totul altfel :). Ca sa nu mai zic ca da la urat la glezne concurentei...
http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html
http://www.automarket.ro/stiri/germania-dacia-sandero-locul-al-7-lea-in-topul-fiabilitatii-adac-in-clasa-37781.html
http://www.automarket.ro/stiri/franta-dacia-este-pe-locul-trei-in-topul-fiabilitatii-27386.html
http://www.ziare.com/dacia/sandero/dacia-aleasa-drept-cea-mai-fiabila-marca-de-masini-1144563
etc. etc
SI SIGURANTA
http://www.automarket.ro/blog/mester/marci/dacia/rezultatul-duster-la-euroncap-absolut-normal/
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-logan-in-topul-defectelor-la-inspectiile-tuv-din-germania-42162.html
;)
preturile ... hmm... maricele dar te scoti cu motorul de 1.2 din taxe (prin vest circula impozite mai mari decat cele de 10Euro pe an de la noi)
Dacia e in topul fiabilitatii ADAC.
La 13.100 euro in versiune Laureate, chiar e afacere buna.
? dc mama supararii a pus numai intr-o parte? zici ca nu aveau bani sa puna si in partea dreapta a volanului. intodeauna, la toate modelele fac vreo tampenie... plusuri: comenzile de la geamuri pe usa, un sistem de navigatie, ceasurile de bord. minusuri: comenzile de pe volan, si unele comenzi de pe bord puse departe de mainile soferului
Felicitari celor de la Renault ! Sper sa urmeze si o berlina frumoasa !
Ma rog, daca toata lumea elogiaza simbolul nostru national, eu de ce sa fac nota discordanta, deci...go, Lodgy, go!
De! - acum se poarta ieftinaturile, pardon, masinile facute cu cap, care propun ţanţoşe motoare politicoase fata de orice portofel, ceva navigatie si putina vegetatie (coloratie interioara), cochetand si cu niste tentative de high-tech bune de consemnat "in randul lumii", adica masinile care nu iubesc benzinariile, dar adora in schimb magazinele de piese auto (oferite la preturi care strivesc orice concurenta, da, da, da), si care nu reprezinta un punct fierbinte de atractie pentru omniprezentii coca si piti, etaloanele datului in stambe pe trilurile "triadei", astfel incat eventualii cumparatori pudibonzi de pe aici ai briliantelor autohtone sa nu se simta lezati la intersectii de talentele dispretuitoare ale posesorilor needucati de "straineze"...Intr-un cuvant, Dacia contemporana = ECHILIBRU. Ura si incolonarea, mergem la showroom!.......La showroom SAAB, la ce credeati ca ma refer?
o respingere la inspectia tehnica periodica valoreaza mai mult ca "aprecierile" unui mos sau ale unei femei gravide ;)
PS. Printre dotarile de bun simt, as pune clima automata cu mult inaintea navigatiei.
Design acceptabil,navigatie,scaune incalzite,motor benzina turbo ..
Pt.cei care comenteaza aiurea, sa se gandeasca ce masini facea Dacia acum 10 ani . La mai mare!
Renault a pornit o treaba buna.
Pentru cei pe care i-am bagat in ceata daca sunt patriot sau nu, daca sunt pro sau impotriva Dacia, nu zic decat ca urez Daciei (pardon, Renault) vanzari record, ca mari vor fi sigur si nu pot sa nu remarc faptul ca Dacia vine cu niste dotari demne de concurenti mult mai renumiti si mai bine cotati. Se pare ca proverbul cu buturuga mica e cat se poate de adevarat.
Decat sa strangi bani pt.un Saab 9-3(un model reusit cei drept), mai bine ai merge la un doctor ..
daca stiau sa faca masini, ramaneau pe piata.
SAAB, va aparea pe lume, cand eu voi fi tatal sefilor din Wolfsburg.
Dacia va avansa foarte mult, o sa formeze un nucleu in lumea auto, impreuna cu grupul koreean (nu ma refer la alianta).
(presupun ca Semtex82 este acelasi Semtex din sutele de comentarii injurioase la adresa oricui zicea ceva "de rau" de Dacia-Renault . . . daca nu - Bine ai Venit :) )
1.6 dCi e un diesel mult prea scump pt media de pret la care trebuia sa se incadreze ei... Ne putem astepta insa la o editie reviziuta a 1.5 dCi 110 cu un cuplu de 260 Nm (+20 Nm) la 1.750 rpm.
