Piața auto din mai multe țări europene continuă să scadă în contextul crizei de semiconductori. Cu toate acestea, Dacia este printre puținele mărci care se pot lăuda cu creșteri mari pe cele mai importante piețe de pe continentul nostru în luna iunie.
Astfel, constructorul de la Mioveni a înmatriculat 5683 de mașini noi în Germania, cu 40.3% mai multe față de iunie 2021. Asta în contextul în care piața auto din această țară a scăzut cu 18% în ultima lună.
Mai mult, raportat la primele 6 luni, Dacia a înmatriculat 24.759 de mașini în Germania, o creștere de 45% față de același interval din 2021. În această perioadă, piața auto din acest stat a scăzut cu 11%, fiind înmatriculate 1.237.975 de mașini.
În Franța au fost înmatriculate 17.278 de exemplare Dacia, cu 15.8% mai multe decât în iunie 2021. La fel ca în Germania, piața auto din Franța a scăzut cu 14.2%. După primele 6 luni, Dacia a înmatriculat 64.690 de vehicule, o creștere de 2.69%.
Mai mult, piața auto din Franța a scăzut cu 16.3% în această perioadă, în care au fost înmatriculate 772.046 de mașini.
Dacia a crescut inclusiv în Marea Britanie, acolo unde au fost înmatriculate 2372 de mașini în iunie, respectiv 12.111 de vehicule după prima jumătate a anului. Asta înseamnă creșteri de 120% în iunie, respectiv 75% în primele 6 luni pentru constructorul de la Mioveni.
Bineînțeles, și piața auto din Marea Britanie a scăzut în luna iunie cu 24%, respectiv cu 12% după primele 6 luni. Aici au fost înmatriculate 802.000 de mașini.
via Economica
Păi la noi dacă nu-ți ia tac-tu bmw la 18 ani, sau dacă n-ai ceva șmecher, să crape rânza-n vecini, ești zero barat.
Deci sa luam cea mai mare creștere de 75% din UK pe primele 6 luni
Dacia 12111/802000 egal aproximativ 1.5% din vânzările totale.
Uluitor. Fantastic.
Rezultă că înainte aveau sub 1% cota de piata.
Dar ziarele scriu de succesul fantastic al Dacia în Anglia. Da, da sigur...
Or avea și ei saracii lor.
Decât să meargă pe jos , mai bine cu dacia
Sărakia se extinde în UE.
De reținut, scad vânzările de mașini, dar crește Dacia. Oh, ce bucurie.
Cu o cotă de piață de 1,5% în UK, Dacia dă lovitura.
S-or înmulți săracii, dar încă sunt puțini.
O să rămâi surprins câți dintre cei cu mașini de "fițe" sh au, acum în plină vară, cauciucuri de iarnă. Sau chiar dacă le au de vară sunt opinci. Dar ei vor siguranță, discuri de frână pe spate, scaune de piele, 12 boxe, evacuare nu-știu-de-care. Îți spun eu, sunt 65% cei ce merg vara cu cauciucuri de iarnă. Pe numărate în orice parcare din țară!
Poate contează nuanța că unor dintre noi ne displac căruțele pentru săraci, bombardierii capului de pod, veșnici autori ai neacordării de prioritate pentru că Dacia zboară numai pe hârtie, în trafic are lag.
Ar fi interesant de vazut si cate cotete au importat romanii. Ei nu sunt la nivelul germanilor, englezilor si francezilor. Daca nu au BMW in fata blocului,nu da bine. Orice troaca, dar sa fie germana, ca stiu ei bine din batrani, ca germanii "face" masinile cele mai bune boss.
Ah, ok... Dar, oare, experiența ta ce zice de drumuri ude, ploi și acvaplanare? Sau ești vreunul cu anvelope opincă, că, deh, ai experiență.
Ăia cu anvelope de iarnă s-ar putea să conducă din flota de firmă, management precar.
Cazanele intră la excepții, ar fi bine dacă ar avea 4 roți la fel.
M-a mai prins și o furtună în Germania. Deși păstrasem viteza de deplasare, colegii de trafic nu prea se mai deplasau.
Poate suferiți de false probleme. Anvelopele de vară în sezonul rece au ceva pierderi de performanță. Se poate extrapola. Un cazan din 1996 nu-i neapărat mai rău decât o dacia nouă.
”Winter tires are [...] less effective at dissipating heat, so the risks of overinflating and blowouts are much higher.
The rubber compound is much more flexible, which [...] often results in a loss of control.
Since the rubber compound is softer [...] this creates more rolling resistance and uses more gas.
When you drive on winter tires in summer, you reduce their lifespan by close to 60 per cent, as opposed to if they were only used in winter conditions.
[...] Driving on winter tires in summer increases the braking distance by at least 10 per cent on dry pavement and 26 per cent on wet pavement!”
https://www.continental-tyres.co.uk/b2c/tyre-knowledge/winter-tyres-in-summer.html
Iar faptul că siguranța și fiabilitatea sunt net superioare la o mașină nouă (dacie sau nu) față de o mașină de peste 20 de ani sunt STATISTICĂ.
Scuze dacă v-am întrerupt bășcălia ieftină și gratuită despre Dacia.
Și distracția cu voturile multiple, idic, care-ți face inepțiile ”bazate”.
Varianta preferată de români, all season, distribuie lipsa de performanță pe întreaga durată a anului, în raport cu orice condiții de drum.
Linkul de la marketingul continental e posibil să se raporteze exact la ceea ce știu ei, calitatea produselor lor.
Sper să dai într-un cap de pod cu un logan nou și să ne mai poți trimite poze cu tine din spital.
Utilizatorii spun ca anvelopa e praf la acvaplanare.
Abia acasă m-am uitat să văd ce-i cu băieții de la continental.
Mie mi se pare informație falsă clasificarea unei anvelope de patinare în orice clasă de siguranță. Dacă aș putea să dau în trafic niște copy-paste după certificările continental mi-aș mai ridica puțin educația.
Mai dau niște link-uri, ca pentru anonimi cărora le greu să caute cu google dar se pricep să cârâie la ce li să dă mură-n gură:
https://www.lesschwab.com/article/4-reasons-not-to-drive-winter-tires-through-summer.html
https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/learn/winter-tyres-vs-summer-tyres.html
https://herthundbuss.com/en/industry-more/winter-tyres-in-summer/
https://www.dunlop.eu/en_gb/consumer/learn/winter-tires.html
PS: Sunt mai multe șanse să dai vara în capul de pod cu vechitura premium cu gioarse de iarnă, ”sărakilor” cu Logan le-au rămas bani și de revizii și anvelope, deci trec pe lângă tine și-ți fac poze, valorosule.
PPS: Doar 8 voturi negative? Sus ai reușit mai multe :)))
Nu mai trece lumea pe la vulcanizare? Crezi că mai vinzi un set de anvelope dacă repeți analfabet funcțional și continui să scrii off-topic? :)))))))))