Dacia este sponsorul echipei italiene Udinese!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia a devenit incepand de duminica partenerul principal al echipei de fotbal italiene de prima divizie Udinese. Prima aparitie a siglei Dacia pe tricourile fotbalistilor de la Udinese a avut loc la sfarsitul weekendului, cand Udinese a jucat contra celor de la AC Milan. Sigla Dacia de pe tricourile friulanilor a putut fi, de altfel, vazuta si din Romania, abonatii Boom putand urmari in direct meciul dintre cele doua echipe italiene.
In comunicatul oficial oferit presei, Udinese afirma faptul ca prin acest parteneriat se intalnesc doua marci care au reusit sa deschida noi drumuri in domeniile lor de activitate. Astfel, Dacia este singurul brand low-cost care a reusit sa se impuna in lume si care are o viziune care se proiecteaza perfect in mesajul promotional din Italia: "Think Big. Pay Little.
"Acest contract de sponsorizare reprezinta, pentru noi, o oportunitate importanta de a iesi in fata celorlalti si de a avea in vitrina o colaborare cu o echipa din unul dintre cele mai importante campionate ale lumii - Serie A. Renault Italia.
Este modul cel mai bun de a creste notorietatea marcii Dacia pe piata italiana. E ocazia de a ne face cunoscuti printre tineri, clientii nostri principali", a declarat Andrea Bracco, directorul de comunicare alDirectorul General al echipei italiene, Pietro Leonardi, s-a aratat si el incantat de noul parneteriat: "Cautarea rezultatelor inalte printr-o gestiune inteligenta a costurilor caracterizeaza filosofia familiei Pozzo (n.r. - proprietarii echipei Udinese) si a echipei noastre. In aceste conditii, este o bucurie pentru noi faptul ca putem imparti aceasta filosofie cu Dacia, o marca tanara si dinamica".
In acest an, Udinese a reusit sa se califice in primavara europeana a Cupei UEFA, clasandu-se, inaintea partidei cu AC Milan, pe locul al 13-lea in Serie A.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Inca o data FELICITARI !!!!!!!!!!!
P.S.: Nu lucrez la Dacia, asta ca sa fie clar. Doar ca am creier in cutia craniana, nu materie fecala ca multi dintre cei care comenteaza.
Cacanarilor!
_Asta este ultima chestie pe care o mai înghit, că pînă acuma consideram că totuşi Logan-ul este maşină serioasă. Dar prostia celor de la Dacia se pare ca nu are limite. Aşa că JOS DACIA.
_Este mai bine să staţi în concediu şi fără productie, dar să faceti sponsorizări ?? Normal la cap nu sînteti, aia e clar. Sînteti ameninţati de criză, şi acuma deja începeţi să împărţiţi bani în stînga şi în dreapta ? De ce nu scădeti preţu’ Loganului ? Dacă tot vreţi să faceţi o sponsorizare. Dacă fraierii de la conducerea Dacia ar avea cap, şi dovada e clară că nu au, aţi reduce pretul la Logan la 5.000 euro, şi atunci veţi cîştiga cu mult mai multă încredere, decît să daţi bani la străini.
_Şi de fapt ce să mă mai mir, că într-o ţară în care lucrurile merg de-andoaselea, e normal ca să facem sponsorizări în străinătaţuri pe timp de criză. Se pare că ceia de la Dacia au prea mulţi bani şi prea puţină minte. Sînteţi de-a dreptu' penibili. Încrederea este ceva ce se cîştigă greu dar se pierde repede, mai ales cînd fraierii profită de prostia altora.
Catalinux, esti unul din putinii care gandesc!
In Romania Dacia e o marca cunoscuta si apreciata (de unii).
Ce rost avea sa sponsorizeze o echipa romaneasca.
In aceste vremuri de criza , cei care fac marketing cu capul au de castigat. Treaba italianului ca va cumpara o dacia. Poate nu va cumpara nimeni, dar e o forma excelenta de promovare a brandului romanesc.Exista o nisa pe aceasta piata (nisa low cost) si Dacia vrea o bucata din aceasta piata. Daca Dacia va avea succes in Italia ,va avea in toata Europa.Si ce daca cumpara Italienii Dacia? Eu sunt fan Fiat. De ce sa nu fie si un Italian fan Dacia?
