- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Dacia Lodgy - numele noului monovolum al mărcii
Numele e cam prost ales, in special pentru piata britanica (Lodgy almost Dodgy... gluma pe care sigur o sa o auzim la Top Gear).
MPV, nu din cauza ca aia inteleg si isi doresc o Dacia Doggy se apuca renault sa o produca acolo - in articol spune destul de clar : Fabrica din romania este la maxim, piata fiind "acolo" costurile de transport sunt mai mici pentru fabricarea in maroc.
In vest oamenii care isi cumpara masini le cumpara ori pentru folosire zilnica - si vor maximul de la o masina .. pe criza asta mareata ce om sanatos la cap ar lua un "sedan" cand poate lua o masina ieftina si versatila, un monovolum "mare". Mai exista si clientii care au in garaj un audi si care nu vor sa care sacul de cartofi in el ... isi cumpara un monovolum mare pentru a putea cara si sacul de cartofi si cei 2-3copii si catelul..etc.
@unckle
Costurile sunt mai mici in maroc, tocmai pentru ca pietele principale sunt Europa de Vest si Maghreb. Daca am fi avut o cultura a monovolumelor in Romania, cu siguranta s-ar fi gasit o cale sa se fabrice aici. Dacia realizeaza insa ca monovolumul nu se va vinde exceptional si nu renteaza sa-l fabrice aici. In prezent, Romania e doar o piata secundara pentru producator.
In cazul Dacia,indiferent de designul abordat,e clar o evolutie in bine,dar poti ramane la vechea 1310:)
Doar noi,romanii,vedem produsele Dacia ca fiind sinonime cu "rahat" insa "prostii" de straini,care sunt cu 100 de ani inaintea noastra (mai ales in gandire) stiu sa aprecieze un produs Dacia si ii inteleg rolul pentru care a fost facut.
Insa,cocalarii si fanii SH,inca viseaza la o Dacia egala calitativ si tehnologic cu un Mercedes:) si la 10% din pretul unui Mercedes!!!!
Probabil o sa inteleaga si romanu ca Dacia nu va face produse comparative cu marcile nemtesti,ci doar produse pentru cei cu un buget mai mic,care au nevoie de o masina pentru a se deplasa de la A la B,o masina fiabila,spatioasa,versatila si cu costuri mici de intretinere.
@AndreiRN chiar cum zic aia doi de mai jos. scrie caligrafic, cine stie ce intelege unu'
@aia doi de mai jos. Suntem pe un "Forum" public, nu la piata sau acasa.
Sub AndreiRN erau doi "nemernici" care scoteau prostii pe gura.
Acum cand m-am uitat din nou pe articol am vazut ca au fost sterse comentariile alora doi, dar in schimb a aparut comentariul tau.
SORRY!!!