Dacia Logan, modelul cu cele mai mari vânzări în România în ultimul deceniu, a primit o ediţie specială pentru piaţa internă. Aceasta vine la 10 ani de la debutului primului Logan şi aduce dotări inedite în gama Dacia, dedicate confortului şi câteva accente aduse design-ului. Aşadar, ediţia specială "Logan 10 ANI" prezintă o evoluţie a nivelului de echipare "Laureate" şi aduce în plus semnalizări pe oglinzile laterale, jante din oţel de 16 inch, o planşă de bord nouă, aer condiţionat cu reglare automată – dotare exclusivă pentru clienţii din România, geamuri electrice faţă cu implus montate pe faţa de uşă aferentă şoferului, geamuri electrice spate cu comandă dublă (şi pe feţele de uşi spate, şi pe consola centrală din faţă), o tapiţerie nouă şi numeroase elemente de decor diferite de gama Logan, care includ culori noi pentru montanţii centrali, protecţii laterale de culoare neagră pentru portiere, mască de culoare roşu închis pentru blocurile optice spate şi baghetă de decor neagră pentru bara de protecţie spate.
La mulţi ani, Dacia Logan! 10 de ani de la lansarea revoluţiei auto accesibile
TEST DRIVE DACIA LOGAN II 0.9 TCe LAUREATE
Seria limitată la 2.000 de unităţi este oferită doar în compania motorizărilor de 75 CP, adică unitatea 1.2 16V şi diesel-ul 1.5 dCi de 75 CP. Lista de dotări opţionale include elementele deja clasice în gama Logan, cum ar fi sistemul Medianav cu harta Europei, tempomatul şi volanul îmbrăcat în piele. Culorile oferite alături de această ediţie specială sunt aceleaşi ca în cazul gamei standard. Preţul de pornire al ediţiei speciale este de 9.400 euro cu TVA inclus pentru 1.2 16V şi de 11.300 euro pentru 1.5 dCi.TEST DRIVE DACIA LOGAN II 1.5 dCi LAUREATE
Uzina Dacia din Mioveni a produs cinci milioane de automobile
La fel ca alte serii limitate din gama Dacia, cum ar fi "Dedicaţie" pentru 1310, acestea sunt marcate cu elemente de personalizare discrete.
Pe montantul C se află un sticker care include tricolorul şi inscripţia "10 ANI", pe când interiorul pragurilor din faţă prezintă un ornament cromat cu logo-ul special al seriei limitate, ce poartă sinscripţia "10 ANI". Comenzile pentru această serie limitată au fost deschise în întreaga reţea comercială Dacia din România începând de astăzi, 19 iunie 2014.Prima generaţie a lui Dacia Logan renaşte în Rusia sub sigla Datsun
Via Dacia
Succes Dacia in continuare!
In rest, bravo Dacia! Clientii romani care au ramas fideli marcii nationale meritau pe deplin o asemenea versiune!
Mi se parea aiurea sa oferi dotari de top cu motorizare entry level!
Comenzi pe usi ar trebui sa aiba insa in serie...aveau masini low-cost acum 20 de ani asa ceva, gandindu-ma de exemplu la Cielo. Aerul conditionat automat nu e un "must have" pentru gama normala Dacia (poate doar pentru Duster-ul de top). Caroseria galvanizata este insa un "must have" si aici dau iar exemplul unor low-cost-uri de acum 20 de ani...
Varianta speciala putea sa vina in compania unui motor mai potent, asa cum au subliniat si ceilalti mai sus.
Felicitari Dacia!
ma gandesc ca daca modelul este bine primit editia jubiliara se va prelungi sub o demunire noua (poate chiar Prestige), dar raman la parerea ca ar fi fost mult mai interesant cu un motor de 1,2L
ASTA AR FI SINGURA ASEMANARE-IN MOMENTUL DE FATA !-INTRE LIMUZINA SI....AUTOVEHICUL..!!!
SI ASTA,CA SA MA EXPRIM ''ELEGANT''.......!!!!!!!
deci, ce ai vrut sa zici?
TOT LIGHEAN RAMANE
asa e, o alternativa viabila e sa iti iei VW Up! (doua usi). Dar sa nu uiti sa bifezi aer conditionat manual la 805Euro. Iesi mai ieftin ca cazanul asta de dacia cu 50Eu, da'l dreaku'!
Da-mi voie sa-ti spun de ce am renuntat la Logan anul trecut cand mi-am cumparat masina, desi mi=am dorit Logan.
Unui roman i se va parea mai des ca o Dacie e mai scumpa decat unuia din vest care da pe Dacie 5-6 salarii medii pe economie pe ea. Un roman da peste 20 pentru aceiasi masina. Aici e diferenta si din cauza asta un roman va compara mereu Dacia cu o masina sh pe care acum o cumpara cu 8-9000 de euro si acum 3-4 ani fusese 15000 si care nu prea a fost gandita la un low cost, precum Dacia.
Sa cumperi un sh in asemenea conditii nu e neaparat o prostie. Sa cumperi in schimb BMW Seria 3 sau Mercedes Clasa C cu 120 000 de km "reali", inseamna nebunie sau prostie dupa caz.
