Segmentul SUV-urilor înregistrează cea mai mare creștere la nivelul sectorului auto în Europa, tendință confirmată și de numeroasele modele de acest fel lansate în ultima perioadă de mai toți constructorii.
SUV-urile compacte și subcompacte par să aibă o atracție și mai mare în rândul clienților, de aici provenind și succesul ultimilor ani pentru modelul autohton Dacia Duster.
Dacia a prezentat anul trecut noua generație Duster, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Succesul acesteia nu s-a lăsat așteptat, confirmând estimările analiștilor, noul Duster fiind primit bine în mai toate țările europene.
Deși ar putea să fie tentați de un nou model în acest segment, un “frate mai mare” pentru Duster, cum s-a zvonit în repetate rânduri, cei de la Dacia rămân cu picioarele pe pământ și vor să continue pe aceeași rețetă câștigătoare.
Louise O’Sullivan, șefa brandului în Marea Britanie, a spus că Dacia exclude varianta lansării unui SUV mai mare decât Duster.
Motivul? Prețul ar fi prea mare și nu ar mai respecta filozofia low-cost de la Dacia. În plus, acest lucru i-ar putea determina pe clienții Dacia să se reorienteze către alte branduri.În loc de un SUV mai mare, Dacia a venit în acest an cu noutăți pentru Duster. Motorul 1.5 dCi a devenit 1.5 Blue dCi și a primit modificări care i-au îmbunătățit performanțele și emisiile de NOx. Versiunile de 90 și 110 CP au acum 95, respectiv 115 CP.
Via Autocar
Lodgy face 6 ani curând și vom vedea, tind să cred că doamna din insulă e puțin în ceață.
Nu va funcționa corect din cauza noi reguli WLTP va fi o mașină mare cu motor mic
Vreți 7 locuri exista monovolume foarte confortabile!