Esential
140 | de cai putere dezvoltă noul motor pe benzină instalat pe Duster. |
Dacia ţine cont de preferinţele publicului european şi oferă pe Duster o nouă motorizare pe benzină, un propulsor mai puternic decât cel de 1.6 16 valve, regăsit în prezent. Din păcate pentru publicul din România, versiunea, care va fi produsă la Mioveni, va fi disponibilă doar la export.
Este vorba despre o unitate cu patru cilindri, de 2.0 litri, capabilă să dezvolte 140 de cai putere. Anca Oreviceanu, directorul Biroului de Comunicare Renault în România, a declarat pentru Mediafax că producţia motorului pe benzină, de 140 de cai putere, a fost demarată deja, unitatea urmând să echipeze exemplarele Duster vândute în afara ţării noastre.
Producţia unităţii cu patru cilindri vine după ce Automobile Dacia a investit anul trecut 57 de milioane de lei în dezvoltarea unui nou bloc motor, destinat unei noi familii de propulsoare. Oficialii Dacia au confirmat încă de anul trecut faptul că la Mioveni vor lua naştere motoare Euro 5 de generaţie nouă, destinate modelelor din interiorul grupului Renault-Nissan.
via | mediafax
Dar nu cred ca va avea succes aceasta motorizare, datorita pretului care este in crestere la combustibil, iar la salariile din Romania, fac pariu ca nu oricine isi permite unul !
PS: In loc sa puna si ei ,,fantasticul" 1.6Dci cu forta lui , sau 1.4TCe, sau sa puna o motorizare turbo pe benzina, de cel putin 170CP, pun si ei un 2.0 aspirat de 140CP, dar daca ne gandim la VW TIGUAN, care are 2.0TSI 170CP, si comparam un motor ASPIRAT RENAULT....
De fapt ce mai ma mira ?!, acum diferenta este doar ca iti opresti singur caldura, mancarea ....si altele ( dar macar pe vremea aceea Romania era puternica , cel putin din exterior privita , n-avea datorii ci de incasat bani si avea 2000 de miliarde USD CASH in vistiera tarii, si ne puteam mandri ORIUNDE cu industria Grea, Usoara , mai de orice fel )
Renault scoate fara ajutorul unei turbini, din 2.000cm3 140Cp.
Vw scoate cu ajutorul unei turbini, din 2000cm3 170Cp.
Deci nu este chiar asa performanta motorizarea 2.0TSI 170CP !
Gandeste-te ca daca punea Renault turbina se vindea ca painea calda, si scotea cel putin 180Cp.
Ma cam enervezi, la fel si pe altii .
Se spune ca uneori doare adevarul, de aceea cred ca te razbuni pe noi, cu golful tau pe BG din 90 toamna..., te supara ca Renault evolueaza ?
Eu zic să te întorci în timp și să rămâi acolo.
Asa ca decizia Renault de a nu introduce un 2.0 pe benzina este, din punctul meu de vedere, una strategica. Pur si simplu nu ar exista cerere. In alte tari, precum Anglia, unde pretul la benzina e 1.3 lire ( aproape 6.3 lei), si salariul mediu e 2500 de lire ( 12000 de lei), lumea isi permite sa se bucure de agilitatea unui motor pe benzina, fara sa se gandeasca la preturi.
Sunt de acord cu ScorpyonVAG ca un 1.6 dci ar fi binevenit la noi. Dar, revenind la strategie, 1.6-le dci este un motor nou, in care s-au investit niste bani, asa ca va fi pus pe Renault-uri, cu margini de profit mai mari. Noua nu ne pasa daca cumparam tehnologie de acum 6-7 ani, cat timp e fiabila, e bine.
nu putem compara motorul aspirat benzina cu cel turbo benzina, chiar daca au aceasi putere.
hyundai are motor aspirat de 1.6 126 CP sau cel de 2.0 turbo 275CP (6.6 s/0-100 km cutie automata) , ultimul se gaseste doar pe piata americana
honda 2.0 240CP dintr-un aspirat benzina
la nivel corporativ se discuta altfel, si dupa cum am vazut in trecut comportamentul concernului reno, utilizatorii romani sunt negru sub unghie. n-are rost la bananierii astia sa le ofere ce e mai bun. sunt destui care au cumparat hyundai tucson care mergea cu 2l benzina/diesel si acum ar fi uat poate duster cu aceeasi motorizare, chiar daca, poate, mai slab dotat. (dacia e sub hyundai cel vechi, ca del cel nou nu mai vb)
comparatia de motorizari e penala. dacia preia ciurucurile din concern, tehnologia care pe alte modele ale lor ar fi jenibil de folosit in anul 2011.
vezi aici cam cat produceau tarile : http://www.nationmaster.com/graph/eco_gdp-economy-gdp&date=1989 pe scurt SUA avea 5400mld$ iar romania 41mld$ ... iar romania nu a produs 2000mld$ in cei 70 de ani de la terminarea WWII ;)
ar trebui sa va ganditi ca acel motor consuma semnificativ mai milt decat un 1.5dCi, motiv pt care ar fi masacrat in vanzari pe meleagurile noastre ;)
Imi pare rau ca orice discutie pe acest site se rezuma la jicniri. Se discuta, se spun pareri cei care nu se pot abtine de la jicniri ar trebui sa fie banati.
@automarket.ro de ce nu faceti comentariile posibile doar celor inregistrati? astfel ati putea curata site-ul de comentariile celor ce nu isi mai incap in piele.
Pe praful asta motor pe benzina 2.0 ?????? Uau....
Volvo-ul tau S60 1.5 gdi doar atat consuma? Inseamna ca motorul ala e cea mai mare inventie de la tranzistor incoace....
deci.. o mica mare dezamagire atat pentru piata interna cat si cea externa.
intr-o buna zi au sa monteze motoare pe aburi pe saraca dacie, isi bat joc de noi !