Eu sunt unul dintre aceia care nu ar da atat de mult pe o Dacie. Cand va costa, hai sa nu zic 5-6 salarii medii... hai sa zicem cel mult 10 atunci as cumpara fara retinere. Pana atunci pentru mine Dacia este o masina scumpa pentru ce ofera. In afara ca e noua si spatioasa pe mine nu m-a atras cu nimic. Ca are navigatie sau pilot automat? Nu-mi pasa atata timp cat in caroserie intra usor rugina, cand confortul e mediu, stabilitatea pe viraje medie (te simti "ca in barca"), insonorizarea medie etc. Sa-si ia cine vrea. Prefer o Skoda Octavia de 3-4 ani, Golf VI, Astra J sau ultimul tip de Focus care inca mai miroase a nou si nu a plastic low cost nou. E o diferenta. Ca sa nu ne legam si de siguranta.
Iti spun asta pentru ca anul trecut am fost in aceasta situatie si am plecat de la ideea de a-mi lua un Logan 0.9 TCe Laureate la vreo 11000 de euro. Si dupa ce am analizat masina in detaliu din pacate am zis "nu". Chiar mi-as fi dorit, dar consider ca este prea scumpa pentru cum e construita, mai ales pentru un roman care face credit pe 4 ani... cum a fost cazul meu. Si am preferat mai bine sa-mi iau Opel Astra J 1.6, de 3 ani, 34000 de km si la care am mai avut garantie un an oferita de dealerul autorizat Opel de la care am cumparat-o. Totul la 9300 de euro. Si in situatia mea sunt multi.
Drumuri bune sa aveti!
Nu te contrazic deloc. Este doar chestie de conjunctura. Cand intram pe zona asta realizam care este diferenta dintre valoare si pret. Nici eu nu-s entuziasmat de caderea preturilor. Am platit un total de 13 000 euro pt Logan si daca azi incerc sa-l vand nu iau nici macar valoarea de avans a leasingului. Nu doar teoretic ci si practic, daca iei o masina SH chiar si de 10 ani vechime si ii aplici o revizie de vreo 2000 de euro... iesi clar in avantaj financiar si util. Masina noua in schimb mai vine si cu altele la pachet. Imaginea costa mult, foarte mult. Intre un BMW seria 5 eventual facut acum 10 ani si un logan nou, cred ca nu mai trebuie sa precizez la care te uiti cu respect, desi e cam sigur ca BMW-ul va depasi ca performante loganul. Cu cat te apropii de anul in care te afli, cu atat diferenta de valoarea scade. Referitor la problemele tehnice.... eu am logan. Nici poveste cu rugina daca nu te apuci sa o razuiesti pe toate partile si sa o lasi asa. N-am nimic de reprosat masinii. Absolut nimic. In 160mii km i-am facut numai reviziile si masina merge super. Aia cu felul in care sta in curbe ... nu ma intereseaza. Logan nu este facuta pt asa ceva. Prin grohotisurile prin care eu trec fluierand, posesorii de masini care stau bine in curbe trec numai cu piciorul. Asa ca una compenseaza pe alta. In cele mai dese cazuri vei constata ca nu masina este problema ci tocmai mecanicii care ti-o "repara" fie ca sunt independenti fie ca lucreaza intr-un service reprezentanta a marcii... Nimic din ce-ti scriu aici nu este din auzite ci numai din ceea ce eu singur am experimentat. Intrucat topicul era facut pt modelul aniversar sa vb si despre el. L-am vazut si este intr-adevar frumos. Mai frumos in realitate decat in poze. E bine sa va urcati in el si sa constatati singuri. Poate ca in situatia economica de azi nici eu nu l-as cumpara si as vrea un SH. Totusi mai am o indoiala... Multi dintre prietenii mei au VW Opel etc. Daca in 6 ani si 160 mii km eu nu i-am facut decat revizii si pe ei i-am auzit cu diverse probleme care nu tin de articulatii sau alte consumabile firesti.... cum ar trebui sa evaluez situatia ?
Apoi, din cate am observat Dacia are o valoare slaba la revanzare si pentru ca oricum de noua a fost mai ieftina.
Iar un capitol important de care am tinut cont cand am ales masina a fost si siguranta. Pe langa ABS, ESP si controlul tractiunii mai am si airbaguri cortina si tetiere active pentru un impact din spate. In schimb nu am navigatie. Dar nici nu imi pasa. Mi-am cumparat eu un sistem de navigatie bunicel la 600 de lei si aia a fost.
Eu nu am spus ca Logan este o masina scumpa. Eu am spus ca este scumpa pentru Romania. Daca si la noi ar costa 5-6 salarii asa cum este in Germania, Franta sau Anglia cu siguranta ca si in Romania s-ar vinde foarte bine. ;)
Ma rog, eu am cumparat masina acum un an si am ajuns la 50000 de km fara nici un fel de problema. Bine, ar fi cam trist daca la km astia as fi avut probleme.