Niciun alt constructor nu se poate lauda cu o medie de pret de 12.000 euro pe segmentul monovolumelor compacte.
Si pentru multi dintre voi : Nu mai confundati DACIA cu RENAULT ca nu este acelasi lucru.
Asta este parerea mea !
Daca este sa vorbim pe drept, cineva dintre voi mi-a promis in preajma sarbatorilor invernale un calendar auto pe 2012, in acest sens solicitandu-mi adresa de expeditie...Insa m-am ales doar cu promisiunea, fiindca m-am interesat la Posta de mai multe ori si nu sosise nimic pentru mine...Cine stie ca nu se poate tine de cuvant, atunci sa nu amageasca pe nimeni!
Deci uite cum vom proceda: imi restaurati la loc textul original impotriva lui semtex sau ne vom afla in relatii incordate de acum incolo, mergand pana la divort ireversibil, fiindca vad eu ca nu merge cu bunavointa in tara asta...Bine?
@@dcb, te-ai intrebat vreodata de ce numai Dacia ofera cele mai mici preturi. Faptul ca nici un concurent nu ataca segmentul asta de pret nu inseamna ca e incapabil. Oare chiat atat de naivi sa fie Toyota, VAG sau PSA cand au hotarat sa tot amane lansarea unui concurent pentru Dacia? Ideea e ca nu se incadreaza in preturile practicate de ei si inteleg altceva prin low cost (VAG intelege prin low cost Skoda- care e drept ca nu mai e tocmai ieftina pentru ca vanzarile sunt foarte bune... asadar de ce sa nu luam mai multi bani de la clienti?!, Toyota are Daihatsu -care e drept ca nu e si la noi, iar PSA prefera sa ramana la preturi mici cu masini precum 206+ sau C1, uitand parca faptul ca a spus candva ceva de renasterea lui Talbot). Am mai spus-o, e vorba si de cum obisnuiesti piata cu produsele tale, Renault de multe ori practica preturi mai mici decat concurenta directa. Si acelasi lucru il practica si Kia sau Hyundai.
In fine gusturile nu se discuta, dar ce-i important e ca masina place MAJORITATII si nimic din ce scrii tu n-o sa schimbe asta.
Iar notiunea de "low-cost" e aceeasi pentru toata lumea. VAG nu considera Skoda un low-cost, chiar ei au declarat-o. Castiga profit mai mare ca marca de volum.
Marci cu masini low-cost mai exista in lume. Pot fi gasite la Tata, Lada, unele marci chinezesti, dar niciuna nu e atat de competitiva pe piata europeana cum e Dacia.
De ce atrage reactii pozitive dacia? Din cauza pretului! Pai cum naiba sa nu scoti un pret bun daca pui motor de 1.6MPI dezvoltat din 1995 si versiuni de top care se purtau acum 15-20 de ani? Motorul de pe Lodgy e de fapt de 82CP (60.5kW), plastice tari, si tabla negalvanizata. In banii astia ce naiba ai putea sa primesti?
La Lodgy apreciez spatiul si faptul ca in sfatsit stau butoanele pt geamuri acolo unde trebuie, inclusiv cele pt usile spate. Probabil dupa 4-5 ani vor pune si ei claxonul pe volan si dupa inca 4-5 ani vor renunta la comanda de reciclare aer mecanica.
ESP-ul pe tamburi iar o mare abureala ieftina, probabil ca-si face treaba destul de bine.
DAR la un test facut de concurenta Automarket, in care a fost testat Duster vs Kuga au ajuns la concluzia: "Comparativ cu Duster, Kuga aproape că nici nu are nevoie de ESP în virajele unde cu Duster trebuie intrat cu atenţie şi fără prea mare avânt. În plus, Duster se înclină destul de mult, pe când Kuga are o setare foarte bine gândită a amortizoarelor în viraje."
Acesta nu se vrea a fi un exemplu particular, mai mult ca sigur ca la fel se intampla si la celelalte parti ale masinii: tehnologia motorului, tabla, confort, izolare fonica si lista poate continua...
La dacia sunt tot felul de mici inconveniente, unul care-mi trece acum in cap este: cand dai drumul la aer zgomotul e mai mare decat debitul aerului care intra. Iar daca vrei sa-i dai sa bata la parbriz si la picioare abia se simte in tr. 2, iar in 3 face destul de urat...tatal meu are logan de 4 luni de zile, din prima zi a facut asa, am mai mers si cu altele logan/sandero si tot asa se aude, deci nu are masina lui vreo pb, asa sunt facute toate! Masini noi cu stropi de sudura pe toba, chedere care nu sunt lipite bine...etc.
