Dacia este brandul romanesc numarul unu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand mentionat de consumatori (17.4%) cat si ca marca aleasa in mod spontan (40%), potrivit unui studiu Synovate, citat de Mediafax.
Pe locul doi in clasamentul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata s-a pozitionat BCR, fiind primul brand mentionat de catre 13.7% dintre repondenti si ca marca aleasa spontan de catre 38.8% dintre participantii la studiu. Pozitia a treia a fost ocupata de Arctic, primul brand mentionat de 10.3% dintre repondenti si marca aleasa spontan de 24.9% dintre acestia.
Urmatoarele clasate in topul 20 al brandurilor romanesti cu notorietate sunt, in ordine, Borsec, BRD, Banca Transilvania, Romtelecom, ARO, Dorna, Altex, Izvorul minunilor, Bancpost, Logan, Bergenbier, Angst, Timisoreana, Banca Romaneasca, Napolact, Ursus si Poiana.
Daca prezenta brandului Logan in primele 20 nu este un motiv de mirare, marea surpriza pare a veni de la numele ARO, care inca a mai ramas in constiinta romanilor.
In clasamentul realizat in functie de notorietatea brandurilor, primele zece pozitii au fost ocupate de Coca Cola, Nokia, Adidas, Nike, Philips, Sony, Samsung, Ariel, Dacia si BMW.
Primele trei pozitii in clasamentul brandurilor auto cu notorietate ridicata sunt ocupate de BMW, Mercedes si Audi, in top intrand si Dacia, pe locul patru, si Logan, pe locul noua.
Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (6)