Dacia în 2012: un monovolum, o utilitară şi un model de oraş
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Următoarele modele de serie pe care Dacia le va scoate pe piaţă în Europa vor fi un monovolum, o utilitară şi un model de dimensiuni mici destinat oraşului. Informaţia a fost publicată astăzi de jurnaliştii cotidianului francez Le Figaro, care au analizat creşterea şi originile Dacia într-un articol intitulat "Dacia, lingoul de aur al Renault".
"Aceste noi modele vor inaugura o nouă etapă în termeni de design, iar preţurile lor vor fi mai coborâte ca niciodată", spune Alain Launay, directorul centrului de design pe care Renault l-a deschis acum doi ani în Bucureşti. Cele trei modele vor fi lansate începând cu anul 2012 pe pieţele europene.
În ceea ce priveşte situaţia imaginii Dacia în raport cu cea a mărcii-mamă Renault, oficialii centrului tehnic Renault din România ne dau din nou detalii interesante despre evoluţia brandului în perioada următoare. Astfel, conform declaraţiilor lui Gerard Detourbet, Dacia va rămâne un constructor care va oferi modele de bază, în timp ce modelele create de Renault vor fi din ce în ce mai sofisticate.
Un alt element atins de materialul publicat de jurnaliştii francezi este fiabilitatea modelelor Dacia, care reuşesc să se situeze constant în fruntea topurilor europene de acest tip.
"Cele mai multe defecte ale maşinilor de astăzi au la origine complexitatea sistemelor electronice. Modelele Dacia utilizează sisteme electronice de bază care au fost dezvoltate acum cinci-zece ani, deci sunt evident mult mai fiabile decât cele ale maşinilor de ultimă generaţie", spune Benoit Abadie, directorul adjunct al Centrului Tehnologic pe care Renault l-a inaugurat în acest an în România."Costurile de producţie pentru un model Dacia asamblat la Mioveni sunt inferioare cu 2000 de euro aceluiaşi model fabricat în Franţa" - Le Figaro.
via | Le Figaro
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Vrei bani, performanta Investeste frate !, noroc cu Dacia , ce a mai ramas, ca ROCAR, ARO,IAR....:(
Tara cea mai bogata, frumoasa din Eu, pacat ca este locuita de un guvern ...
Acum, sa acea perioada de glorie a scapatat, cei de la Dacia au nceput sa faca cucu mare pe scena europeana. Nu-i condamn, e de apreciat tupeul acestor baieti. Dar, orice nas isi are nasul lui. E doar o chestiune de timp pana ce aceasta marca va fi pasat coreenilor de la Hyundai sai chinezilor de la Geely.
Dar, pana atunci, dacia plateste salariile catorva mii de romani, multe alte firme din industria pe orizontala platesc salarii tot din "cauza" daciei, asa ca .... ar trebui sa fim mandrii ca avem si noi un produs care, chiar pe timp de criza, se vinde bine.
Personal, nu-mi place designul modelelor de la dacia, dar tinand cont ca nu toti sunt/em baroni locali sa ne permitem S, 7 sau A8, sau nu toti sunt atat de destepti sa-si cumpere sh-uri (mai bine zis nh-uri) din germanica, consider ca dacia are locul ei bine definit in piata.
Oamenii care sunt multumiti de sine folosesc asemea masini bune la costuri de achizitie, intretinere si asigurari foarte convenabile.
Cei pentru care doar un passat second hand le poate remedia respectul de sine pot in continuare sa isi cumpere masini uzate sau oricat de scumpe le permite portmoneul ca sa aiba masini jmekere care sa le remedieze imaginea.
Oricum e loc pentru toata lumea si pentrru mai multi producatori/importatori si pentru masini la mana a doua.
Ar trebui sa ne bucuram ca fiecare din noi poate opta pentru mai multe alternative.
Pana una alta: bravo Dacia!
Dar tipic romanesc < Capra moare de raie dar tine coada sus >, o gramada de nefericiti mai aici comenteaza : < pai domne , mie nu-mi place aia, eu as fi pus alt motor... >
La lectii toti sunt lectori ce mai..., dar cand vine vb sa Faca, Produca, Construiasca, observam alta zicala tipica romanashului nostru < Meserie te halesc dar n-am scule sa muncesc >
orice ce i-ai face / da el este tot timpul mai istetz , el nu este niciodata vinovat, altii sunt prostii, el ar face mai bine dar ori nu este lasat ori n-are cu ce sau cu cine si tot asa...
Bai, asta romanule simplu / Latrator, mai Desteapta-te odata !!!
p.s. citeste bine data viatoare, incearca sa intelegi mesajul si dupa aceea comenteaza, dk nu poti macar numara pana la 10 si vezi poate iti vine un comentariu mai inteligent ;-)
all the best !
Aici este de vb de : < ce-i mana nu-i minciuna > , iar noi la ora actuala, macar brandul asta il mai avem ( ca puteam avea IAR avioane / elicoptere, ROCAR autobuze/camioane si alte branduri mai grele ca ramura industriala este parte a-2-a, poate o sa le renastem si pe acelea ... cum era ARO in '72 cand a fost nominalizat cel mai bun offroader dupa Land Rover ) si ne putem mandri cu el, pt ca are succes si pe bune acuma, este mai buna zic eu decat un Gelly sau alta chinezarie....
Urmeaza un singur lucru : Un cabriolet! - abia astept clipa aceea ;)
P.S. - Va exista, nu ziceti ca o sa astept mult si bine ;)
Dacia este un cazan de borhot pe 4roti si nu recomand nimanui acest excrement auto depasit tehnologic si f.scump p.ce ofera.