Si referitor la Skoda, declaratia de marca mai ieftina a a lui VW a fost facuta acum mai bine de 12-13 ani, cand inca se fabrica Felicia si care era considerata alternativa ieftina a lui VW la Golf. Pentru ca asta urmarea initial VW, sa faca din Skoda o marca mai ieftina iar banii sa vina tot la VW. Intre timp lucrurile s-au schimbat, Skoda a avut vanzari tot mai mari si asta a crescut si pretul. motiv pentru care nu mai e vazuta chiar ca o varianta mai ieftina alui VW. La asta m-am referit.
Este foarte posibil ca in 10 ani si cu dacia sa se intample la fel, adica preturile sa creasca, sa se apropie si mai mult de ce ofera Renault pe motiv ca oricum s-ar vinde. deocamdata este o diferenta destul de vizibila intre ce ofera Dacia si ce ofera Renault. Ori intre ce ofera Passat de exemplu si Superb... chiar te gandesti daca se merita sa cumperi Passat.:)
In prostia ta, ai remarcat totusi ca fiecare model Dacia e o evolutie si ca incerca sa raspunda solicitarilor clientilor venite de-a lungul vremii. N-o sa stau sa ma complic explicandu-ti de ce Duster e o categorie aparte pe segment. Atat o sa-ti spun: daca Duster nu era o masina buna, nu se vindea volume record.... putea s-o vanda si pe pretul unei pungi de seminte... lumea n-o cumpara! Totusi Dacia se vinde bine pt ca are o adresabilitate clara. E pt cei care vor masini noi spatioase, robuste, fiabile, accesibile, dotate cu strictul necesar, fara nimic superfluu. Exista o asemenea categorie de oameni. Aroganta si prostia te impiedica insa sa vezi lucrurile clar.
ps: da, la un monovolum de familie navigatia face parte din "strictul necesar"
Din ce spui tu eu as putea sa inteleg ca Dacia putea cere preturi mai mici sau la fel de bine mai mari pt ca oferte de cumparare tot ar fi avut deoarece are clienti clari.
Sunt de acord la : "E pt cei care vor masini noi spatioase, robuste, fiabile, accesibile, dotate cu strictul necesar, fara nimic superfluu"
dar din pacate acestea mai vin insotite de stropi de sudura pe toba, chedere dezlipite, buretele dintre bord si parbriz este la capete stramb, lista poate continua cu usa spate care nu se deschide din interior - la masina mentionata de mine mai sus, eu dau exemple concrete, tu imi spui ca se vinde, asta stiu si eu ca se vinde, dar mai stiu ca atunci cand cumperi ceva trebuie sa te uiti si trebuie sa spui ca are defectul X sau Y, iar daca masina e in garantie sa ti se rezolve defectele de fabrica, nu sa fuga de tine cum mai sunt cazuri concrete, unuia i-a reparat sistemul de franare pt ca nu avea pedala ferma la franare, iar dupa 700km a revenit s-a defectat iar si la service i-a zis ca asta e!
Tu poti sa ma faci pe mine in toate felurile caci vocea clientului dacia e cea care spune adevarul.
http://www.automarket.ro/stiri/studiu-proprietarii-dacia-sunt-cei-mai-multumiti-de-masinile-lor-43356.html
“Asta este un lucru bun pentru Romania fiindca mereu este bine sa ai un concurent. Marocanii si romanii se respecta reciproic, specialisti romani ajuta la lansarea uzinei din Tanger iar experienta ne arata ca in sistemul de fabricatie al Renault toata lumea invata de la toata lumea si toti progreseaza”, e de parere oficialul Renault. Intrebat daca “eticheta made in Maroc” nu va ingrijora clienti care vor ca masinile lor sa fie produse in UE, Kugler a spus ca sunt foarte putini care gandesc asa si spune ca, spre exemplu pentru francezi, locul productiei nu conteaza. El mai spune ca niciun client nu ar trebui sa se teama ca masinile fabricate in afara UE ar avea probleme de calitate si da exemplul Turciei despre care spune ca produce masini de referinta din punct de vedere calitativ “Romania e buna, nu aduc critici, insa Turcia are mai multa experienta si stie sa gestioneze toate problemele, iar baza de furnizori este mai buna fiindca e vorba de traditie: Dacia are zece ani de istorie moderna, Turcia are 25 de ani”, explica el de ce Turcia sta atat de bine.
