În toamna anului trecut, Renault a dezvăluit modelul Logan Stepway, o versiune cu look cross a berlinei, ce a fost lansat în Rusia sub sigla producătorului francez.
Acum a venit momentul ca Logan Stepway să ajungă pe piața locală sub sigla constructorului de la Mioveni. Dacia a transmis că noul Logan Stepway poate fi comandat începând cu data de 14 noiembrie 2019, exclusiv prin platforma de vânzări online vanzari.dacia.ro. Modelul va fi disponibil în rețeaua Dacia, la nivel național, din luna decembrie.
Sunt disponibile 3 motorizări: benzină TCe 90 și două propulsoare diesel, respectiv Blue dCi 75 și Blue dCi 95.
Noua versiune a modelului Logan dispune de protecții laterale specifice, de culoare neagră, de ornamente cu aspect cromat, dispuse în partea inferioară a barelor de protecție față și spate, cât și de jantele de 16 inch Flexwheels.
La interior, denumirea Stepway se regăsește atât pe spătarele scaunelor, cât și în partea de jos a volanului îmbrăcat în piele. cruise control sau asistență la parcarea cu spatele.
Logan Stepway beneficiază de sistemul de navigație MediaNav, cu ecran tactil de 7 inch, oglinzi reglabile electric,
Culoarea Bleu Azurite este disponibilă exclusiv pe versiunea Stepway. Opțional, mașina poate fi echipată cu jante de aluminiu, aer condiționat cu reglare automată și cameră video pentru asistența la parcarea cu spatele.
Prețurile sunt cuprinse între 10.250 Euro (TVA inclus) pentru varianta echipată cu motorul TCe 90, și 12.150 Euro, pentru varianta Blue dCi 95. Pentru lansare, clienții persoane fizice pot beneficia de oferta specială de finanțare, cu dobândă 0% și o rată lunară începând de la 99 Euro (TVA inclus).
Via Dacia
dar de ce nu pun pe el si o motorizare pe benzina mai puternica? nu de alta dar au de unde
Logan Stepway este bine venit pentru a încuraja vânzările până la lansarea noului model. Ar fi fost interesant să fi venit cu TCe 100.
Între timp, poate apare și Duster EDC.
Clima, cruise control, oglinzi electrice, geamuri electrice cu impuls, senzori parcare, navigatie, camera marsarier, senzori presiune in roti, cutie easy-r (un fel de automata), 4 air baguri (sau cortina momentan doar la Duster), keyless entry (momentan Duster), avertizare punct mort, hill assist, camera 360 (momentan doar Duster), volan piele, tapiterie piele, scaune incalzite (momentan doar Duster), pornite buton (momentan doar Duster).
Bravo bravo bravo! :)
Speram sa se vanda la fel de bine si mai bine decat Logan-ul normal!
Nu ai bani de masina noua in 2019, mergi in 2006 si cumpara-ti atunci.
Se simte vant de schimbare pe acolo pe la Mioveni, asteptat de ceva vreme de adeptii noilor tehnologii si de trendsetterii tot mai vocali si irascibili.
Totusi, cam tarziu... (la noi, daca ii intrebam pe rusi)
Apropo, ați observat că Dacia e printre cele mai secretomane branduri? Cu greu le vezi până și modelele viitoare camuflate. Aproape că te trezești brusc cu ele lansate.
Logan Stepway are preț de plecare 10250 €.
Ce dracu are în plus asta nouă care să justifice creșterea prețului cu aproape 50%?
Loganul ăla de era vreo 7000 era foarte chelios de felul lui.
Iar cine a avut curiozitatea de a arunca un ochi pe prețuri știe că versiunea Laureate s-a învârtit mereu pe la 10.000 de euro.
Acum Loganul Laureate TCe 90 costă 10.600 de euro, în condițiile în care versiunea Stepway are dotări suplimentare (MediaNav, gardă mai mare plus alte mărunțișuri).
E vorba doar de dotări, care creștere de preț?
Este destul de frumoasă şi foarte fiabilă, dotările sunt SMART BUY
adică un AC sau climă și oglinzi încălzite ai deja confortul de bază asigurat !!
DACIA ste cea mai bună opţiune pentru flote, MAI ALES în cazul cutiei robotizate EASY R !!
Maşina se poate conduce FĂRĂ SCHIMBATOR DE VITEZĂ lăsând angajatul să fie MAI CONCENTRAT pe discuţiile la telefon hands free cu clienţii sau cu şefii sau să îşi savureze cafeaua.
Arata fain asa si pretul e unul bun. Dar cred ca mai bine mai ai putina rabdare pana la anul.
Si hai sa nu comparam preturile dintre un Megane si un Logan, fie ca vorbim de 2006 vs 2019. Nu despre asta e vorba, Megane era gandit sa fie o masina de top in clasa ei, la acele vremuri. Gandeste-te doar ca se puteau pune motoare de la 85CP, la peste 200 CP! E doar un exemplu.
Ca asa putem spune ca si Clasa S de acum 20 de ani, avea dotarile pe care multe masini care costa jumatate din pretul unui Clasa S din zilelel noastre, nu le ofera. Deci vorbim de comparatii aberante. Oricum Dacia NU e gandita sa se compare cu nici un VW, Ford, Opel etc. Pentru ele exista Renault.
Dacia e pentru cei care vor o masina noua, cu dotari bune, spatioasa, intretinere usoara si (relativ) ieftina, la un pret decent. Sigur, pretul decent se vede in niste lucruri. Cine vrea sa le accepte, ok. Cine nu, sa-si ia sh. Simplu.