Iar pentru toti care vorbesc de sponsorizari interne, ati uitat ca Dacia sponsorizeaza nationala ?
Stima si
Craciun Fericit!
E un lucru foarte bun ce a facut dacia,daca italienii au fiat si alte modele atunci de ce echipa lui mutu este sponsorizata de Toyota?
Au dreptate aticomentatorii mei si tot respectul pt.ei si asta pentru ca gandesc cu capu nu ca voi cu picioarele (neam mai prost ca romanul nu am vazut si no sa mai vad) zicala sa moara si capra vecinului,halal comportament.
RUSINE! SI SA NU MAI ZIC DE TAXA DE..HOTIE,CA DE POLUARE NU-I.
2. Se vehiculeaza suficiente zvonuri ca un Logan chel nu depaseste suma de 4000-4500 euro - daca nu stiti cine au lansat zvonurile, mai documentati-va, inainte sa dati cu papagalul precum un Logan costa pe drept 8000 de euro. Poate voi v-ati cumparat Logan si acum comentati pentru ca sunteti frustrati ca se afla treptat-treptat valoarea reala a Loganului si nu prea va convine sa cadeti de fraieri.
3. Cand un italian va cumpara masina romaneasca in plina criza economica, sa ma atentionezi si pe mine: cultura lor este net superioara fata de a noastra si isi vor cumpara masinile nationale pentru a ajuta tara sa iasa din criza. Cand nemtii au fost in criza economica in urma celui de-al Doilea Razboi Mondial, vindeau Mercedes-Benz si BMW in afara, iar ei, in tara isi cumparau VW Beetle 1200 pentru transport - singurele masini scumpe erau ale presedintelui si ale premierului, pentru ca prezentau mai multe optiuni pentru protectia si siguranta lor - prin asta ma refer la blindaj.
4. Vad ca iar sunt multi frustrati care comenteaza despre taxa auto. O sa va spun si voua ceea ce le-am spus si altora. TAXA AUTO TRIPLATA ESTE ILEGALA, ESTE UN FURT SI O BATAIE DE JOC ADUSA TARII NOASTRE! Tariceanu a fost un MARE nemernic si a facut acest lucru pentru a-si umple buzunarele pe ultima suta de metri. Daca voi credeti ca rahatul ala de om chiar baga bani in mediu, va luati teapa. Daca vor sa bage bani in mediu, cheltuiau cei 9 milioane RON pentru actiuni PRO-MEDIU, nu isi mai luau senatorii masinii 4x4 de minim 70.000 euro. Daca voi nu vedeti asta sunteti chiar chiori sau inchisi la minte(sau poate lucrati pentru nenea Tari si intoarceti curu' sa va arda cand are el chef). Sunt de acord cu ideea ca Romania nu trebuie sa ajunga groapa de gunoi a Europei, iar cei care vin cu masini cumparate cu 1000 euro MAXIM (deh, alea polueaza, nu masinile de 4000 de euro) sa NU TREACA RAR-ul! Dar, cum tara este corupta si mita e in floare, iei RAR-ul si fara roti la masina... Bani de spaga sa ai, ca restul se rezolva la noi. Stau si ma intreb: vi se pare mai poluanta o masina euro 2/3 decat o rabla de Dacia din '80 care este NON-EURO? Pentru ca, daca stai sa te gandesti (nu sa gandesti in mod de om frustrat, ci sa gandesti in mod rational) Dacia '80 este mai poluanta de 3000000 ori decat un Golf 3 din '96. Dar voi sunteti niste frustrati care v-ati luat masini noi, din reprezentanta in leasing, euro creste, n-aveti de unde sa mai platiti superbitatile de masini, iar altii vin cu masini din afara si reusesc sa isi achite toate datoriile catre stat...
Interesant, nu?
Ganditi oameni buni! Nu mai fiti atat de coplesiti de frustrare! Voi mergeti pe principiul: sa moara capra vecinului!
MAFIE SUB GIRUL GUVERNULUI TARICEANU
si pt Ani..ai fii surprinsa sa vezi ce comision "baban" primeste o reprezentata pt fiecare masina vanduta..