Dacia Jogger, cel mai nou model al mărcii de la Mioveni, urmează să primească o versiune cu motor hibrid. Primul model din istoria mărcii cu un astfel de propulsor va fi dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Paris, un eveniment care revine pentru prima dată din 2018.
Primul motor hibrid Dacia va dezvolta 140 de cai putere. Motorul va fi demonstrat la Paris și va deveni disponibil începând din 2023. Comenzile pentru Jogger hibrid vor fi deschise la începutul anului viitor, pentru ca livrările să debuteze începând cu primăvara lui 2023. Deocamdată, Dacia nu a oferit mai multe informații despre acest propulsor.
EDIȚIE SPECIALĂ PENTRU DUSTER: MAT EDITION
Pe lângă noul Jogger hibrid, Dacia pregătește și o nouă ediție specială pentru Duster, numită Mat Edition. Aceasta va avea o culoare exclusivă și va fi oferită cu cel mai puternic motor pe benzină, TCe 1.3 litri și 150 de cai putere. Motorul va fi cuplat la cutia de viteze automată EDC. Deocamdată, Dacia nu a publicat poze oficiale cu noua ediție specială.
La Salonul Auto de la Paris, vizitatorii vor putea vedea și noul concept Dacia Manifesto, precum și noua identitate de marcă și produse derivate.
Evenimentul va avea loc între 17 și 23 octombrie.via Dacia
Am Ford Puma ST Line X (155 cp) de un an și pot spune că la 18.600 EUR cât am dat pe ea nu este o păcăleală de mașină.
Mie îmi place foarte mult. (9 sec 0-100 km/h, 200 km/h măsurați de mine pe autostradă cu GPS). Nu stau să-i fac review aici.
Nevastă-mea, care este fan VW (a avut Golf V și acum conduce de la firmă Golf VII), a zis că-i place mai mult Fordul Puma. DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE.
Așa că părerea ta e zero, nulă, mulțime vidă în fața părerii unei neveste fan VW care apreciază Ford Puma.
În privința mild-hybrid nu te contrazic, este o porcărie din punct de vedere al PR-ului cu privire la mediu. Zero barat influență aici.
Din punct de vedere dinamic însă, este un mic plus acolo, care se simte. E mai bine decât nimic.
Mai oameni buni, lasati balariile si puneti un motor diesel cu 4 cilindri (alaturi de motorul otto de 1.3 litri) pe masina asta si scoateti si o versiune cu garda la sol echivalenta cu Logan & Sandero standard. Iar pretul sa fie mai mare cu 500 euro ca la hatch&sedan. Asa ar fi normal pt o firma low cost, nu?
PS Ati citit ce scrie presa despre performantele motorasului cu 3 cilindri pe masina asta mare si ghrea?!