Dacia Lodgy a sosit oficial în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia Lodgy a sosit şi în reţeaua comercială a dealerilor din România. Pentru a scoate în evidenţă acest lucru, Dacia organizează o operaţiune specială de lansare pentru clienţi în perioada 7-10 iunie. În acest patru zile, toate showroom-urile Dacia vor avea porţile deschise pentru a prezenta noul model către potenţialii clienţi. Vizitatorii vor putea participa la concursul "Găseşte plăcuţa câştigătoare" în urma căruia vor putea fi câştigate trei automobile Dacia Lodgy. Pentru acest concurs au fost distribuite 300.000 de pliante care conţin plăcuţe de înmatriculare, acesta fputând fi găsite în presa naţională şi în showroom-urile Dacia.
Dacia Lodgy vine în România cu preţuri începând de la 9.500 euro, TVA inclus. Gama de modele cuprinde trei nivele de echipare: Acces, Ambiance şi Laurate. Sunt disponibile patru motorizări, două propusloare pe benzină, printre care şi noul motor TCe de 1.2 litri şi 115 CP şi două motoare diesel de 90 şi 110 CP.
"Cu Lodgy, Dacia propune clienţilor un vehicul de familie cu un spaţiu interior generos, cu echipamente moderne, inedite la acest nivel de preţ şi care păstrează atuurile de robusteţe şi fiabilitate care au dus la succesul mărcii noastre.
Ne aşteptăm ca Lodgy să devină un nou model de referinţă în segmentul maşinilor de familie", a declarat Thomas Dubruel, Director Comercial Dacia.Până acum, Dacia a înregistrat în România aproape 200 de comenzi pentru modelul Lodgy.
Versiune | Preţ (TVA inclus) |
Acces 1.6 85CP 5 locuri | 9.500 euro |
Ambiance 1.6 85CP 5 locuri | 10.500 euro |
Ambiance 1.5 dCi 90CP 5 locuri | 12.600 euro |
Laureate 1.6 85CP 5 locuri | 11.500 euro |
Laureate 1.2 TCe 115CP 5 locuri | 13.100 euro |
Laureate 1.5 dCi 90CP 5 locuri | 13.600 euro |
Laureate 1.5 dCi 110CP 5 locuri | 14.200 euro |
Ambiance 1.6 85CP 7 locuri | 11.000 euro |
Ambiance 1.5 dCi 90CP 7 locuri | 13.100 euro |
Laureate 1.6 85CP 7 locuri | 12.000 euro |
Laureate 1.2 TCe 115CP 7 locuri | 13.600 euro |
Laureate 1.5 dCi 90CP 7 locuri | 14.100 euro |
Laureate 1.5 dCi 110 CP 7 locuri | 14.700 euro |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Ce nu pricepi tu e ca de aia exista versiuni si optiuni: ca sa poti alege! Daca te astepti ca oamenii sa fie trasi la indigo dupa tine, atunci te inseli amarnic. Lasa aroganta si nu mai fii atat de obtuz.
Pariez ca asta e o alta panarama de angajat la Renault, care a primit urmatorul ordin: "mars la calculator si da-i replica aluia". Altfel nu vad de ce ai posta cu atata inversunare, mergand pe principiul "cainele de drum lung moare si prostul de grija altuia" (de grija daciei). Mersi pentru intelegere.
imi este dor de el si de colegul lui de showroom ce posta sub numele Semtex
1.2TCe cu 5 locuri mi se pare a fi cea mai buna alegere din oferta. Vine cu mai tot ce iti trebuie intr-o masina si ceva optionale de bun simt ... este inca Dacia...dar nimeni nu-i perfect. Pentru greutatea de aproape 1,3tone acest motor mi se pare foarte bine dimensionat (pana la iesitul pe autostrada unde are sanse sa manance mai mult ca in oras) iar confortul unui motor pe benzina este incomparabil (ăia care are știe de ce ... iar ăia care l-au schimbat cu un diesel știe după ce plânge :P).
Oricum cel mai apropiat model ca pret e Chevrolet Orlando care incepe de la 17030 de euro (varianta de baza, care oricum e mai echipata ca top-ul de la Lodgy, doar ca nu are monitor; de finisari si tehnologii nu mai are rost sa vorbim). E adevarat ca e varianta pe benzina, cea pe motorina incepe de la 20130.
Deci cine vrea motorina si are familie mai mare si nu are cum sa dea mai mult de 15000 de euro pe o masina, tot la Lodgy va ramane.
Daca ar fi facut-o ar fi constatat ca e mult mai mic si mult mai scump decat Lodgy si nu in ultimul rand la final ar fi recunoscut ca oricum nu are bani sa o cumpere....
Noi trimitem la pachet o parte din piese,nu foarte multe.
Nici macar nu vor sa-l testeze la siguranta,lmao,masina pt siguranta familiei,ha?
