Dacia la Frankfurt: un diesel nou si atat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi toata Romania astepta cu sufletul la gura o noua versiune Logan la Salonul Auto de la Frankfurt, care va debuta peste trei saptamani, se pare ca producatorul roman nu isi va umple standul din Germania cu variatiuni pe aceeasi tema.
De altfel, ne asteptam oarecum la acest lucru din cauza faptului ca obisnuitele fotografii-spion care au introdus practic ultimele doua versiuni Logan (MCV si Van) au lipsit cu desavarsire in ultimele luni.
Ei bine, daca mult-anuntata varianta hatchback a lui Logan va intarzia pana la Geneva, in primavara anului viitor, noutatea absoluta a Daciei la Frankfurt va fi un nou motor diesel, cel care va deveni a doua unitate pe motorina din gama modelului romanesc. Se pare ca vorbim de o alta versiune de putere a cunoscutului motor de 1.5 litri DCi de 70 de CP, care de aceasta data se prezinta in fata potentialilor clienti cu 85 de cai la activ.
Acesta va intra in oferta Dacia imediat dupa Salon si va echipa toate cele trei variante Logan: berlina, break-ul si van-ul.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Sa zicem ca Loganul e un fel de Skoda acum ... dar macar sa fie la motoare egal cu marca de baza ...
Ori romanii nu s-au trezit inca ... ori francezii inca ne mai cred prosti !!!
In general calitatea unei masini este proportionala cu calitatea oamenilor care o produc. De aceea nu pot decat sa apreciez orice pas inainte... dar, se poate si mai bine...
Romanii dorm si sunt prosti asa cum ii cred francezii.
Dar, ce categorie sociala cumpara loganul?
Dupa cum spuneau francezii cand au lansat loganul:
"Loganul este o masina pentru oamenii de la tara..."
oricum ar fi un pas in fata cu 85 de ponei
Desteapta-te romane...
asa k la 70 cp nu trece de 80 cu chip
si dc gasesti un soft pt renault dci iti dau 1000E pe el
treb sa schimbi intercooler chiuloasa turbina pt 100 cp dintr-un motor de 70
"Dar, ce categorie sociala cumpara loganul?
Dupa cum spuneau francezii cand au lansat loganul:
"Loganul este o masina pentru oamenii de la tara...""
Mi se pare stupida ideea de a confunda oamenii de rand cu taranii... asa cum se face pe la noi.
Oare asa o fi zis si BMW, Merc sau VW: "Vindem masini pt jmecheri si manelisti" iar japonezii: "vindem masini pt antimanelisti, pt ai care se cred mai destepti decat restul"
A nu se confunda saracia cu prostia!!! desi, la noi la romani, ele coabiteaza pretutindeni...
din cele ce am citit mai sus vad ca uni asteapta ca Dacia sa rivalizeze cu BMW in cativa ani.
bravo!
inseamna ca rabdarea este un punct forte la cei care asteapta un asemenea fenomen!
acest motor de 85 CP, se afla si pe clio si fuge bine de tot!
sa nu uitam de raportul kg/CP!
e bun pt. o masina de familie (romaneasca)
Dacia va ramane masina saracului si a omului de rand (evident ca printre acesti oameni sunt si manelisti si intelectuali fara multi bani).
kkt de masina cu kkt de motor..
Treziti-va romanilor odata!!!???Nu mai acceptati toate dejectiile altora!!!???
Tot nu pricepe nimeni ca fiecare alegere e un compromis? Cine vrea Logan nu are destui bani sa bage in cate o piesa cazuta din senin din cauza de varsta la o masina second, simplu. Cine vrea si Logan si 120 de cai sa mai dea 6000E sa il modifice si o sa aiba si caii aia pe Loganu lui. Motoare vechi? pai cine iti mai da tie garantie la motor vechi cum dau astia de la Dacia pe Logan? In final e compromisul finainciar pentru ca toti visam la BMW-uri, admiram sunetul scos de o Mazda 6 ce ne depaseste lejer, dorim sa atingem macar putin luxul unui Mercedes si vrem sportivitate de SEAT. Ca sa cam toate astea la un loc trebuie sa iti un A4 second vechi de 3 ani si sa fii pregatit cu inca odata suma pe care ai dat-o pe el pentru a-l tinein forma in caz ca ii cedeaza vreun organ intern.
Concluzia trista este ca fiecare isi ia ce poate nu ce isi doreste.
Va salut si sper ca intr-o zi sa putem toti mai mult.
politica romaneasca = economie mai mult subterana (pana aici suntem de aceeasi parere, insa nu si mai departe)= masini scumpe, de se crucesc occidentalii care vin la noi, cumparate cu bani proveniti din evaziune fiscala, din care (de cele mai multe ori) coboara oameni care in 80% din cazuri in Germania ar trebui sa stea dupa gratii si nu pe sosele = doua categorii de oameni de rand. Unii care, visandu-se in X5-uri sau in Q7, isi cumpara A4 sau seria 3 din 96-97 cu cate 300.000 de km in bord. Altii vrand totusi sa beneficieze de o masina noua isi cumpara Logan, Albea sau alte modele facute de marile concerne pentru cei de la marginea Europei. Oricum, daca atunci cand spui "o lume mai buna si mai puternica", te referi la Europa Occidentala iti spun ca acolo trendul este sa-ti cumperi masina noua pe care ti-o poti permite si nu second hand. Neamtul mai bine isi cumpara Passat nou decat A8 second. Si doar un foarte mic procent din piata sh vizeasa Germania. Grosul merge catre estul asta al nostru pe care tu, pe drept cuvant, nu dai nici doi bani. Si nu incerca sa ma integrezi "intre voi loganistii" pentru ca N-AM LOGAN/SI NU SUNT FAN. In rest, TOATA STIMA!
In schimb, pare o masina frumoasa la exterior, cat de cat user friendly si spatioasa la interior[nu si comoda].
Elemntul pretz ar putea conta, dar nu stiu cat de mult avand in vedere ca are o tendinta de crestere rapida :(
IN UN AN DOI VA IESI O VERSIUNE COMPLET NOUA SI CEA VECHE VA FI SCOASA DIN PRODUCTIE!!
ATUNCI CAND MASINA VA IESI DIN GARANTIE DE UNDE VETI MAI CUMPARA PIESE DE SCHIMB?????
STIATI CA ACEIASI TEAPA AU LUAT-O SI ENTUZIASTII CARE SI-AU LUAT DACIA NOVA IAR MAI APOI SOLENZA?
UNELE REPERE SE GASESC PT ASTEA DOAR DACA COLINZI JUMATE DE ROMANIE SI DOAR LA DEZMEMBRARI PE OPRETURI EXORBITANTE!!
SI TEAPA CEA MAI MARE PE CARE ATI LUAT-O E LA REPARATIILE PE CARE LE VETI FACE LA MASINA!! CA SE VA STRICA DESTUL DE DES!! SA VA VAD ATUNCI CUM VETI PLATI PT REPARATIA UNUI HARB FRANTUZESC CAT PENTRU UM MERCEDES CLASA E!!!
BA FRAIERICI DE CE NU VA DUCETI INAINTE DE A VA CUMPARA MASINA NOUA LA UN SERVICE SA VORBITI CU MECANICII DE ACOLO SA VA INDRUME CA SA NU MAI CUMPARATI SICRIE LA PRET DE MERTAN??
SUNTETI CHIAR ASA DE PROSTI?
HAI SA TRAIM BINE CEI CU MASINI SI SA NE TINEM DEPARTE DE SICRIU!!(LOGAN)