Duster-ul pentru britanici va fi adus din India
Arnaud Deboeuf, director program Entry la Renault a spus ca Duster-ul destinat Marii Britanii va fi produs in India si nu in Romania, masina urmand sa aiba un interior diferit in comparatie cu SUV-ul prezent in showroom-urile noastre. Kugler a explicat si de ce a fost preferata India. “E vorba de investitii, iar diversitatea costa mult cand e vorba de volan pe partea dreapta sau pe stanga. Trebuie investit in utilaje, iar daca ai intr-o tara productie de masini cu volanul pe dreapta (cum e cazul Indiei n. r.) este mai usor sa le trimiti de acolo. Daca ar fi fost sa producem in Romania ar fi trebuit sa reinvestim in utilaje. E pur si simplu o solutie pentru a evita investitii prea mari”, a precizat seful regiunii Euromed care a adaugat ca nu se asteapta volume foarte mari pentru UK, astfel ca nu vor exista impedimente legate de costurile de transport a masinilor.Dacia va reintra in Marea Britanie la final de 2012, dupa o absenta de mai bine de doua decenii.
fa-ti un user si apoi ai dreptul la replica. argumentele mele se bazeaza pe fapte reale, tu vi cu niste injuraturi sa-mi spui ca e un comentariu imbecil. Vino cu argumente sa clarificam situatia.
Unkle mai sus a spus ceva de respingere la ITP lucru pe care daca nu l-a trait pe pielea lui macar stie asta de la cineva in carne si oase, nu din studiile facute de francezi/englezi/indieni etc..., In familie am logan si din prima zi usa spate nu se deschide din interior, decat din exterior, martorul de la motor palpaie in bord cand o pornesc daca stau mai mult de 1 min pe loc. Eu consider asta lucruri de neacceptat pt o masina noua. In ziua de azi nu e suficient 4 roti si un volan, mai trebuiesc si altele.
Director VW: Dacia e un amestec de plastic ieftin şi piese vechi de Renault - cu toate astea le-a luat fata GRATIE programelor Rabla
In ritmul asta, adica dezgropand tehnologii apuse, nu vom mai evolua niciodata. Daca nu se cumpara masinile cu tehnologie noua, automat vom ramane in acest stadiu, iar copii nostrii se vor bucura si ei de tehnologia de acum 20 de ani. Eu inteleg mecanismele low cost, dar nu trebuie insistat prea mult pe costuri minime, mai ales ca Lodgy e o masina de familie, aici TREBUIE imbunatatita f mult siguranta, sisteme de franare bune (discuri spate cu ABS in ziua de azi, esp modern in standard). Am ramas uimit ca s-au indurat sa puna 1.2 Tce.
Daca facem o comparatie cu Chevrolet Orlando motor puternic 1.8 140CP, 6 airbag-uri, esp standard, sistem de franare adevarat, 5 stele siguranta, calitatea materialelor mult peste Logdy, design peste dacia si din fata si din spate, asitenta la parcare, totul la 16.430 Euro.
La Lodgy nu mi-am batut capu' sa fac socoteala, dar banuiesc ca tot pe acolo se ajunge cu toate sistemele de la versiunea new-entry ale lui Orlando, DAR motor 1.8 140CP vs 1.2 turbo 115CP, etc...
Concluzia e urmatoarea: pt un Lodgy dotat maxim iesi in aceeasi bani cu o maisna mult mai buna din toate punctele de vedere.
Las carcotasii sa-mi faca capul cret cu pareri nejustificare.
Da,stiu,o sa am tone de voturi negative de care,sincer,ma doare in spate,la vreo 4 metri...
http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html
http://www.automarket.ro/stiri/germania-dacia-sandero-locul-al-7-lea-in-topul-fiabilitatii-adac-in-clasa-37781.html
http://www.automarket.ro/stiri/franta-dacia-este-pe-locul-trei-in-topul-fiabilitatii-27386.html
http://www.ziare.com/dacia/sandero/dacia-aleasa-drept-cea-mai-fiabila-marca-de-masini-1144563
http://www.automarket.ro/blog/mester/marci/dacia/rezultatul-duster-la-euroncap-absolut-normal/
@Saabcuantic - nu raspund in locul delor de la AM .. pur si simplu este de "bun simt" logic si juridic faptul ca cei de la AM pot selecta comentariile dupa bunul plac..