Mai e si urata ,si vorba unui analist: "Romanii nu sunt asa pt ca sunt saraci,ci sunt saraci pt ca sunt asa.."
Eu nu cred ca ti-ai lua familia in lodgy si ai gonii cu 140-150+Km/h, facand depasiri la limita, "face to face" cu tirurile de pe contrasens.
Cand spui "familie" spui: SIGURANTA in conditii normale de mers-in dauna eventualului profit adus de un pret bun,in dauna unui design lipsa,in dauna reducerii de costuri Romania vs Maroc,in dauna unui gps aruncat in bord etc.
Dar poate cand o sa ai copii ,o sa vezi altfel lucurile.
Garanteaza renault,da-mi voie sa nu fie suficent..nu suntem o tara din lumea bananiera ,totusi..
In ceea ce priveste siguranta, aici lucrurile sunt discutabile, deocamdata. Vom vedea ce rezerva viitorul... Organizatia care testeaza diverse modele de masini, obisnuieste sa supuna testelor modelele fara optionale. Cum Duster si Sandero au obtinut 3 stele, probabil si posibil ca am fi asistat si pentru Lodgy la un rezultat asemanator. Nu vad de ce proiectantii sa ''neglijeze'' acest aspect cu un model nou aparut si sa riste un rezultat mai slab de 3 stele. Insa varianta cu ESP, este la fel de posibil sa duca rezultatul la 4 stele... Din rationamente de piata probabil, ESP-ul este optional pentru Lodgy, contra sumei de 300 euro. Cine doreste, poate opta pentru aceasta dotare. Oricum, o masina de familie este destinata unui mers ceva mai ponderat. Mi se pare absurd cand in aceasta tara, pe asa-zisele autostrazi sau drumuri nationale, cand cineva se deplaseaza cu o viteza undeva aproape de limita legala, sa fie avertizat sa se dea la o parte, de cei care depasesc cu mult limita vitezei legale. Este un pic offtopic ceea ce spun, dar cred ca intelegeti ca ma refer cumva si la scopul pentru care este destinat Lodgy. Nu pentru viteza si tinand cont ca oricum nu avem drumuri pentru asa ceva. O masina de familie are destinatia sa precisa, mai ales cand vorbim de un model low cost. Cred ca se incearca sa se ofere masina la un pret cat mai competitiv, pentru piata de la noi.
Ca o curiozitate, poate v-ati uitat pe ceea ce ofera Renault in Brazilia, pentru Duster, Sandero si Logan. Cutii automate, motoare de 2.0 litri si chiar 1.0 litri, anumite diferente exterioare si interioare notabile (ma refer la aspectul consolei centrale in primul rand). Piata de la noi stabileste insa altfel pretul si acestea sunt, din pacate, realitati economice.
Lodgy nu este genul meu preferat de masina, insa astept sa fac un test drive si sa constat ca este un pas inainte, din mai multe puncte de vedere. Chiar daca modelele low cost de la Dacia isi atrag anumite critici, prefer sa vad partea plina a paharului. Este primul monovolum, probabil este si un pas inainte. Preturile sunt competitive, cel putin din datele de pana acum. Se construiesc anumite lucruri, intr-o directie buna.
Ceea ce spun cei de la Renault cu privire la faptul ca nu au nevoie de testare la EuroNCAP (daca este adevarat ... ca inca nu am vazut asta negru pe alb decat in comentariul de mai sus) este o oarecare "marlanie" despre care s-a mai discutat si nu are rost sa o reluam.
@iceguy , te faci de ras... n-ai pic de cultura auto... comentariul tau s-ar potrivi cel mult la subsolul articolelor despre Dacia din Click sau Cancan... pe Automarket comentariile sunt ceva mai sofisticate, desi nici aici nu ducem lipsa de idioti... Eu zic sa lasi rautatea la o parte (pentru ca asta este) si sa vezi masina in realitate.
Pe bune, nu e vorba ca tii partea unei masini. Dar cand spui niste ineptii si te dai mare, cat de destept esti tu si cat de prosti au fost cei de la Renault, zau ca te amuzi copios.
In fine..se pare ca-n lumea asta mare exista piata pt orice.
Clientii fiat multipla, au deja postere pe peretii din baie ,cu lodgy!
INTRETINERE SCUMPA , DOTARI DE TOATA JENA
PAI IN 15 MII SUNT MASINI CU DOTARI PESTE SI MULT MULT MAI FIABILE
MA INTREB CATI DE AICI CARE TOT O LAUDA AU UN LOGAN SAU O MASINA RENO
AM FOST DEZAMAGIT DE ACESTE MASINI
MASINA PERSONALA IN BANI ASTEA A VENIT CU DOTARI STOC CE ARE ASTA OBTIONAL SI GARATIE DUBLA