Cu cele 7 locuri pe care le oferă, Dacia Jogger este una dintre cele mai accesibile mașini de familie din Europa.
Va exista și o variantă oficială, dar până atunci, cu ajutorul spaniolilor de la Camperiz, modelul producătorului de la Mioveni poate deveni una dintre cele mai accesibile mașini de camping de pe piață.
Compania iberică a dezvoltat un kit modular, compact, care vine instalat în portbagaj. Așadar, al treilea rând de scaune a fost eliminat.
Kit-ul include o saltea pliabilă, care se transformă într-un pat cu lățimea de 1.05 metri, un spațiu de depozitare de 60 de litri sau un frigider cu capacitatea de 15 litri, și o chiuvetă portabilă. La nevoie, aceasta ține loc de duș, iar apa provine dintr-un rezervor de 12 litri.
Cuptorul pe gaz este opțional. La fel sunt și masa și scaunele pliabile, sistemul de apă caldă și portbagajul auxiliar, cu o capacitate de 480 de litri, care vine montat pe plafon.
Pentru interiorul Daciei Jogger, spaniolii au pregătit un sistem de iluminat cu LED, port-uri USB, priză la 12 V și o baterie suplimentară de 100 de amperi. Mai mult, geamurile au fost acoperite cu 9 straturi de protecție termică.
Așa cum spuneam, prețul unui kit Camperiz variază între 23.295 de euro și 28.728 de euro.
via Carscoops
Față de primul MCV cu motor de 1.4 aspirat e OK, dar dacă au eliminat alternativa dCi era bun un 1.33 TCe ca pe Lodgy.
Problema e că mașina asta e un Săndel alungit, iar compartimentul motor nu e proiectat să acomodeze TCe-ul în 4 cilindri, așa că au trântit doar varianta cu injecție directă a lui 1.0.
Practic mașina asta vine un singur motor în 2 variante apropiate, în schimb i-au pus un preț gogonat. Totuși se pare că le ține, văd că vânzările merg.
Eram eu copil când campiștii români puneau câte o saltea în dacia 1310 break. Unii aveau chiar și butelie normală de aragaz.