1. nu cred ca volanul pe dreapta implica mari investitii, personal cred ca uzina de la Mioveni ca sa produca mai mult trebuie sa o modifici din temelii
2. Pentru mine India reprezinta o tara al carui potential trebuie valorificat (multi oameni-putine masini pt moment) deci mult mai atractiva decat Romania si Turcia la un loc, idem Rusia
O rugaminte sa o spui lui Jean-Christophe Kugler (poate are influenta asupra autoritatile romanesti). asfaltati nenorocirea aia de drum de la Pitesti la Mioveni, acum un an era greu, astazi am fost nevoit sa ajung la Campulung este dezastru
@ironR, ai uitat un cometariu interesant al unuia din fruntea Renault, in fata caruia un user probabil daca ar putea s-ar inchina: http://observator.a1.ro/extern/Dacia-Lodgy-lansata-la-Salonul-Auto-de-la-Geneva_56149.html ... daca ti se pare boring iti recomand direct 00:50.
Este ceea ce incerc sa spun de multi timp, insa asa cum am zis... la fotbal, politica si masini se pricep toti romanii.
. mda, o mare realizare loganul ala de se vinde cu asa mare succes in germania ... ca painea calda
LauCalin .. lasa-l pe el sa-si imagineze ca daciuta lui noua va fi "mega-extra-super" si peste 2 ani ... dar macar este mandru ca "el a fost primul" ;)
Vorbesti de cultura auto.. de cum sunt unii "cocalari cu SHuri" ... dar apreciezi persoane care demonstreaza negru pe alb mentalitati de cocalar imbecil ... auzi tu ... spune unu "mama ce prost esti" pe net ... automat ai fost umilit ... mare inteligenta ai ma baiatule.
De ce nu iti faci un cont aici, poate ne spui si noua ce masina ai, cati ani ai.. chestii d'astea .. nici macar nu trebuie sa spui adevarul - poti minti cat de mult vrei tu, poti zice ca ai A8 .. CLS .. Dacia - te vom crede, la fel cum si tu crezi ca masina mea este un SH de 14 ani :)
PS: @unckle lasa, lasa ca te-a umilit cu lucruri de care habar n-aveai (argumente concrete)
la fel de usor este si sa cataloghezi niste argumente ca fiind imaginare si invalide ...
asta este frumusetea internetului .. poti crede ce vrei tu - DAR NU INCERCA SA MA FACI PE MINE SA CRED CE VREI TU !!!!! PENTRU CA URASC ASTFEL DE PERSOANE ... plus de asta nici tu nu vrei sa crezi ce iti zic eu ... asa ca, eu de ce as face asta ?
@laucalin - la insistenta ta m-am uitat pe filmulet, tot ce am vazut nu este decat extremele tehnologiei: Dacia motor 1.6 din 1995 si Ford motor de 1L si 125CP de cea mai noua generatie, dacia design de lada frigorifica - ford nu am cuvinte, sincer sunt impresionat dupa ce am vazut focusul nou, de tehnologie pe parte de gadgeturi nu cred ca tre' sa-mi mai bat capul sa o spun, eu asta am vazut.
AAAA vine seful reno' si-mi spune ca sa iau masina ca e noua si ca miroase a plastic proaspat, sa mearga el si cu Basescu si cu tot partidul lor de "bagabonti" vb lui Becali.
Mare dreptate ai cu SH-ul, pe poarta fabricii a iesit cu suma X, iar la vanzare dupa 2 ani se vinde cu X/2, deci avantaj la SH si tehnologie cu 2 ani in urma fata de 20 de ani.
@unckle - vorbim degeaba, le intra pe o ureche si le iese pe alalta...nici nu-mi mai bat capul sa demonstrez ceva ca nu am cui, lui Carlos & Co? care daca ii zic ca unu a intrat in mine cu loganu (sofer taximetrist nu orice pustan de 18 ani) ca nu l-au tinut franele, distanta dintre el si mine fiind mai mare decat distanta dintre mine si cel din fata mea, eu cu cauciucuri de iarna purtate al 3-lea sezon varianta de buget, el cauciucuri noi tot varianta buget, dar Carlos imi va spune ca nu am stiut eu sa pun frana ca am pus prea stramb sau dreq stie ce aberatii...
Cand vb de singuranta la masini de familie vb constiinta din mine, nu inconstienta!
@Carlos - consideri ca la obiect sunt si experientele prin care am trecut, sau mai degraba sunt opinile tale bazate pe infumurare?
