La fel ca orice marcă mare care se respectă, Dacia trece din când în când printr-un refresh complet la nivel de calitate. Dacă în ceea ce privește produsele pe care le vinde am simțit din plin acest aspect odată cu lansarea celei de-a doua generații Logan și Sandero și prin apariția facelift-ului lui Duster, showroom-urile mărcii rămăseseră în urma mașinilor în ceea ce privește atmosfera și abordarea clienților.
Acest lucru a început să se schimbe în vara anului trecut, când rețeaua de dealeri Dacia a început să se alinieze la standarde noi, showroom-urile astfel modernizate fiind considerate "Dacia Evolution+". Până în acest moment au fost trecute la versiune modernă 40 de showroom-uri din țară, ceea ce înseamnă ceva mai mult de jumătate din totalul celor care vând modelele mărcii de la Mioveni. Pentru aceste modificări s-au cheltuit deja 500.000 de euro, iar până la începutul anului 2017 se va ajunge la o rețea complet modernizată la nivelul țării.
Conform comunicatului Dacia, principalele modificări au avut ca scop final îmbunătățirea atmosferei în care sunt primiți clienții.
"Mobilierul nou, modern, prezența unei zone de tip lounge și a unui spațiu pentru copii, prezentarea detaliată și accesibilă a serviciilor propuse și a diferitelor oferte de finanțare, sunt tot atâtea elemente destinate să asigure o interacțiune mai profesionistă și mai eficientă cu clienții", spun cei de la Dacia într-un comunicat de presă.În afară de zona de expunere a mașinilor, Dacia a trecut printr-un proces de refresh și service-urile, care dispun de o zonă dedicată clienților. În plus, personalul folosește acum tablete pentru redactarea documentelor de recepție și de livrare.
via Dacia
Comentarii (4)