Esential
95 | de litri este capacitatea rezervorului instalat pe versiunea 4x2 a lui Duster. |
Deşi se bucură de versiuni economice, care poartă semnătura eco2, Dacia Duster primeşte pe celelalte pieţe europene şi o instalaţie de GPL, menită să reducă costurile de exploatare şi emisiile de CO2. Prima companie care a obţinut dreptul de a echipa SUV-ul românesc cu o instalaţie pe GPL este Borel, care a început deja comercializarea unei asemenea versiuni în Franţa.
Instalaţia auxiliară este montată pe versiunea 1.6 16 valve a modelului românesc, de 105 cai putere, şi este disponibilă în ambele variante de tracţiune ale acesteia, 4x4 şi 4x2.
Versiunea cu doar două roţi motrice a primit un rezervor de carburant de 95 de litri, care poate asigura o autonomie suplimentară de 700 de kilometri. De cealaltă parte, alternativa 4x4 se bucură de un rezervor de numai 61 de litri, care garantează o autonomie de 500 de kilometri. În ambele cazuri însă, Duster poate oferi clienţilor săi o autonomie totală de peste 1000 de kilometri.
Momentan nu există informaţii privind o posibilă comercializare a versiunii pe GPL şi în România.
De asemenea, nu se ştie dacă ansamblul auxiliar va fi furnizat tot de Borel.via | autoblog
Si am o masina cu GPL, 1,6 l, cu care am un cost mediu la 100 km de doar 21 lei, echivalati voi in benzina sau motorina si vedeti daca este mai rentabil sau nu.
:D
vorbim aici de poluare , mediu , ecologie da ce sa faci daca tu ai logan si vecinu umbla cu Q 7 pe gaz doar traim in Romania si ne roade invidia mai rau ca si cancerul
Hibridele si electricele sunt tot pentru cocalari dar nu ecologisti , ca lor nu le place;)
aici e un non-sens.
iar, VSZ, sorry dar esti complet afafic.