Dacia Duster se anunta un succes: dealerii fac liste de asteptare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia Duster, primul SUV din istoria constructorului din Mioveni, a creat liste de asteptare si precontracte inainte de lansare. Duster este primul SUV 4x4 low-cost, este bazat pe platforma lui Logan si este asteptat de clienti inca din anul 2008, cand au aparut primele zvonuri care anuntau un asemenea model de la Dacia. Versiunea de productie a acestui model debuteaza public la Salonul Auto de la Geneva, iar vanzarile in Romania sunt asteptate sa debuteze in lunile mai-aprilie.
Duster a atras deja o serie de clienti care au platit un avans de 5.000 de lei catre unii dealeri si au semnat un precontract. Astfel, clientii respectivi s-au inscris pe o lista de asteptare si vor fi primii care vor intra in posesia unui Dacia Duster in Romania. In cazul in care clientii se razgandesc, dealerii le returneaza avansul in intregime. Desi dealerii nu au inca pretul lui Dacia Duster, acestia fac deja rezervari pentru SUV-ul din Mioveni, urmand sa afle lista completa de preturi la finele saptamanii viitoare.
Primele exemplare Dacia Duster vor fi livrate clientilor in prima parte a lunii aprilie. Prezentarea lui Dacia Duster in cadrul retelei locale de dealeri va avea loc pe data de 6 martie, cand vor fi communicate si preturile oficiale.
Cei de la Dacia se asteapta sa asambleze circa 60.000 de modele Duster in decursul acestui an daca volumul total va urca la 250.000 de masini, ceea ce l-ar pune pe Duster pe locul trei ca volum in cadrul productiei Dacia.Via | ZF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Bravo Dacia, daca ai scoate si o masina mai mare decat Loganu ai fi in top.
Succes tuturor ce cred in brandul nostru.
Abia astept sa vad Duster-ul.
1.Uite o firma romaneasca, respectabila, care reuseste sa "rupa gura targului". Ce dracu, in afara de masini ieftine, grau, porumb si femei dezbracate.....altceva nu prea mai produce Romania.
Jos palaria pt Dacia!
2.Mai mult ca sigur au anuntat la vrajeala un pret de 15000 euro. E o chestie de marketing. Dupa cateva luni or sa-l coboare la 10 000 - 12 000........si sa vezi ce baga dacia "carbuni la greu".
3.Masina asta o sa se vanda. Nu e ea foarte reusita ca design, dar va fi apreciata de firme, fermieri, tineri care-si doresc un mic gipan, navetisti, etc.
Si la urma urmei, exista o vorba - "Daca se poate, de ce sa nu se poata?" ;P
doar chinezariile alea, copii dupa alte branduri mai mari au asa.
Aici nu vbim de Bentley, Aston Martin sau Mercedes cu bord imbracat in piele. Plansa de bord din plastic au toate masinile mai "pamantene". Doar ca la unele e mai scump si la altele mai ieftin. Arata-mi si mie o masina "low-cost" cu bord tip slash si promit ca ma inchin in fata intelepciunii tale.
Cum ne-am obisnuit deja.
Si avand in vedere ca Dacia inca nu face masini de 2-3000 de euro, iar romanii nu au o putere de cumparare nici de nivelul maghiarilor, nu cred ca este drept sa ataci pe cei care nu isi permit luxul de a cumpara o masina noua.
in marketing anunti preturi mici si dupa ajungi la cat ai nevoie, nu invers !
Duster e o masina promitatoare din multe puncte de vedere, dar cand vine vorba de pret, ar trebui sa nu zicem hop pana nu vedem lista finala a lor ;)
Eu unul sunt in stare sa-mi dau meganul 2.2 pe un Duster, dar in timp ce meganul 2.2 e chiar o masina fiabila [in urma multor rebuturi din prima serie], cred ca primele versiuni Duster vor transforma clientii in cobai pentru o masina cu adevarat excelenta ;)
Cred ca deabia faceliftul duster cu un motor de 2L dci [acum pe noua laguna] si toate problemele remediate poate fi considerata un best buy!
Chiar si la un pret de 20000 de euro o astfel de masina ar putea fi considerata optiunea perfecta si peste sora ei mai mare Koleos.
Suntem o tara in care un 4x4 e o necesitate nu un lux cum percepe majoritatea si pentru zona rurala un utilitar 4x4 bazat pe duster ar fi piesa lipsa din peisaj ;)
Atat timp cat un Clio incepe de 9.000-10.000 euro si se duce pana 15.000 euro pentru un Polo sau Fiesta diesel sau 17.800 euro Mazda 2 1.6 MZ-CD, Dacia Duster se incadreaza pe segmentul de pret al unei masini de clasa mica.
Legat de interior esti prea limitat ca sa intelegi ca e o evolutie calitativa benefica pentru client.
Nu-ti ajunge? ia-ti un Renault Koleos 2.0 diesel 175 CP la 24.000 euro si ai incheiat dilema.
In Romania guverneaza tupeul , nesimtirea si aia/ala mai mare.
Conduc trei masini in Buc. Cand merg cu Fabia rosia a nevestei - nu-mi vine sa cred, ma claxoneaza, nu-mi dau prioritate, etc. Cand merg cu pasatul e mai normal, indiferent. Atunci cand scot LC cu bara de otel ARB de 6 mm din garaj, automat se face mai mult loc, nu-ti mai taie calea, se mai abtin.
In conditiile in care am am acelasi comportament la volan, stau sa ma intreb cati dintre noi au fost crescuti cu parul in cei 7 ani de acasa, de stim numai de spaima si uitam de bun simt ?
Si atunci inevitabil prin jungla asta urbana, prin gropile si gurile de canal proaspat dezvelite, nu ajungi sa-ti doresti sa fi intr-o masina mare si rezistenta ?
Ei atunci si din cauza asta va avea succes Duster !
O masina sh de 2000- 3000 euro ( cu dimensiuni interioare comparabile cu ale Logan-ului ) o iei cu cel putin 130.000 km reali in bord. La kilometrajul asta trebuie sa te confrunti cu dezavantajul pierderii de putere, trebuie sa ai grija consumului de ulei (care trebuie completat in permanenta) ,consum de carburant mai mare, bucsi, pivoti, amortizoare - astea trebuie schimbate de obicei la scurt timp dupa achizitie. Daca stai sa faci un calcul o sa-ti dai seama : carpindu-te mai rau te rupi... La 6000 poti sa ai un Logan nou fara atatea griji si dureri de cap... unii o sa spuna IMAGINEA -vezi-doamne esti vazut mai bine intr-o straineza decat intr-un Logan... dar ce imagine poti avea la o masina de 3000 euro? crezi ca ceilalti din jur nu-si dau seama?