Carlos poftim documentatie:
Testele efectuate constau in franarea de la o viteza de 100km/h respectiv 130km/h si sunt certificate ISO.
Jurnalistii francezi spun ca orice masina la care distanta de franare depaseste 40m pt testul efectuat la 100km/h, respeciv 70m pt testul efectuat la 130km/h este considerata "picata" la aceste teste.
In cazul Duster-ului au fost testate urmatoarele variante:
-varianta 1.5dCi 110cp 4x2 care a avut nevoie de 42m pt a opri de la 100km/h respectiv 72m de la 130km/h.
-varianta 1.5dCi 110cp 4x4 care a avut nevoie de 46m pt a opri de la 100km/h respectiv 75m de la 130km/h.
Conform rezultatelor, performantele de franare ale Duster-ului sunt similare cu cele obtinute de Renault Koleos (77m de la 130km/h) si Mitsubishi ASX (4x2 73m / 4x4 74m).
Celelalte modele din clasa Duster-ului au avut urmatoarele rezultate:
Vw Tiguan 63m de la 130km/h
Skoda Yeti 65m de la 130km/h
Honda CRV 66m de la 130km/h
Ford Kuga 67m de la 130km/h
Nissan Qashqai 68m de la 130km/h
Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 -75m de la 130km/h
Renault Koleos - 77m de la 130km/h
Rezultate obtinute de Duster in testele de franare, pot fi cauzate fie de aderenta longitudinala a anvelopelor (anvelopele folosite fiind Continental CrossContact M+S 215/65 R16), fie de subdimensionarea sistemului de franare (ansamblu discuri frana pt fata, tamburi frana spate), spun francezii.
Deasemenea francezii afirma ca diferenta de 5m (distanta de franare) intre versiunile 4x2 si 4x4 (versiunea 4x4 avand 120kg in plus) se datoreaza unei inertii mai mari din partea transmisiei.
Stim ca suntem prea multi pe planeta, dar vad ca Dacia chiar a luat in serios aceasta amenintare :))
cu sh-urile ... sunt masini de 10 ani care au pe ele mai multe si mai bune decat au pe ele acum masinile noi ... si nu vorbesc aici doar de dacia si renault. Sunt multe masini care nu se pot ridica la confortul dintr-un MB din 2000 .. desi sunt "noi" ;)
Eu zic ca te straduiesti prea mut, chiar nu are rost , nu te saturi de "linsaj"? esti putin masochist:).
Ce nu vrei sa intelegi tu e ca Dacia poate avea concurenta sh careia i-ar face fata doar pentru ca e noua.
ps: imi cer scuze posesorilor de Dacia daca se simt jigniti, incer sa port o discutie cat de cat constructiva cu cineva care te face analfabet si idiot daca nu esti de acord cu el iar tu ii demonstrezi concret ca se inseala.
Deja lor precum nu merita sa-ti cumperi o masina Dacia , au ajuns de culmea penibilului !
Oricum in afara de emblema Dacia nu are mai nimica comun cu romanica ci e doar tactica franceza de a vinde un produs sub pretul lor.
Asa cum Toyota are Lexus si VW are Audi si au piese comune asa si Renault a coborat o clasa si vinde Dacia si le merge extrem de bine afacerea.
Oricum masina este spatioasa si arata chiar si bine si are motorizari diversificate si daca ar putea tracta 50 de stupi pe remorca poate s-ar lipi una si de mine dar .......
Glumesc.
mizerii gratuite de genul asta nu se uita usor ;)
Daca maine ar veni o firma constructoare de masini si ar cumpara proiectul Dacia SuperNova si ar scoate-o pe piata sub alt nume si cu volan din piele, fara nici un sistem de siguranta, cu 2-3000 euro, poate ar avea acelasi impact...
Dar este adevarat ca se practica productie cu technologie secundara pt a scoate profit.
Pai Toyota este facuta cu technologia veche de la Lexus.
VW este facut cu technologia veche de la Audi si amandoua cu piese chinezesti.
Nissan este facut cu technologia veche de la Infinity.
Chevrolet este facut cu technologia veche de la Cadrillac.
Se practica asta din ani '60 chiar si este logic.
Investesc in research si rezultatele le pun in masinile premium ca sa pot amortiza costurile si apoi transfer in cativa ani noutatile si la clasa masinilor pt mase.
Se numeste flowdown.
Sau esti facut prin divizare precum un parameci?